| 625 arvostelua |
Aukioloajat
Ma-Pe: Ma-To 8:00 -17:00 Pe 8-16:15
La: Suljettu
Su: Suljettu
Asentajia 5
Perustettu: 2015
Yritys rekisteröity: 19.04.2017
AutoJerryssä vuodesta: 2015
Osoite
Jättänväljäntie 7 B5, 21500 Kaarina
Y-tunnus: 2829116-1
Yrityksen nimi: Tehotohtori Oy
Bonus kanta-asiakkaille 5%!
Vain 13minuuttia Turusta, sijaisautoja 15€ / vrk.
Fixus lasku - maksa osissa. Täytä hakemus ennakkoon kotisivuillamme.
Meille asiakas on ykkönen ja käytämme kaikki taitomme siihen, että käynti meillä säästää sinulle selvää rahaa. Auton saat takaisin pääsääntöisesti saman päivän aikana ja tarvittaessa saat sijaisauton. Saat aina tarkan kustannusarvion ennen työn aloittamista, jolloin yllättäviä lisäkuluja ei tule.
Fixus lasku, maksa osissa. Täytä hakemus ennakkoon kotisivuillamme.
Erityisosaaminen Skoda, VW, Audi, Mercedes, BMW, Hybridi - ja sähköautot.
HUOM: heinäkuussa olemme avoinna arkisin 8 - 16
Sähköiset huoltokirjat:
-VW
-Audi
-Seat
-Skoda
-Mercedes-Benz
Kuulumme Fixus - ketjuun.
Takuu työlle: 36 kk
Takuu varaosille: 24 kk
Takuut sopimuksen tai osavalmistajan mukaan. Vastuuvakuutus on.
Sijaisauton hinta: 15€ päivä
Liikevaihtoluokka: 200 000 - 399 999 €
Henkilöstön määrä: 2 - 4 henkilöä
Rekisteröinnit
ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Työnantajarekisteri
Laurila Antti Erik Johan, Hallitus: Varsinainen jäsen
Wikström Joonas Kalevi, Hallitus: Varajäsen
Laurila Antti Erik Johan, Toimitusjohtaja: Toimitusjohtaja
Laurila Antti Erik Johan, Prokuristit: Prokuristi
Korjaamon yleisilme
Asiakaspalvelu
Hinta-arvion paikkansapitävyys
27.04.2024
Fixus Vikakoodi
Kiitos palautteesta. Parannustoimenpiteisiin ryhdyttiin välittömästi.
Antti
11.04.2024
Fixus Vikakoodi
Hei Jani.
Emme tosiaan tehneet alkuperäisen tilauksesi mukaisesti sytytystulppien, jakovaihteistoöljyjen ja jarrunesteiden vaihtoa, koska yhdessä kanssasi sovimme, että selvitämme sinulle uuden auton huoltohistorian. Tutkituamme auton huoltoja, oli selvästi nähtävissä, että ne oli edellisessä huollossa Porschella tehty huolto-ohjelman mukaisesti oikein hiljattain. Tässä sinulla säästyi lähes 2000€. Huollon kuittauksessahan ei ollut mitään ongelmaa. Kerroin sinulle, että sinun autoosi sitä ei voida tehdä muuta kuin korjaamolla, joilla on mahdollisuus nollata huolto etäyhteystuella kuten meillä on. Olit harmissasi siitä, että huolto ei heti päivittynyt puhelimesi Porsche - connect sovellukseen. Kerroin sen kestävän jokaisella kerralla muutamasta tunnista vuorokauteen, että tehty huolto näkyy autossa ja päivittyy kyllä myös sovellukseen.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun sinulle uutta autoa huollatit. Kannattaa tulevaisuudessa varautua siihen, ettei autoon nollattu huolto päivity reaaliajassa sovellukseen, vaan kestää muutaman tunnin. Lisäksi, koemme velvollisuudeksemme olematta tekemättä turhia huoltoja selvittämällä auton huoltohistorian, jos omistajalla ei ole sitä tiedossa.
Autoa tuodessa selkeästi sovimme, että tehdään ne huollot, joita huolto-ohjelman mukaan kuuluu tehdä ja näin toimittiin. Porsche sovelluksen päivitysnopeudelle emme voi mitään.
