BMW 5-Sarja (2019)
Akku:
Akun/akkujen? varaustason mittaaminen ja tarvittaessa lataaminen täyteen. Epäilen, että Webasto ei käynnisty, koska varaustaso ei riitä.
BMW 5-Sarja (2008)
* Muu työ *:
Auto ei käynnisty. Akku on uusi ja täynnä eikä käynnistyksen aikana kuulu mitään ääniä. Todennäköisesti starttimootori on uusittava. Auto tulisi hinata korjaamolle. Voitteko ilmoittaa hinauksen hinnan?
BMW 3-Sarja (2001)
Vianhaku:
Auto prisman parkki hallissa, ei käynnisty.. startti pyörii mutta ei edes lupaa
BMW 3-Sarja (2008)
Moottori:
Yritin käynnistää autoa muutama päivä sitten, mutta se ei käynnistynyt eikä käynnistin ääni. Vaihdoin akun, mutta sama ongelma edelleen. se voi olla käynnistin tai jotain muuta. moottori käy normaalisti, koska kun työnnämme autoa, se käynnistyy. auto on manuaali.
Korjaus mahdollisimman pian
BMW 1-Sarja (2006)
Vianhaku:
Auton lamra anturi ei toimi sekä auto ei käynnisty minulle airoback vlo palaa tuli myös kirje bmv maahan tuonnilta että he voisivat vaihtaa viallisen airo backin koska tyypoi vika joudun toden näköisesti hinuttamaan auton
BMW 3-Sarja (2009)
Akku:
Akun vaihto, käynnistyy odotuksen jälkeen mutta akku tyhjenee ajossa ja ei käynnisty enää seuraavalla kerralla. Mielellään myös ABS-anturin tarkistus ja vaihto.
BMW 3-Sarja (2006)
* Muu työ *:
auto ei käynnisty, lyö rattilukon päälle sekä DSC.
BMW 1-Sarja (2012)
Vianhaku:
Auto ei käynnisty, starttaa hyvin ja moottori pyörii mutta ei käynnisty.
BMW 3-Sarja (2004)
* Muu työ *:
Starttimoottorin vaihto. Startin solenoidi on rikki ja auto ei käynnisty.
BMW 4-Sarja (2015)
* Muu työ *:
Todennäköisesti käynnistysmoottori viallinen, koska akku juuri vaihdettu ja nyt pakkasella ei käynnisty edes apukäynnistyksellä
BMW 3-Sarja (2009)
Moottori:
Auto tuli hinaamalla. Asiakkaan mukaan ei käynnisty ollenkaan.
* YJC-237 - Autossa ilmeisesti siirtokilvet.
Nettivaraus: Muu huolto/korjaus , kilometrit 223000, Sijaisauto
Viesti: Auto näyttää vikakoodeja:
40E9: exhaust gas recirculation controller, position control
452A: info, particulate-filter system
4933: air system, air to egr mass flow, plausibility
4A64: glow plug sylinder 1, activation
Auto sammunut syksyllä ajosta ja tämän jälkeen vaihdettu öljyt+suodatin, Egr otettu irti ja putsattu, air mass sensor otettu irti ja putsattu
Tämän jälkeen auto käynnistynyt ja ajettu noin 100km, moottori käy epätasaisesti ja tärrää ajossa esim vakionopeuden säätimellä 100kmh vauhdissa kierrokset leijjaa,
Auto pitäisi saada myös katsastettua . Lisäpalvelut: Tuulilasinpesunestetäyttö (0 EUR) Katsastuspalvelu (alk. 95 EUR)
-----------------------------------
--> Vikamuistin luku 55€. Vianhaun veloitus käytetyn ajan mukaan 114€/h.
--> Kustannusarvio korjauksesta.
-->Startti viallinen, tämä uusittava ensin jotta auto saadaan käymään ja päästään tutkimaan HA:594€
-->Vaihdetaan
-->Startti vaihdettu ja auto saatiin käymään.
Vikakoodit luettu:
4A64 Moottorin hehkutulppa 1.syl
-Ohjaus virheellinen
4DFF Virtausläpän säädin
-Läpän asento epälooginen
4E09 Virtausläppä
-Todennäköisyyslogiikka
483D Kaasuläpän säätömoottori
-Viallinen
452A Hiukkassuodatin
Lämpötila ja painearvot tarkistettu virrat päällä OK. EGR venttiili/jäähdytin viallinen ja tämä rikkonut myös auton imusarjan. EGR liitin myös rikottu, ei pysy lukossa. Konehuoneessa osa osista irti ja letkuja kiinnitelty nippusiteillä. Moottori öljyinen ylä ja alapuolelta.
-Uusittava imusarja,EGR venttiili/jäähdytin,sammutusläppä,hehkutulpat ja hehkujen ohjainlaite HA: 4800€ sis. moottorin pesun
Lisätty tuodessa:
- Oik. etuvalo palanut. Asiakkaalla oma poltin keskikonsolissa. Tämän vaihto.
-->Polttimon vaihto 105€
- Asiakkaan mukaan mahdollisesti suuttimet vuotaa. Tarkistus / kustannusarvio.
-->Suuttimien ympärillä moottoriöljyä
Huollossa havaittua:
-Auton takakontista vuotaa jäteöljyä. Tämä asiakkaan hoidettava itse kuntoon ennen katsastusta.
-Vasen raidetangon ulkopää väljä. Oikea puoli myös todennäköisesti jumissa. Eli vaihdettava molemmin puolin jotta saa kulmat säädettyä
-->Raidetangot vaihdettuna 815€ sis. etu-aurauksen säädön. Muut säädöt lisäveloituksesta käytetyn ajan mukaan 114€/T
-Oikea taaempi etualatukivarsi väljä/suojakumi rikki
-->Tukivarsi vaihdettuna 285€
-Kampiakselin hihnapyörän vulkanoinnissa halkeamia.
-->Seurantaan
Haluaisin tästä koko rumbasta kustannus arvion, startti jo vaihdettu joten sen voi jättää pois
BMW 5-Sarja (2009)
Vianhaku:
Webasto ei käynnisty. Vikakoodin luku vian etsiminen
BMW 5-Sarja (1994)
Moottori:
Mikäli kampi anturi rikki, sen vaihto.
Vianhaku:
Auto ei käynnisty. Epäilen kampiakselin asento tunnistin.
BMW 5-Sarja (2006)
Vianhaku:
auto ei käynnisty, älä kuule käynnistintä.Ajotietokone ei käynnisty
BMW 5-Sarja (2004)
Moottori:
Öljyt pitkin konehuonetta pitäs selvittää miksei käynnisty ja ei ahda oisko turbo menny, suuttimet uudet laitettu ja osarilla jos pystyis huollon maksaan ois jees :))