Honda Civic (2011)
Ohjaus:
Sähköinen ohjaustehostin ei toimi (EPS). Vianmääritys tehty korjaamolla 5.6.
Ohjaustehostin ei toimi ollenkaan ja ratti nykii käännettäessä.
Ei vikakoodeja muistissa
Auto käynnissä tarkastettu hammastanko, josta löydetty välys
->Sähköisen ohjaustehostimen hammastanko vaihtokunnossa
Honda Civic (2013)
* Muu työ *:
EGR vaihto: työ ja osat.
Nykii ajossa, moottorin vikavalo. Antaa vikakoodin "EGR B Flow Insufficient detected" tutkittu lukijalla ja EGR jäänyt jumiin asentoon 0 eli kiinni. Pitäisi vaihtaa uusi EGR.
Honda Insight (2011)
* Muu työ *:
Takakontti ei aukea, lukko varmasti rikki.
Auto myös nykii liikkeelle lähtiessä.
Honda CR-V (2007)
Huolto:
VIN: SHSRE58507U019663
1. Momentinmuuntimen (turbiinin) vaihto sis. varaosat
2. Automaattivaihteiston (ATF-DW1) öljynvaihto ja vaihteistonsuodattimen (osa nro 25430-PLR-003) vaihto sis.tarvikkeet
Vian kuvaus:
Kun moottorin kierrokset ovat liian alhaiset, auto nykii. Jos painaa kaasua tai ottaa jalan pois kaasupolkimelta, nykiminen loppuu. En ole täysin varma mutta veikkaan, että kyseessä on kulunut momentinmuunnin/turbiini.
Pyydän eriteltyä hinta-arviota töille 1 ja 2 erikseen.
Lisäksi haluaisin tiedustella, milloin työn (tai töiden) suoritus olisi mahdollista 31.10.2025 jälkeen?
Honda CR-V (2007)
Huolto:
VIN: SHSRE58507U019663
1. Momentinmuuntimen (turbiinin) vaihto sis. varaosat
2. Automaattivaihteiston (ATF-DW1) öljynvaihto ja vaihteistonsuodattimen (osa nro 25430-PLR-003) vaihto sis.tarvikkeet
Vian kuvaus:
Kun moottorin kierrokset ovat liian alhaiset, auto nykii. Jos painaa kaasua tai ottaa jalan pois kaasupolkimelta, nykiminen loppuu. En ole täysin varma mutta veikkaan, että kyseessä on kulunut momentinmuunnin/turbiini.
Pyydän eriteltyä hinta-arviota töille 1 ja 2 erikseen.
Lisäksi haluaisin tiedustella, milloin työn (tai töiden) suoritus olisi mahdollista 31.10.2025 jälkeen?
Honda Jazz (2006)
Moottori:
Moottorivikavalo palaa ja koodi näyttää sen johtuvan egr-venttiilistä. Auto nykii, erityisesti pienemmässä vauhdissa. Muita huomattavia ongelmia sen suhteen en ole huomannut, mutta nykiminen on sen verran voimakasta ajoittain, että se häiritsee ajoa.
* Muu työ *:
Pakoputkistosta puuttuu osa kannatinkumeista, jonka takia erityisesti putkiston loppupää pääsee heilumaan ja pitää ärsyttävää ääntä. Myös katalysaattorin kohdalta ollaan jouduttu tukemaan putkistoa rautalangoilla, jottei putkisto roikkuisi, ja se aiheuttaa myös häiritsevää ääntä.
Honda CR-V (2007)
Huolto:
Vaihteiston TCM-ohjausyksikön (Transmission Control Module) sopeutuksen nollaus / resetointi sekä automaattivaihteistoöljyn (ATF) ja suodattimen vaihto.
Vaihteisto toimii muuten normaalisti, mutta 40 km/h nopeudessa, kun vaihde vaihtuu kolmoselta neloselle, auto nykii kevyellä kaasulla. Ongelma häviää, kun kaasua painaa enemmän tai ottaa kokonaan pois.
Viimeisin ATF-öljyn vaihto on tehty 222 662 km kohdalla, ja nyt mittarissa on noin 295 000 km.
Vaadittu Honda ATF-DW1 -öljy ja alkuperäinen vaihteistonsuodatin (osa: 25430-PLR-003)
Honda Jazz (2006)
Huolto:
Auto nykii ajossa ja välillä jopa sammuu.
Honda Jazz (2006)
Huolto:
Auto nykii ajossa ja välillä jopa sammuu
Honda CR-V (2013)
Jarrut:
Jarrut hiukan pitävät vikinää + auto pienessä vauhdissa hiukan "nykii" ja jarrut vinkuu. Renkaan vaihdon yhteydessä katsottu keväällä, että jarrupaloja pitäisi olla tallella.
Honda Jazz (2007)
Vianhaku:
Auto nykii/nypyttää kiihdyttäessä. Ei väliä mikä vaihde päällä.
Vian tutkimisen ja sovitaan korjaukset.
Honda Accord (2006)
* Muu työ *:
Vikakoodi P2138, auto kiihtyy todella hitaasti ja nykii kun kaasun päästää, ilmeiseti kaasupolkimen asentoanturin/anturien vaihto paikallaan?
Honda Accord (2010)
Moottori:
Yhden suuttimen vaihto sekä suuttimien pohjatiivisteet. Nykii ajoittain kiihdyttäessä ja käy kolmella tyhjäkäynnillä. Antaa vikakoodiksi: P0302
Honda Jazz (2005)
Vaihteisto:
CVT vaihteiston huolto. Auto "nykii" kihdytettäessä voimakkaasti. Kun autolla ajaa manuaali asennossa vikaa ei huomaa. Vaihteisto tarvitsee kytkin remontin ilmeisesti??
Honda Civic (2012)
* Muu työ *:
Moi, auto nykii kiidyttäessä, muutoin toimii tasaisessa ajossa ja tyhjäkäynnillä täydellisesti.
Vikakoodit ei näytä vikaa.
Onko mahdollisesti suoraa tietoa onko tyyppivika ja joku osa vaihtoon, vai…
Mitä kustantaa löytää vika?