Unique Performance Oy - Helsinki

Kilpailuta huollot ilmaiseksi


Unique Performance Oy Helsinki


Vapaita aikoja:

2-3 arkipäivän sisällä

Aukioloajat

Ma-Pe: 9.00-17.00
La:
Su:

Asentajia 2

Perustettu: 2021

Osoite

Mekaanikonkatu 5, 00880 Helsinki


Y-tunnus: 3192438-8

Yrityksen nimi: Unique Performance Oy

Unique Performance Oy
Kilpailuta huollot ilmaiseksi tästä

Unique Performance Oy palvelee sinua alueella Helsinki

Löydä paras autohuolto paikkakunnalla Helsinki

  • Vastaanota ilmaiseksi alueesi korjaamoiden tarjoukset
  • Nopeuta vertailua ja valitse paras autohuolto helpommin!

Aloita tästä

Yli 100 miljoonaa euroa tarjouksia välitetty

Kuvaus

Unique Performance Oy on moottoreiden optimointeihin erikoistunut yritys. Henkilöstömme on toiminut noin 20 vuotta moottoreiden rakennus, viritys- ja optimointialalla.
Ohjelmistomme ovat täysin kotimaisia, 100% itse suunniteltuja, tarkastettuja ja testattuja. Me emme myy franchising-ketjujen hyllytavara-ohjelmistoja.
Suomen lisäksi toimitamme päivittäin ohjelmistojamme asiakasyrityksillemme Norjaan, Saksaan, Iso-Britanniaan, Latviaan sekä Liettuaan.

Unique Performancelta myös

-uudet ja peruskorjatut turboahtimet
-peruskorjatut ja käytetyt moottorit
-peruskorjatut ja käytetyt vaihteistot

Kysy lisää tuotteista ja palveluista asiakaspalvelustamme.

Palvelut ja automerkit

Näytä palvelut

Huollamme kaikki automerkit

Muut


Takuu työlle: 12 kk

Takuu varaosille: 12 kk

Noudatamme Autoalan kuluttajaneuvottelukunnan (AUNE) laatimia ja kuluttaja-asiamiehen tarkistamia moottoriajoneuvojen ja niiden osien korjausehtoja.

Aune ehdoista poiketen, myönnämme asentamillemme moottorin optimointi ohjelmistoille 24kk toimivuustakuun. Tarkemmat takuuehdot alla.

Moottorin optimointi - Takuuehdot

Unique Performance myöntää ohjelmistoilleen 2 vuoden toimivuus takuun.

Jos autosi ohjelmisto palautetaan vakio ohjelmistoon esimerkiksi maahantuojan toimesta, niin halutessasi palautamme asentamamme ohjelmiston takaisin veloituksetta.

Takuu ei koske maahantuojan huoltopäivityksiä. Takuu ei koske ajoneuvon sähköjärjestelmään tullutta vikaa tai muuta kolmannen tekijän aiheuttamaa, muistipiirin tai ohjainlaitteen vioittumista tai toiminta häiriötä.

Takuu ei koske moottoriurheilu käyttöä tai vastaavaa raskasta käyttöä ääriolosuhteissa.

Takuu ei koske ajoneuvon mekaanisia osia.

Ohjainlaitteen avaaminen tai muiden muutosten suorittaminen ohjelmoinnin jälkeen OBDportin kautta aiheuttaa takuun raukeamisen välittömästi.

Takuu rajoittuu moottorin ohjainlaitteeseen edellä mainittujen ehtojen mukaisesti.

Takuun korvausvastuu koskee moottorin ohjainlaitetta ja sen vaihtotyöstä ja päivityksestä aiheutuneita kustannuksia.

Välilliset kustannukset eivät kuulu takuun piiriin. Viallisen ohjainlaitteen korjaamiseen tai uusimiseen tulee olla mahdollisuus kohtuullisessa ajassa.

Käytettäessä ulkopuolista huolto/korjauspistettä tulee Unique Performancen toimia työn tilaajana.

Annamme meidän suunnittelemille ohjelmistoille myös 2vko tyytyväisyys takuun.

