Mazda 6 (2008)
Ilmastointi:
Ilmastointi ei puhalla kylmää. Ilmastointihuolto ja kylmäaineen lisäys tehty reilu vuosi sitten. Ei tietoa miksi ilmastointi ei toimi.
Mazda 3 (2010)
Ilmastointi:
Ilmastointi ei toimi, kylmä ainetta on täytetty, mutta ei toimi silti.
Mazda 6 (2007)
Ilmastointi:
Tehty viime kesänä täysi huolto, mutta ilmastointi ei toimi tällä hetkellä, en haluaisi taas tuhlata rahoja, jos koko ilmastointilaite rikki, pystyykö tarkistamaan jotenkin mikä vika?
Mazda 3 (2005)
Ilmastointi:
sisäilmapuhallin/ilmastointi ei toimi/ei puhalla ollenkaan. Taustavalo mittaritaulusta ei myöskään toimi.
Öljynvaihto:
Moottoriöljyn ja öljynsuodattimen vaihto.
Mazda 3 (2008)
Ilmastointi:
Kompressori yski ja päästi paljon ylimääräisiä ääniä vielä kun toimi. Lopulta lakkasi käymästä ja nyt ilmastointi ei toimi. Kompressori ei käynnisty enää kun AC:n kytkee päälle ja se hyvinkin todennäköisesti tarvitsee vaihtaa uuteen. Jos kylmäaineet menee hukkaan vaihdossa niin täyttö olisi hyvä tehdä kompressorin vaihdon yhteydessä.
Moottori:
Kampiakselin anturi antaa error P0335-21. Moottori nykii välillä ajaessa ja joskus käynnistäessä saattaa sammua kerran. Anturi olisi hyvä vaihtaa uuteen ja mielellään alkuperäislaatua vastaavaan osaan.
Mazda 3 (2005)
Vianhaku:
ilmastointi ei toimi. kylmä ainetta laitettu vuotoa ei silloin havaittu. tuulettimen "nopeus"säädin ei reagoi vaan pyörii ns. tyhjää. lämpötilaa säätämällä ylös/alas nopeus kyllä vaihtelee,mut kylmää ei puhalla.
Mazda 3 (2008)
Vianhaku:
Ilmastointilaitteeseen käyty lisäämässä nesteet, mutta ilmastointi ei toimi. Pitäisi selvittää missä vika ja korjata.
Mazda 6 (2007)
Ilmastointi:
Ilmastointihuolto sisältäen järjestelmän tarkastuksen, kylmäaineet ja öljyt.
Vianhaku:
Ilmastointi ei toimi kunnolla - puhaltaa ilmaa, mutta ei viileää. Olisiko vain kylmäaine lopussa?
Mazda 5 (2005)
Ilmastointi:
Ilmastointi ei toimi. Kompressori uusi, kaikki aineet vaihdettu/lisätty.
Epäillys lämpötila anturat tai joku muu sähkö vika.
Mitä olisi tämmöinen tutkinta ja korjaus arvioltaan?
Mazda 3 (2005)
Ilmastointi:
Ilmastointi ei toimi, joten vika pitäisi paikantaa ja arvioida paljonko korjaus maksaisi.
Mazda 2 (2010)
Ilmastointi:
Ilmastointi ei toimi, ei tiedossa vaatisiko vain täytön.
Moottori:
4 sylinteristä puristukset hävinnyt. Ei ole muuta tiedossa.
Tuulilasi ja lasit:
Tuulilasin vaihto, ei lisävarusteita.
Tuulilasi halki.
Mazda 3 (2014)
Huolto:
-Auton kilometrilukema: 162000km;
-Edellinen huolto: 151000km 08/22
Öljynvaihto ym.
Ilmastointi:
Ilmastointi ei toimi
Mazda 5 (2006)
Ilmastointi:
Ilmastointi ei toimi, en osaa sanoa syytä. Ei puhalla kylmää ilmaa.Ilmastointihuolto sisältäen järjestelmän tarkastuksen, kylmäaineet ja öljyt.
Mazda 6 (2005)
Vianhaku:
Ilmastointi ei toimi, puhaltaa ilmaa muttei viilennä. Renkaat pitäisi vaihtaa myös, helmat hitsattu niin ei uskalla itse nostella tunkilla.
Mazda 3 (2011)
Ilmastointi:
Ilmastointi ei toimi nesteet on täynnä ehkä sähkövika