Antti Laurila
31.08.2023
Fixus Vikakoodi
Tervehdys Jouni. Tässä olet aivan oikeassa. Pahoittelut, että juuri kun meillä kävit, olimme inventoimassa vanhaa osavarastoa ja laatikoita oli kyllä luvattoman paljon levitettynä myös osaan asiakaspalvelutilasta.
Antti
26.06.2023
Fixus Vikakoodi
Tervehdys Erik. En nyt saa selvää, että menikö jokin pieleen? Itse olin tätä työtä tekemässä ja vaikutitte varsin tyytyväiseltä, kun toimimaton ilmastointi saatiin toimimaan.
Antti
15.11.2022
Fixus Vikakoodi
Tervehdys Tommi. Olemme kokeilleet erilaisia aukiolomalleja ja nykyinen on osoittautunut toimivaksi, on hyvin samanlainen, kuin korjaamoilla yleensä. Meille on varsin tavallista, että joku asiakas pääsee tulemaan esim 17:30, jolloin joku henkilökunnasta jää häntä palvelemaan. Toimiminen varsinaisten aukioloaikojen ulkopuolella, ei ole meille ongelma eikä siitä tule lisäkustannuksia asiakkaalle.
Julkinen liikenne toimii tähän teollisuusalueelle varsin huonosti. Piikkiön keskustasta jo hyvin. Tästä syystä meillä onkin varsin laaja sijaisautokalusto.
Antti
17.02.2022
Fixus Vikakoodi
Hei
Selkeästi näkyvissä vaurioissa, joita siis ei voi olla huomaamatta, asiakas 99% sanoo, jos haluaa asian korjattavan. Jos on jotain pientä repsotusta tms, niin ne yleensä parsitaan ilmaiseksi huollon yhteydessä. Kyllä tätä asiaa katsottiin ja tultiin siihen tulokseen, että sisälokasuoja menee uusiksi. Siitä teille hinnankin jo katsoin. Luovutustilanteessa jäi teille asiasta korjaustarjous esittämättä ja tässä tapahtui minulla virhe. Kokonaisuudessaan otamme tästä oppia ja kysymme asiakkaalta tarkentavasti, halutaanko vaurio X korjata.
Antti Laurila
17.12.2021
Fixus Vikakoodi
Tervehdys
On tiedossa, että kyseisessä autossa voi irti käytetty anturin liitin heti muutaman sadan metrin jälkeen olla sitä mieltä, että hän on irti vieläkin ja siksi autolla käydään ajamassa pidempi lenkki hihnan vaihdon jälkeen. Ongelmia ei havaittu. Olimme jo suljettu, kun soititte asiasta muttei meillä kelloa niin tarkkaan tuijoteta, joten sovittiin, että voit käydä asioillasi ja odotan sinua, jotta asia menisi helpoiten aikataulusi mukaan vielä samalle illalle. Itse vika poistetaan diagnostiikkalaitteella alle minuutissa. Auton vikamuistit eivät aina käyttäydy ennustetulla tavalla.
Antti
14.07.2021
Fixus Vikakoodi
Tervehdys
Upeakuntoinen BMW kävi meillä ilmastointihuollossa. Huollon yhteydessä todettiin, että autonne ilmastoinnin kompressori on rikki ja annettiin siitä korjaustarjous.
Antti
09.06.2021
Fixus Vikakoodi
Ilmastoinnin paineanturi vuotaa silminnähden liittimensä juuresta. Vika on aivan selkeä. Ongelma on ettei Audi, eikä myöskään mikään tarviketukkuri ole vielä löytänyt sopivaa anturia autoonne. Tarjous lähtee heti, kun vian korjaava osa löytyy.
Antti
18.05.2021
Fixus Vikakoodi
Auto oli valmis klo 12:44, jolloin teille on yritetty lähettää järjestelmän kautta viesti valmistumisesta. Meidän päähän se näytti, että perille meni. Auto luovutettiin teille 16:45. Tästähän laitoin, kuten sovimme, sähköpostikyselyn Autojerrylle, te olitte viestissä kopiona ja olette saaneet myös Autojerryn vastausviestin. Jerryssä on erittäin harvoin toimimattomuus ongelmia. Alla heidän vastauksensa. Jos on vapaapäivällä ja haluaa auton mahdollisimman nopeasti valmiiksi, niin asiasta kannattaa sanoa, niin voimme toimia tämän mukaan. Antti / Vikakoodi
Hei, kiitos tiedosta!