Jos et ole määräajan sisällä tyytyväinen tuotteeseen, niin halutessasi palautamme alkuperäisen ohjelmiston, sekä alkuperäisestä työstä maksetun summan täysimääräisenä.

TERMS AND CONDITIONS

Once remapped, we are confident the services provided, based on the optimal remap settings which are the most suitable for your vehicle, should produce noticeable benefits. Following our work, if an issue arises with your vehicle it will most likely be due to a mechanical fault, not a fault with the remap itself. Once the mechanical fault is fixed your vehicle should revert to its optimum performance.

No warranty is given or implied to any components on your vehicle before or after the remapping process apart from the remap file itself. Refunds are not accepted. Unique Performance do not accept liability for any mechanical part failure after performance tuning. By using our service you agree to these terms and conditions.

Its important to remember that vehicle components can fail when standard just like they can do when remapped. Remapping will often show up weak points in your setup as you are now asking it to work harder than its used to. You must look after the engine, regular servicing with good oil & parts, good quality fuel and mechanical sympathy all help keep your engine running well, if you car needs mechanical attention, get this work done before considering a remap.

Unique Performance do not cover the liability for any mechanical or electrical parts including the following parts: turbos, injectors, clutches, gearboxes, dpf, boost leaks (boost pipes) as these have a serviceable lifetime and the remap places bigger demands on these parts, which may cause issues if they are not in good health. Stage 1+, Stage 2, Stage 3 remaps are beyond the recommended tolerances of your engine and we and the remap writer will not accept any liability for these remaps.

The Client Must:

-Accept all power/torque gains from your ECU remap are approximate, as are the actual figures of your engine’s quoted power and torque figures from your car manufacturer.

-Accept the fuel efficiency of your vehicle after a remap depends on a number of factors including but not limited to: outside temperature, driving style, tyre pressures, and regular and correct service maintenance of your vehicle.

-Accept Unique Performance is not liable for costs associated to fix either determined or pending faults found relating to your vehicle during its diagnostic check either before or after you have your vehicle remapped.

-Accept that no refunds are offered under any circumstances after the installation of the modified software to your vehicle.

-Accept it is your responsibility to inform your insurance company of your car’s ECU remap.

By installing this Product and/or Service, you understand and agree that as a high performance product and/or service, individual results may vary depending on make, model, and usage. Unique Performance shall in no way be held responsible or liable for any of the results, claimed or otherwise, that may or may not come from the product or service.

You also agree that the original vehicle manufacturer makes its own determinations regarding the effects of Add-On products and/or service to its warranties, Unique Performance shall in no way be held responsible or liable for anything pertaining to or resulting from the original vehicle manufacturers warranty and/or terms of use.


AJONEUVOJEN KORJAUSEHDOT (AUNE)
Seuraavassa Autoalan kuluttajaneuvottelukunnan (AUNE) laatimat ja kuluttaja-asiamiehen tarkistamat moottoriajoneuvojen ja niiden osien korjausehdot. Korjausehdoissa käytetään korjaus- tai maalaustyön tekijästä nimitystä korjaamo, työn tilaajasta nimitystä asiakas ja moottori-ajoneuvoista tai niiden osista nimitystä ajoneuvo tai työn kohde.

TYÖN LAATU JA KORJAUKSEN TULOS
Työ tehdään ammattitaitoisesti ja huolellisesti. Korjaamo hankkii korjaukseen tarvittavat varaosat ja tarvikkeet, joiden tulee olla hyvälaatuisia ja tarkoitukseensa soveltuvia. Korjaamo ottaa vastaan vain sellaisia korjauksia, joihin sillä on pätevyys. Korjaamo ilmoittaa selkeällä tavalla erikoispätevyydestään ja valtuuksistaan. Korjaamo voi teettää työtilaukseen liittyviä töitä alihankintatyönä. Korjaamo vastaa myös käyttämiensä alihankkijoiden suorituksista.

Korjaamo voi kieltäytyä käyttämästä asiakkaan tuomia varaosia, mikäli se katsoo niiden olevan virheellisiä tai korjaustarkoitukseen soveltumattomia.

