Hyvin toimittu kaikilta osin. Ei lupailtu turhia etekäteen nopeudesta tai kustannuksista. Arviota sähköviasta oli mahdotonta antaa, kun vika ei ollut tiedossa. Vika löytyi nopeasti ja korjattiin sovitusti. Kustannukset olivat kaikilta osin perusteltuja. Auto on pelannut korjaamisen jälkeen erinomaisesti. Aion jatkossakin käyttää korjaamoa. Isot kiitokset!
Aikataulu piti mutta sottaisia jälkiä jäi joka paikkaan
Teki mitä lupasi ja hinnalla joka sovittiin
Huolto onnistui nopealla aikataululla. Erittäin ystävällinen ja huomaavainen asiakaspalvelu.
Hyvä kokemus
Erinomaista palvelua kaikki kävi niin kuin oli sovittu Suosittelen korjaamoa.
5/5
Asiallisesti ja ammattitaitoisesti hoidettu korjaus; ilmastointikompressori, polttoainesäiliön kiinnitys, pakoputken hitsaus, uudet kitkarenkaat eteen. Kaikki sujui miten pitikin. Ja erinomainen asiakaspalvelu.
Selkeää ja ystävällistä palvelua
Vien aiton jatkossakin tänne.
Homma hoitui ja hinta piti 👍
Palvelu oli ystävällistä ja ammattitaitoista. Työ tehtiin sovitusti ja kaikki sujui hyvin. Voin lämpimästi suositella tätä korjaamoa.
Hyvä korjaamo muutaman kerran jo käytetty ja hinta on aina pitänyt.
Vakiopaikaksi jo muodostunut erinomaisen palvelun takia.
Ilmastointi hyytyi helteellä ja ystävällisesti ottivat lyhyellä varoajalla huoltoon.
Hyvää hommaa, vaivatonta, nopea laadukas, edullinen
Ongelma tuli hoidettua nopeasti ja hyvin.
5/5 palvelu!
Kaiken kukkuraksi auto oli siistitty myös sisätiloista. Se ilahdutti.
Yrittämällä yrittävät lisäkustannuksia, vaikka olivat jo alkuaan tarjousten yläpäästä.
Kaikki meni juuri kuten sovittiin👍
kiitos
Mutkaton täsmällinen tuulilasinvaihto.
Tarjouksessa oli moottoritilan puhdistus mutta ei ollut tehty kuitenkaan. Muuten meni vuosihuolto ihan ok.
Hyvä
Työt hoidettiin sovitusti ja nopeasti.
Suosittelen.
Asiallinen palvelu, järkevä vianhaku ja suunnitelma jatkosta. Paikka on samanlainen kuin muutkin Tattiksella, ei turhaa pintakiiltoa vaan tekemisen meininkiä.
etujarrulevyt ja -palat, öljynvaihto. sujui hienosti ja nopeasti. mekaanikko oli todella ammattitaitoisen ja huolellisen tuntuinen. auton nouto ja palautus olivat loistava palvelu.
Kaikki toimi hyvin.
Kaikki sujui hyvin.
Homma toimi niinkuin pitikin. Kytkin tuli kuntoon, ja hinta oli suuri niinkuin oli sovittu
Todella hyvä paikka voin suositella tulen itse käyttämään jatkossakin 👍