Selvitämme ongelman. Vaikuttaisi siltä, että jostain syystä SMS välittäjällä on ollut jokin katkos viesteissä.
Ystävällisin terveisin,
Heikki Johansson
AutoJerry / Alma Mediapartners Oy
13.04.2021
Fixus Vikakoodi
Meillä aika paljon asiakkaille esitellään vanhoja osia, mikäli tilanteessa on jotain vormaalista poikkeavaa. Pyytämällä saa heti osat nähtäväksi. Kun kyse on aivan perustapauksesta, kuten teillä, jossa autolla on ajettu 107tkm ja jarrupalat kuluneet tasaisesti, levyt hyvässä kunnossa, ei lähtökohtaisesti ole mitään syytä esitellä
vanhoja osia. Rutiinijuttu. Mikäli autolla ajetaan samanlaista ajoa, niin odotettavissa on, että palat kestää saman, eli 107tkm.
Tässähän meiltä tilattiin jarrupalojen vaihto, eli kuluneisuuden toteamisen oli tehnyt joku muu taho, ei me. Aina ennen vaihtoa tsekataan tilanne myös meillä ja joskus on tilanteita, että velipojan serkun miehen tuttava on todennut palat juhannuksena vaihtokuntoisiksi ja auto tulee palojenvaihtoon. Meillä ne todetaan ok kuntoisiksi ja soitetaan asiakkaalle, että näillä ajelee vielä pitkään, että mikä oli palojen vaihdon tarkoitus.
Jos meillä todetaan kuluneisuus esim huollon yhteydessä, asiakkaalle soitetaan että palat loppu, vaihdetaanko. Tässä tilanteessa vanhat palat ovat aina pöydällä ja asiakkaan kanssa yhdessä katsotaan, että miksi olemme kehottaneet paloja vaihdettavaksi.
Korostaisin jälleen, että jos jotain haluaa tai on mielessä, niin ihan kysymällä asiat onnistuu. Aika leppoisana pyritty tämä ilmapiiri pitämään ettei pitäisi olla kovin korkea kynnys ottaa asiaa puheeksi, jos joku mietityttää.
Antti Laurila
19.01.2021
Fixus Vikakoodi
Autonne kävi meillä ilmaisessa vikadiagnoosissa, jossa totesimme ABS yksikön olevan rikki. Selvitimme teille uuden yksikön hinnan, sekä vaihtoehtoisesti yksikön korjauksen, autoelektroniikkakorjauksiin erikoistuneessa yrityksessä. Kerroimme teille aikataulusta. Sovittiin, että toimitatte autonne meille perjantaina, kuten tapahtui. Irroitimme ja lähetimme yksikön korjattavaksi samana päivänä. Tiistaina iltapäivällä yksikkö oli korjattu ja lähti takaisin meille. Lähetti toi yksikön meille perjantaina. Asensimme yksikön välittömästi ja auto luovutettiin teille samana perjantaina, viikko auton meille toimittamisen jälkeen. Aikataulusta teitä oli informoitu ja käytössänne oli meiltä sijaisauto. Mietitte tarjoustamme viikon ennen sen hyväksymistä. Aikataulu ja hinnoittelu oli täsmälleen sitä, mitä teille oli ennen korjausta kerrottu. ABS yksikön irroitus, lähettäminen 500km päähän, korjaus, lähetys takaisin, sekä asennus autoon, vie viikon, eli viisi arkipäivää. Tällaisia toimenpiteitä eivät suorita läheskään kaikki korjaamot, tekään ette olleet saanut tarjousta, muuta kuin meiltä, joten hintavertailu lienee hankalaa. Kokonaisuus maksoi asennettuna 15% uuden yksikön hinnasta. Pyrimme aina etsimään mahdollisimman kustannustehokkaan vaihtoehdon asiakkaalle. Tässä tapauksessa meidän neuvo mahdollisuudesta korjata vanha yksikkö säästi teille kolmisen tuhatta euroa.
Antti Laurila
09.12.2020
Fixus Vikakoodi
Kovasti olemme yrittäneet kyltityksellä, viitoituksella ja julkisivuteippauksilla löydettävyyden selkeäksi tehdä. Pitää edelleen parantaa. Autojerryssä on meidän julkisivukuva, joten en aivan allekirjoittaisi tätä, ettei ovessamme lue mitään infoa.