Korjaamo pyrkii asiakkaalle edullisiin ratkaisuihin. Jos korjaamo havaitsee, ettei korjausta voida tehdä, vikaa poistaa tai että korjaus olisi työn kohteen käyttöarvo huomioon ottaen asiakkaan kannalta taloudellisesti tai teknisesti epäedullinen, se ilmoittaa tästä asiakkaalle mahdollisimman pian ennen korjaustyön aloittamista tai jatkamista. Korjaamo ilmoittaa asiakkaalle aina, jos korjaus ilmeisesti tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin asiakas kohtuudella on voinut odottaa.

TYÖTILAUS
Työtilaus tehdään kirjallisesti ja siitä annetaan yksi kappale asiakkaalle toisen jäädessä korjaamolle. Jos kysymyksessä on ainoastaan vähäinen korjaustyö, voidaan työtilaus tehdä suullisestikin, ellei asiakas tällöinkin vaadi kirjallista työtilausta.

Asiakkaan tulee työtilausta tehdessään ilmoittaa tiedossaan olevat korjaukseen vaikuttavat seikat kuten esim. työn kohteen mahdolliset aikaisemmat korjaukset tai korjausyritykset.

Työtilaukseen tulee merkitä ainakin seuraavat asiat:

asiakkaan yhteystiedot
korjaamon, asiakkaan ja työn kohteen yksilöintitiedot
tilatut työt sopimuksen mukaan yksilöidysti
työn valmistumisajankohta
luovutustapa, ellei luovutus tapahdu korjaamoalueella tai korjaamon aukioloaikana
maksuehdot, ellei maksu tapahdu käteisellä
hintatiedon voimassaolon rajoitukset
käytettyjen osien palauttaminen asiakkaalle
poikkeamat yleisistä korjaus- ja takuuehdoista
maininta siitä, että ajoneuvon rekisteriin merkitylle omistajalle on ilmoitettu jäljempänä kohdassa ”Vastuu autoverosta” tarkoitetusta verovelvollisuuden siirrosta
työtilauksen laatimispäivä
sopijapuolten allekirjoitukset
Työtilaukseen tulee merkitä tieto korjauksen hinnasta, ellei asiakas luovu sellaista vaatimasta tai jos hintatiedon antaminen työtilauksen yhteydessä ei ole mahdollista vastaanotetun työn laatuun nähden.

Jos korjaamo ja asiakas sopivat työtilauksen tekemisen jälkeen tilauksen täydentämisestä tai siihen tehtävistä muutoksista, merkitään myös näin sovitut muutokset tai täydennykset korjaamon työtilaukseen.

Korjaamo ei vastaanota ajoneuvon uudelleen verottamiseen (sopimuskohta 3) mahdollisesti johtavaa korjaustyötä, ellei työntilaajana ole ajoneuvon rekisteriin merkitty omistaja.

VASTUU AUTOVEROSTA (AUTOVEROLAIN 4 § 5)
Jos ajoneuvoon vaihdetaan korjauksen yhteydessä niin paljon osia, että ajoneuvo joudutaan näiden toimenpiteiden johdosta verottamaan uudelleen autoverolain 3§:ssä tarkoitetulla tavalla, verovelvollinen on korjauksen tilannut ajoneuvon omistaja. Korjaamon pitää ilmoittaa ajoneuvon rekisteriin merkitylle omistajalle ennen korjaustyön aloittamista tai jatkamista, jos ajoneuvon osien vaihtamisesta voi korjaamon käsityksen mukaan seurata edellä mainittu ajoneuvon uudelleen verottaminen. Ajoneuvon omistajan pitää ilmoittaa korjaamolle tiedossaan olevat ajoneuvoon tehdyt aikaisemmat osien vaihdot.

TYÖTILAUKSEN MUUTTAMINEN JA LISÄTYÖT
Jos korjausta suoritettaessa ilmenee tarvetta tehdä tilaukseen kuulumattomia lisätöitä, tulee korjaamon saada niihin asiakkaan lupa. Korjaamon tulee lupaa kysyessään ilmoittaa, aiheuttaako lisätöiden lykkääminen vaaraa asiakkaan terveydelle tai omaisuudelle.

