Volkswagen Golf Plus (2010) - Vaasa
Ruostekorjaus:
Kuskin puolen ovikynnys, ruostevaurio kynnyksen "pohjassa". Reiän koko noin 8-9cm. Ei mennyt katsastuksesta läpi. Pitää laittaa uutta peltiä ja hitsata umpeen. Vain hitsaus, siistiminen sekä kunnostaminen katsastuskuntoon. Maalausta ei tarvitse tehdä.
Citroen C4 Grand Picasso (2008) - Vaasa
Ruostekorjaus:
Matkustajan puolen helma kaipaa paikkaa, eturenkaan takana noin 10-20cm
Mazda 3 (2014) - Vaasa
Ruostekorjaus:
Pienen ruostevaurion korjaus apukuskin puolen eturenkaan yläpuolella. Väri Mazda Meteor Grey.
Mazda 2 (2008) - Vaasa
Ruostekorjaus:
Olisi auto (Mazda 2, 2008) vähän paikkailua vailla.
- Katsastuksesta hylkäys: Helmakotelo, ruostevaurioitunut, edessä oikealla
- Katsastuksesta korjauskehotus: Roiskesuoja, kiinnitys puutteellinen, edessä vas ja oik.
Nuo lokasuojat saisi ruostevauriota korjaillessa hitsailla samalla kiinni alapäästään.
Volvo V50 (2008) - Vaasa
Ruostekorjaus:
Vasen lokasuoja kaaren keskipaikkeilta ruostunut puhki.
Toyota Yaris (2009) - Vaasa
Ruostekorjaus:
Auton pohjassa takarenkaiden tuntumassa kaksi ruostereikää. Kuvat ohessa. Nuo pitäisi korjata leimaa varten, sen lisäksi takalokasuojassa pieni ruostevaurio maalipinnassa. Tämä ei akuutti, mutta jos teillä tehdään näitäkin, voi sisällyttää tarjoukseen.
Volkswagen Golf (2001) - Vaasa
Jarrut:
Jarruletkujen vaihto eteen molemmille puolille
Ruostekorjaus:
Oikeanpuolen helman ruostekorjaus noin metrin matkalta
* Muu työ *:
Hylätty päästömittaus, CO-pitoisuus kierroksilla liian korkea
Moottoritie vauhdeissa tulee usein päälle moottorin vikakoodi jonka saa kuitattua:
17584 Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
Volvo 850 (1996) - Vaasa
Ruostekorjaus:
Vasen etulokasuoja etuosa puskurin yläpuolella ruostuu. Ongelma lokasuojan sisäpuolella. Pitää ottaa auki pellille molemmilta puolin. Pohjatyöt ja tarvittavat maalaukset.
Mercedes-Benz C (1996) - Vaasa
Ruostekorjaus:
ruostekorjaus ja pohjan ruostesuojaus.
Volkswagen Touran (2007) - Vaasa
Ruostekorjaus:
Helmapeltien hitsaus molemmille puolille tai 4 nyrkin kokoisen reiän hitsaus. Nykyiset helmapellit sisältää irtoroskaa joka on ruostuttanut sisältäpäin ja vaurion laajuutta hankala arvioida. Haluaisinkin tietää kumpi on järkevämpi tapa korjata ruostuva helma?