Joinakin aamuina klo 7:50 - 8:15 on varsin kiirettä ja kovasti yritämme, ettei tämä välittyisi asiakkaalle. Silloin, kun niin tapahtuu, niin kyllä sen itsekkin huomaa ja se tiskin toisellekin puolella harmittaa, jos ei 100% pysty asiakkaalle hänen tarvitsemaansa aikaa antamaan. Ala on varsin eläväinen, päivän ennustettavuus huono ja hinuri on voinut yön aikana tietämättämme tuoda useamman liikuntakyvyttömän auton pihaan, joka sitten tietää pientä jumppaa. Pyrimme kehittymään tässäkin.
Antti
08.11.2020
Fixus Vikakoodi
Tässä on sattunut meille selkeä virhe laskuerittelyä tehtäessä. Liikasuoritus palautetaan teille välittömästi.
Antti / Vikakoodi
02.11.2020
Fixus Vikakoodi
Tervehdys. Tosiaan kyseisen auton kaukosäätimen nappulat ovat vähän hassusti: alimmasta aukeaa sähköinen peräkontti muttei ovet, keskimmäisestä ovet lukittuu, ylimmästä avautuu. Nämä on kuvattu symbolein avaimeen. Hämärässä niitä on tietysti hiukan hankala nähdä.
Antti / Vikakoodi
23.10.2020
Fixus Vikakoodi
Tervehdys Jari. Autostasi yritettiin kyllä etsiä huoltokirjaa, emme sitä löytäneet, jolloin tulimme siihen oletukseen, että autossa on sähköinen huoltokirja. Huollosta tehtiin normaalisti täydellinen dokumentaatio, jonka sait mukaasi. Mikäli olisit ollut meihin yhteydessä, olisin ehdottanut, että tulemme korjaamaan virheemme niin, ettei siitä koidu sinulle mitään vaivaa sekä sopineet sopivasta hyvityksestä. Olen sinuun ensi viikolla yhteydessä ja sovitaan, kuinka asia korjataan. Virheitä meillekkin sattuu ja pyrimme korjaamaan ne mahdollisimman hyvin. Ystävällisin terveisin, Antti Laurila - Fixus Vikakoodi
10.09.2020
Fixus Vikakoodi
Kyseisen työn hinta on vakio ja hintaa käsitellään useita kertoja päivässä erilaisten tarjousten muodossa. Hinta on ollut sama vuoden 2018 alusta lähtien, joten sitä on eri yhteyksissä käsitelty useita satoja kertoja. Olin itse kanssanne puhelimessa ja uskallan sanoa, että on mahdotonta, että olisin vahingossa kertonut, niin usein toistetun hinnan väärin. Lähtökohtaisesti kuitenkin niin, että mikäli asiakas on saanut puhelimitse annetusta hinnasta eri käsityksen ja haluaa siihen oikaisun, oikaistaan asia välittömästi. Kyseenalaistamatta. Tyytyväinen asiakas on meille tärkeämpi, kuin 90€. Tämä edellyttää sitä, että asiakas kertoo tyytymättömyydestään, jolloin voimme asian korjata. Ei niin, että palvelutilanteessa kaikki hyvin ja myöhemmin kirjallisen palautteen muodossa asiasta kerrotaan. Ystävällisin terveisin, Antti Laurila
27.08.2020
Fixus Vikakoodi
Jättänväljäntie on todellakin hiukan hankala, esim puhelimessa. Navigaattorilla hyvin löytyy.