Jos asiakkaaseen ei ole saatu yhteyttä työn laatuun ja laajuuteen nähden kohtuullisessa ajassa lisätöistä sopimista varten, korjaamo saa tehdä vain vähäisiä ja tarpeellisia tilaukseen kuulumattomia lisätöitä. Lisätöiden kustannukset saavat olla enintään 15 prosenttia työtilaukseen merkitystä kiinteästä hinnasta tai hinta-arviosta, kuitenkin enintään 1.000 markkaa (168,19 euroa). Työtilaukseen merkittyä Moottoriajoneuvojen ja niiden osien korjausehdot ( Aune 01.06.1999) enimmäishintaa korjaamo ei saa ylittää, ellei se osoita muuta sovitun.

Asiakas voi muuttaa tai perua työtilauksen ennen työn valmistumista. Korjaamo veloittaa tällöin asiakasta ennen peruutusta tehdystä työstä. Käyttämistään varaosista ja tarvikkeista sekä muista näiden ehtojen mukaisista kustannuksista, joita se ei ole voinut välttää. Korjaamon perimä hinta ei kuitenkaan saa ylittää tilatun korjauksen hintaa.

HINTATIEDOT
Korjaamon hinnoitteluperusteet ovat nähtävillä korjaamon asiakastiloissa hintamerkintäasetuksen (9/89) edellyttämällä tavalla. Korjaamon ilmoittama hinta voi olla hinta-arvio, enimmäishinta tai kiinteä hinta. Korjaamo ei saa ylittää antamaansa hinta-arviota mahdolliset lisätyöt mukaan lukien enemmällä kuin 15 prosentilla, tällöinkin enintään 1.000 markalla (168,19 eurolla), ellei korjaamo osoita muusta sovitun. Hinta-arvio on voimassa yhden kuukauden, ellei muusta sovita. Hinta-arvio ei sido korjaamoa, mikäli ajoneuvon kunnossa on hinta-arvion antamisen jälkeen tapahtunut olennaisia muutoksia ennen korjaustyön aloittamista. Jos korjaukselle sovitaan koko korjaustyön kattava enimmäishinta, ei korjaamo saa ylittää sovittua enimmäishintaa.

Korjaamo voi antaa puhelimitse tai suullisesti arvion korjauskustannuksista ilman että vikaa korjaamon toimesta tarkemmin selvitetään. Tällöin suuntaa antava hintatieto ei sido korjaamoa ja tästä seikasta on ilmoitettava asiakkaalle.

Korjaamon ilmoittamasta hintatiedosta tulee aina ilmetä, kattaako annettu hintatieto koko korjauksen vai ainoastaan korjauksen tietyn osan kuten esimerkiksi työn tai varaosien osuuden.

Korjaamo laskuttaa asiakasta tilatuista ja tehdyistä korjaustöistä, varaosista tarvikkeista ja alihankintatöistä sekä muista työtilaukseen liittyvistä tarpeellisista toimista.

Laskussa eritellään työsuoritukset työkohteittain sekä ilmoitetaan muut kustannuksia aiheuttaneet toimet.

Varaosat ja tarvikkeet eritellään laskussa yksikköhinnoittain, jos ne eivät sisälly työkohteiden hintoihin. Vähäiset varaosat ja tarvikkeet voidaan laskuttaa erittelemättä.

Jos asiakkaan kanssa sovitaan hinta-arvion laatimisesta, korjaamo voi laskuttaa asiakasta vain, jos asiasta erikseen sovitaan.

MAKSUEHDOT
Asiakas maksaa laskun käteisellä työn kohteen luovutuksen yhteydessä, ellei muusta maksutavasta ole työtilausta tehtäessä sovittu. Korjaamo perii viivästyskorkoa erääntyneestä ja myöhästyneestä suorituksesta korkolain (633/82) mukaisesti.

