Hyundai iX35 (2012)
* Muu työ *:
Ilmoittaa vikakoodina liian alhaista bensiininpainetta, oranssi moottorin vikavalo palaa.
Kylmänä starttaa huonosti ja kaasua ei voi käynnistäessä painaa, kun auto "hukkuu" bensaan. Kiihdyttäessä nykii ja varsinkin, kun painaa kaasua enemmän.
Käytetty lähimmällä korjaamolla ja sieltä sanottiin, että eivät osaa auttaa auton tutkimisen jälkeen. Kehoittivat viemään muualle, missä hyundai merkki tutumpi. Suodattimet kuulemma ok.
Pitäisi nyt tutkia olisiko vika bensapumpussa vai jossain muussa bensansyöttöön liittyvässä osassa? Sytytystulpat vaihdettiin 2kk sitten, öljyt vaihdatettu edellisen omistajan toimesta 8t km sitten.
Hyundai i20 (2011)
Sähkötyöt:
Starttimoottorin vaihto (akku vaihdettu, starttaa huonosti)
Hyundai H1/STAREX (I) (2009)
Moottori:
Eli auto seissyt 4viikkoa ja kun käynnistin niin auto nakuttaa ja starttaa huonosti.