Antti / Vikakoodi
19.08.2020
Fixus Vikakoodi
Hei
Olemme pyrkineet pitämään tavoitettavuutemme erinomaisella tasolla. Näköjään siinä on vielä parantamisen varaa. Mikäli meille sattuu virhe, me varmasti hyvitämme / korjaamme sen. Tästä syystä olisi aina helpompaa käsitellä asia palvelutilanteen yhteydessä, jolloin pieleen mennyt asia voitaisiin korjata. Autonnehan kävi meillä huollossa ja olimme ymmärryksessä, että kaikki meni kuten pitikin. Käsittelen asiaa meille sisäisesti ja teemme tarvittavia parannuksia, ettei näin pääsisi enää käymään. Ystävällisin terveisin, Antti Laurila
16.08.2020
Fixus Vikakoodi
Tervehdys. Sijaisautomme ovat kaikki katsastettuja, ilmastoituja ja ne pidetään aina hyvissä rengastuksissa turvallisuutta ajatellen. Olemme tehneet aika paljon kyselyjä asiakkailta, tarvitsisiko niiden olla parempia. Lähes kaikki vastaukset ovat olleet, että ei, koska ajomatkat ovat lyhyitä ja veloitukseton auto on koettu erittäin positiiviseksi. Jos asiakkaalla on tarvetta autolle pidemmäksi aikaa tai pidemmällä matkalle, olemme käyttäneet autovuokraamojen autoja. Kohdallanne on täysin ymmärrettävää, että kun siirtyy kaksi vuotta vanhasta - erittäin siistikuntoisesta - käytännössä uuden veroisesta sähköhybridistä huomattavasti vanhempaan, ero tuntuu. Olemme aloittaneet jo siirtymän, joka tähtää siihen, että viimeistään kahden vuoden aikavälillä olemme tilanteessa, jossa kaikki sijaisautomme ovat 2010 tai uudempia. Tämä tehdään kuitenkin niin, ettei meidän tarvitse nostaa hintoja normaaleissa töissämme.
Ystävällisin terveisin, Antti Laurila / Fixus Vikakoodi
03.07.2020
Fixus Vikakoodi
Harmillinen juttu tosiaan. Kyseistä autoa ei pystytä ohjelmoimaan meillä, eikä muuallakaan.
20.05.2020
Fixus Vikakoodi
Pyysitte, että autonne koeajetaan ja todetaan moottorin, vaihteiston ja jarrujen toiminta normaaliksi. Näin tehtiin ja siitä teille suullisesti informoitiin. Mitään vikaa ei ollut. Penkinsuojia käytämme aina, lisäksi nykyään auto, penkki, ovenkahvat, vaihdekeppi - kaikki minne on koskettu käydään läpi desinfiointiaineella. Tätä ei ehditty tehdä, koska tulitte noutamaan autoa sovittua aikaisemmin.
Antti / Vikakoodi
11.03.2020
Fixus Vikakoodi
Arvoisa herra Viitanen
Asiointia helpottaa, kun ei sekoita kahta korjaamoa, eikä kolmea autoa keskenään, käyttää oikean korjaamon sähköpostiosoitetta sekä puhelinnumeroa. Meidän tiedot ovat turku@vikakoodi.fi ja 0400383091. Korjaamomme nimi on Fixus Vikakoodi ja toimimme osoitteessa Jättänväljäntie 9C4, 21500, Kaarina / Piikkiö. Mikäli olette edelleen sitä mieltä, että tämä palaute kuuluu meille, niin olkaa ihmeessä uudelleen meihin yhteydessä. Lisäksi kannattaa tarkentaa mistä ajoneuvosta puhutaan. Tässä arvostelussa nimenne alla lukee Dacia Duster, kertomuksessanne puhutaan Renault Meganesta sekä Toyota Yariksesta. Kiitos värikkäästä palautteesta.
06.02.2020
Fixus Vikakoodi
Tervehdys Matti
Käsityksemme oli, että tuotte autonne klo 8:00 ja olimme valmistautuneet tekemään sen päivän ensimmäisenä työnä. Koska ette saapuneet kyseisenä aikana, siirryttiin seuraavaan työhön, jonka kokonaiskesto oli 70 min. Toitte autonne hiukan klo 9 jälkeen ja teille tarjottiin sijaisautoa veloituksetta käyttöönne jo pelkästään siksi, että autossanne oli kyse laajasta huollosta, jonka ohjearvo on kolmisen tuntia. Teille kerrottiin useaan otteeseen, jo varaus vaiheessa, että ilmoitetaan, kun auto on valmis, emmekä luvanneet tarkkaa valmistumisaikaa. Autonne valmistui noin klo 13:00. Ikävä kyllä tällä alalla on erittäin hankala pysyä minuttiaikataulussa, vaikka asiakas tulisi ajoissa. Lähtökohtaisesti emme voi suositella laajemmissa huoltotöissä, sitä, että asiakas jää odottamaan / käy huollon aikana kävelyllä. Autot tahtovat olla sellaisia, että esim löytyy kiinnihapettuneita pultteja, muttereita, kiinnikkeitä tai osia, jotka vievät aikaa. Nämä aina laitetaan kuntoon ja pääosin lisäveloituksetta, koska pyrimme pysymään hinta-arvioissamme. Kolmen tunnin huollosta voi tulla äkkiä kuuden tunnin huolto. Tästä ei tule lisäkustannuksia asiakkaalle, mutta odottavan aika tahtoo käydä siinä vaiheessa pitkäksi. Pahoittelemme, ettemme tällä kertaa pystyneet täyden kympin suoritukseen.