Korjaamo voi kieltäytyä luovuttamasta työn kohdetta asiakkaalle, ellei korjauslaskua makseta luovutuksen yhteydessä. Sovittaessa korjaamo voi luovuttaa työn kohteen vakuuta vastaan. Korjaamon oikeudesta myydä työn kohde on säädetty laissa elinkeinoharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine (688/88).

Asiakkaalla on oikeus pidättäytyä maksamatta virheellisesti suoritettua korjausta, kunnes virhe on korjaamon toimesta tai kustannuksella poistettu. Asiakas ei kuitenkaan voi pidättää suurempaa rahamäärää kuin mihin hänellä virheen johdosta on oikeus. Kuluttaja-asiakkaalla on myös oikeus saada työn kohde haltuunsa asettamalla riittävän vakuuden.

VAKUUTUSYHTIÖN LASKUUN TEHTÄVÄT KORJAUKSET
Ellei toisin sovita, vakuutusyhtiön laskuun tehtävissä korjauksissa työtilaus laaditaan aina korjaamon ja asiakkaan välillä. Sovittaessa korjaamo teettää asiakkaan puolesta ao. vakuutusyhtiöllä vahinkotarkastuksen vaurioiden ja korjaustavan määrittämiseksi. Korjaamo hankkii sovittaessa vakuutusyhtiöltä laskutusluvan. Luvan saatuaan korjaamo laskuttaa korjauskustannukset asiakkaan sijasta suoraan vakuutusyhtiöltä.

Asiakas on velvollinen maksamaan korjaamolle sovituilla maksuehdoilla sen osan korjauslaskusta, jota vakuutusyhtiö ei korvaa.

TOIMITUSAIKA
Työ tehdään sovitussa ajassa. Mikäli työtä ei saada valmiiksi sovittuna aikana, korjaamo ilmoittaa viivästyksestä ja sopii uudesta toimitusajasta.

Jos työn valmistumisaikaa ei ole sovittu, työ tehdään korjauksen laatuun ja laajuuteen nähden kohtuullisessa ajassa. Asiakkaan oikeus saada vahingonkorvausta viivästyksen johdosta määräytyy kohdan ”Asiakkaan oikeus vahingon korvaukseen virheen tai viivästyksen johdosta” mukaisesti.

TYÖN KOHTEEN VASTAANOTTAMINEN JA LUOVUTTAMINEN
Työn kohde vastaanotetaan ja luovutetaan korjaamon aukioloaikana. Tällöin katsotaan työn kohteena olevan ajoneuvon vastaanottaminen korjaamolle ja sen luovuttaminen asiakkaalle tapahtuneeksi avaimien luovuttamisella korjaamon edustajan ja asiakkaan välillä.

Korjaamo vastaa siitä, että työn kohdetta säilytetään huolellisesti vastaanottoajankohdasta luovutushetkeen. Korjaamo vastaa työn kohteen katoamisesta tai vahingoittamisesta, ellei se osoita toimineensa huolellisesti.

Korjaamon aukioloajan ulkopuolella tapahtuvat luovutukset korjaamolle ja korjaamolta tehdään asiakkaan vastuulla, ellei muusta ole sovittu. Korjaamo ei vastaa ajoneuvoon jätetyistä irtaimista esineistä, ellei niiden säilyttämisestä ole sovittu.

SÄILYTYSMAKSU
Korjaamolla on oikeus periä säilytysmaksua, ellei asiakas nouda työn kohdetta neljän vuorokauden kuluessa siitä, kun se sopimuksen mukaan on valmis luovutettavaksi. Säilytyksestä perittävät maksut on pidettävä nähtävänä korjaamon asiakastiloissa

TAKUU
Ellei työtilauksessa muuta sovita, antaa korjaamo työstään takuun, joka on voimassa työn valmistumispäivästä lukien kuusi kuukautta tai 15.000 kilometriä riippuen siitä, kumpi mainituista rajoista ensin saavutetaan.

Korjaamon takuu koskee myös korjaamon käyttämän alihankkijan työtä, tämän asentamia varaosia tai käyttämiä materiaaleja.

