Skoda Octavia (2012) - Klaukkala
Pakoputkisto:
Pakokaasujen valvontajärjestelmän merkkivalo palaa. Vikakoodin selvitys ja mahdollinen tarvittavien osien puhdistus tai vaihto.
Pitäisi päästä alkuviikosta
BMW 3-Sarja (2007) - Klaukkala
Pakoputkisto:
Pitäisi downpipen tilalle vaihtaa DPF.
Renault Megane (2011) - Klaukkala
Pakoputkisto:
Reikä keskiäänenvaimentimen etupäässä. Keskivaimentimesta taaksepäin putki näyttää olevan ok. Todennäköinen vaihtotarve keskivaimennin ja siitä eteenpäin oleva putki.
Mercedes-Benz C (1994) - Klaukkala
Pakoputkisto:
Katalysaattorin vaihto. Ei mennyt katsastuksesta läpi uudella ilmanputsarilla ja tulpilla.
Opel Meriva (2004) - Klaukkala
Pakoputkisto:
Viimeinen pätkä ruosteessa
Volvo XC70 (2016) - Klaukkala
Pakoputkisto:
[ECM] Boost Pressure noin 80-85kPa tyhjäkäynnillä.
[ECM] Boost Pressure desired value noin 100-105kPa.
Aiemmin oli tullut vikakoodi P0299 - Turbo low boost.
-> Nollattu ja poistettu vikakoodit. Silti Boost Pressure on liian matala.
Eli Volvossani turbo ahtopaine liian matala ja kulutus sen takia myös korkeampi ja auto on hieman laiskempi. Voi johtua viallisesta MAP- tai tMAP-anturista? (HUOM! Ei ole tässä mallissa se anturi joka on moottorin päällä, koska tämä on juuri vaihdettu uuteen ja ahtopaine ei muuttunut. Vaan varmaan se anturi mikä on siellä alhaalla jäähdyttimen vieressä?)
Mercedes-Benz E (2002) - Klaukkala
Pakoputkisto:
Pakoputki vuotaa keskellä
Mitsubishi Outlander (2014) - Klaukkala
Pakoputkisto:
Keskiosa vaihto
Peugeot 308 (2017) - Klaukkala
Jarrut:
Jarrulevyjen ja jarrupalojen vaihto eteen ja taakse.
Pakoputkisto:
Pakoputken viimeinen kannake rikkinäinen
Volkswagen Passat (2017) - Klaukkala
Pakoputkisto:
Noin kuskin kohdalta pinnapultti katkennut. Vanha täytyy porata pois ja uusi tilalle.