30.01.2020
Fixus Vikakoodi
Selvennyksenä tähän, että jarrulevyt havaittiin hyvin kuluneiksi, asiakasta informoitiin asiasta ja saatiin lupa levyjen uusimiseen.
Antti / Vikakoodi
29.08.2018
Fixus Vikakoodi
Tervehdys Joonas
Huoltosi on ollut huhtikuussa 2018. Jarrulevyt ja palaat eteen, eteen ja taakse + moniurahihna.
Virheitä sattuu. Myös meille ja pyrimme korjaamaan ne mahdollisimman hyvin. Asioita helpottaisi, jos reklamaatio kerrottaisiin / sovittaisiin toimenpiteistä heti. Moniurahihnaa emme saaneet vaihdettua, koska meillä ei ollut kysyeiseen malliin sopivaa erikoistyökalua. Kerroimme teille hankkivamme sellaisen seuraavaksi päiväksi ja vaihtavamme hihnan teille ilmaiseksi. Emme ole saaneet teiltä kuitenkaan yhteydenottoa, kuin vasta nyt, kolme kuukautta myöhemmin. Voitte olla yhteydessä suoraan minuun, niin hoidamme veloituksetta asian kuntoon. Kuten jo aiemmin totesimme.
Antti Laurila
Edit: 29.8.2018 . Asiakkaana tekisit kohteliaan vaikutuksen, kun maksaisit sinulla annetun laskun. Näin kuukauden jälkeen emme ole vielä saaneet suoritusta tästä työstä tai edes osista, joita asensimme autoosi.
21.05.2018
Fixus Vikakoodi
Harmi, että jouduitte ajelemaan, onhan siinä oma vaivansa. Vianhaku tehtiin ilmaiseksi muistaakseni samalle päivälle, kun pyyntönne tuli ja siinähän se diagnostiikkalaitteennäytöllä luki, että ABS - tunnistin takaa pitää vaihtaa. Teitä neuvottiin laittamaan tarjouspyyntö meille kohdistettuna Autojerryn kautta. Kun ei suoraan pukille päässyt, kun oli ajanvaranneita asikkaita ja heidän töitä keslen. Näin ei tapahtunut.
Antti
04.05.2018
Fixus Vikakoodi
Tervehdys
Teille tarjottu työ oli ihan perus kausihuolto.
Meillä ei ole BMW:n sähköisen huoltokirjan täyttömahdollisuutta., eikä sitä huolto tilattaessa kysytty. Huoltovälin nollauksen yhteydessä on vahingossa nollattu myös jarrupalojen kulumisen arvio, joka kyllä palautuu nopeasti oikeaan lukemaan jarrupalojen kulumisanturien mukaan. Voitte olla yhteydessä suoraan minuun, niin järjestämme teille ilmaisen käynnin BMW - korjaamolle, jossa he päivittävät sähköisen huoltokirjanne ja korjaavat huoltovälinne. Luonnollisesti meidän kustannuksella. Pahoittelemme aiheutunutta mielipahaa ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman hyvin.
Antti Laurila / 0400444450 / turku@vikakood.fi
25.02.2018
Fixus Vikakoodi
Tervehdys
Johtuikohan viittaamanne alkukankeus siihen, ettemme huomanneet heti tarjota teille manuaalivaihteiseen autoonne lisätöinä vaihteistoöljynvaihtoa? Mikäli näin, pahoittelemme virhettämme, joka olisi kyllä huomattu huoltoneuvojen tulostuksen yhteydessä. Ennen huoltohan tämä kuitenkin saatiin puhelimitse sovittua.
Antti Laurila
18.02.2018
Fixus Vikakoodi
Alkuperäinen tarjouspyyntönne oli:
Huolto:
Määräaikaishuolto valmistajan huolto-ohjeiden mukaan.