Korjaamo sitoutuu takuun voimassaoloaikana omalla kustannuksellaan korjaamaan työssään, asentamissaan varaosissa tai käyttämissään materiaaleissa ilmenevät virheet. Korjaamo ei ole vastuussa, jos se saattaa todennäköiseksi, että virhe johtuu asiakkaan syyksi laskettavasta seikasta, tapaturmasta tai ulkopuolisen aiheuttamasta vauriosta, taikka siitä, että asiakas on laiminlyönyt ajoneuvon asianmukaisen hoidon.

Korjaamon takuu ei koske säätöjä eikä työn kohteen normaalia kulumista.

Korjaamon takuu ei koske asiakkaan tuomia varaosia, niiden asennusta lukuun ottamatta eikä väliaikaista korjausta tai korjausta, joka tehdään asiakkaan vaatimuksesta hyvää korjaustapaa noudattamatta.

Takuuehdoilla ei rajoiteta asiakkaalle lain mukaan kuuluvaa oikeutta vedota korjauksessa olevaan virheeseen.

MAALAUSTYÖN JA -TAKUUN ERITYISEHDOT
Ellei työtilauksessa muuta sovita, korjaamo antaa maalaustyöstä 12 kuukauden maalaustakuun. Edellä kohdassa ”takuu” olevat takuuehdot koskevat soveltuvin osin myös maalaustakuuta.

Maalaustakuu ei ulotu vaurioihin, jotka johtuvat ulkoisista vahingoista, kuten esim. kiveniskuista, ilman epäpuhtauksista tai muista vastaavista syistä.

Maalaustakuu ei koske korin osien liitoskohtien välistä alkanutta ruostumista, jota ei liitoksia avaamatta ole mahdollista todeta.

Maalaustakuu ei koske maalauksia, joissa ajoneuvon osiin on aikaisemmin tehty korjaus- ja maalaustöitä sellaisia menetelmiä käyttäen, jotka ovat vahingoittaneet maalausta ja joita ei maalauksen aikana ole voitu havaita.

Maalaustyön värisävyn vähäinen poikkeaminen alkuperäiseen maalaukseen nähden on sallittu, jos poikkeama päivänvalossa tarkasteltuna ei ole ajoneuvon tavanomaisessa käytössä haitallisesti näkyvä.

Korjaamo voi rajoittaa:

a) takuuta maalauksissa, joissa asiakas on tehnyt pohjustustyöt, toimittanut omat maalausmateriaalit tai asettanut maalaamolle tämän normaaleista työmenetelmistä poikkeavia vaatimuksia.
b) takuuta maalauksissa pintoihin, joissa on syviä ruoste- tai muita vastaavia syöpymisvaurioita.
c) takuuta maalauksissa, jotka tehdään muovi- ja kumiosiin, joiden materiaalia se ei voi kohtuudella tunnistaa. Korjaamo ilmoittaa asiakkaalle kaikista asettamistaan rajoituksista työtilausta tehtäessä tai viimeistään rajoituksen aiheen ilmetessä.

TAKUUSEEN KUULUMATTOMAT VIRHEET
Korjaamo poistaa takuuseen kuulumattomat tai takuuajan päättymisen jälkeen ilmenneet virheet asiakasta veloittamatta, jos asiakas näyttää virheen johtuneen korjaustyöstä tai virheellisestä varaosasta.

VIRHEILMOITUS JA VIRHEEN KORJAAMINEN
Asiakkaan tulee ilmoittaa korjaamolle havaitsemastaan virheestä ja vaatia virheen oikaisua viivytyksettä, normaalisti kahdeksan vuorokauden kuluessa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Jos ajoneuvo on virheen ilmetessä ja vaatiessa korjausta toisella paikkakunnalla, tulee asiakkaan ottaa yhteys työn suorittaneeseen korjaamoon sopiakseen virheen korjaamisesta.

Virheen korjaamisen tulee tapahtua kohtuullisessa ajassa siitä, kun asiakas ilmoitti virheestä. Korjaamolla on aina oikeus omalla kustannuksellaan suorittaa virheen oikaisu, jos hän asiakkaan ilmoittaessa virheestä viipymättä tarjoutuu tekemään sen.

Korjaamo ei korvaa toisessa korjaamossa tehtyä työtä, jos asiakas ei ole ottanut yhteyttä korjaamoon, paitsi jos yhteydenotto on estynyt juhlapyhien, viikonlopun tai muiden vastaavien syiden vuoksi, eikä korjausta voida lykätä aiheuttamatta asiakkaalle kohtuutonta haittaa.

Korjaamo ei ole velvollinen oikaisemaan virhettä, jos siitä aiheutuisi sille virheeseen nähden kohtuuttomia kustannuksia tai kohtuutonta haittaa. Asiakkaalla on tällöin oikeus saada virheen laatua vastaava hyvitys.

Jollei virhettä voida korjata tai sitä ei tehdä kohtuullisessa ajassa siitä, kun asiakas ilmoitti virheestä, on asiakkaalla oikeus saada hinnanalennusta tai virhe korjautetuksi muualla työn suorittaneen korjaamon kustannuksella.

ASIAKKAAN OIKEUS VAHINGONKORVAUKSEEN VIRHEEN TAI VIIVÄSTYKSEN JOHDOSTA
Jos työ ei ole valmistunut työtilauksessa tai myöhemminkään sovitussa ajassa tai jos työ on tehty virheellisesti, on kuluttajaasiakkaalle korvattava viivästyksestä tai virheestä aiheutunut välitön vahinko Kuluttajansuojalain 5 ja 8 luvun mukaisesti.

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saada korvausta myös korjauksen viivästymisen tai virheellisen korjauksen aiheuttamista välillisistä vahingoista kuluttajansuojalain 5 ja 8 luvun mukaisesti, mikäli viivästys tai virhe johtuu korjaamon puolella olevasta huolimattomuudesta.

Jos viivästys aiheutuu korjaamosta riippumattomista syistä kuten työnseisauksista, veden ja energian jakelun katkeamisesta, varaosien hankinnan mahdottomuudesta tai muusta korjaamon vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, ei korjaamo ole vahingonkorvausvastuussa.

Korjaamon viivästyksen aiheuttama vahinko korvataan liikennevahinkolautakunnan soveltamien seisonta-ajan korvausten mukaisesti, ellei muusta korvaustavasta osapuolten kesken sovita. Jos korjaamo antaa asiakkaan käyttöön sijaisauton, ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta ajoneuvon käyttöhyödyn menetyksestä.

Muiden kuin kuluttaja-asiakkaiden osalta korjaamon vastuu rajoittuu virheen oikaisuun tai virheen laatua vastaavaan hinnanalennukseen.

Asiakas on velvollinen toimimaan siten, etteivät viivästyksen tai virheen aiheuttamat vahingot aiheettomasti lisäänny.

ERIMIELISYYKSIEN RATKAISEMINEN
Jos erimielisyyksiä ei voida ratkaista osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja-asiakas voi saattaa asian kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi. Jos erimielisyydet ratkaistaan tuomioistuimessa, kanne voidaan nostaa myös kuluttajan kotipaikkakunnan yleisessä alioikeudessa.


Hinauspalvelu
Noutopalvelu
Palvelemme englanniksi
Sijaisauto

Noutopalvelun hinta:
49

Sijaisauton hinta: 29


Alkuperäiset varaosat
Alkuperäistä vastaavat varaosat
Tarvikevaraosat
Käytetyt varaosat

Käteinen
Lasku
Pankkikortti
Rahoitus tai osamaksu
American Express
Mastercard
Visa

Liikevaihtoluokka:
Henkilöstön määrä:

Rekisteröinnit



Kilpailuta huoltosi tästä

Tarvitsetko apua AutoJerryn käytössä?
Voit aloittaa palvelun käytön jättämällä
uuden tarjouspyynnön täältä >>

Jo yli 500 000 suomalaista käyttää AutoJerryä auton huoltamiseen!

Mikäli mieltäsi askarruttaa jokin, katso Asiakaspalvelu-sivumme josta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.