-Auton kilometrilukema: 165000 km;
Ja antamanne auton tiedot:
Peugeot 3008 1.6 HDI
SNC-934 | 2012 | 16000 km
Tarjosimme teille pyyntöä vastaavan tarjouksen 165tkm huolllolle ja sovimme huoltoajan. Meille sattui kahden työntekijän sairausloma, toisella influenssa, toisella loukkaantuminen harrastuksissa, joten soitin teille ja kysyin, sopiiko huolto ajan siirto. Kerroitte, että olette eläkkeellä ja siirto sopii teille hyvin. Olitte maininneet Autojerryn avoimessa kommentissa huoltopyynnössä, että autolla on ajettu 16000km. Uuden huoltoajan sopimisen jälkeen olitte yhteydessä minuun puhelimitse, jossa totesitte, että auto on huollettu km - lukemaan pohjaten niin vasta, että pelkkä öljynvaihto riittää, mutta polttoainesuodatin tulisi kuitenkin ehkä vaihtaa. Teidän puolelta asiaa oli sopimassa välillä mies- ja välillä naishenkilö. Lopulta sovimme niin, että teille riittää pelkkä öljynvaihto + katsotaan paikanpäällä huoltokirjasta, milloin polttoainesuodatin on viimeksi vaihdettu. Tulitte paikalle ja ilmoititte, että pelkkä öljynvaihto + öljynsuodatin riittää. Korjaamollemme tuli kaksi henkilöä, mies ja nainen, toinen oli sitä mieltä, että autolla on ajettu 16000km ja toinen, että 160000km. Mittarilukema selvivisi vasta, kun asentajamme kävi katsomassa sen autostanne. Mittarilukema oli 170tkm vähän yli. Totesitte, että vaihdetaan pelkät öljyt ja öljynsuodatin. Saitte ilmaisen sijaisauton polttoaineineen huollon ajaksi + öljyt + suodatin erittäin edulliseen hintaan.
Öljynvaihto tehtiin emmekä saaneet minkäänlaista reklaamaatiota asiasta paikanpäällä.
Olimme varautuneet myös siihen, että autoonne vaihdetaan PA - suodatin.
Itse en tiedä, miten olisimme voineet asian hoitaa paremmin. Selkeää kuitenkin on, että jokin meni pieleen, kun ette olleet tyytyväinen.
Tarjoamme teille -50€ seuraavasta huollostanne hyvityksenä aiheutuneesta mielipahasta.
Huoltokorjaamoissa aisioidessa, kannattaa tiedostaa auton todellinen kilometrimäärä sekä asiointi korjaamoon päin kannattaa hoitaa yhden ja saman henkilön toimesta.
Ystävällisin terveisin,
Antti Laurila
14.01.2018
Fixus Vikakoodi
Hei Tarja
Alkuperäinen tarjouspyyntönne on tässä:
Asiakkaan (Tarja) antama kuvaus:
"Lohkolämmitin:
Uuteen autoon tarvitaan lohkolämmitin ja ulkopistoke.
Y-haaroitin, sisäpistorasia, välijohto ja sisälämmitin löytyvät"
Annettu tarjous on tässä:
"Lohkolämmitin elementti + ulkopistoke + johto Defan tuotteilla noin xxx€. Calix noin samoissa hinnoissa."
Annoimme tarjouksen lohkolämmittimen ja ulkopistokkeen asennuksesta sekä samalla lähetin teille sähköpostia, sekä tekstiviestiä lisätietopyyntönä, että minkä merkkisiä ovat haaroitussarjan / sisäpistokkeen osat ja tarvitaanko niiden asennus vai ovatko ne jo asennettu autoon. Saimme puhelun mieshenkilöltä asiasta noin kaksi päivää ennen asennusta, jossa kävimme läpi asiaa, selvisi, että teillä on käytettyjä Defan osia itsellänne ja ne tarvitsevat asennuksen. Kerroin tässä vaiheessa, että niiden asennus maksaa 98€ lisää. Asiaa hoitanut henkilö kertoi asian olevan kunnossa ja kertasimme tulevan kokonaishinnan selkeästi tuossa puhelussa ennen ajoneuvonne meille tuloa. Lopullinen hintamme, jonka kanssani asioinut henkilö hyväksyi, oli noin 10% seuraavaa saamaanne tarjousta halvempi, yhteyshenkilönne kertoman mukaan. Yritimme myös tavoittaa teitä aiemmin puhelimitse tuloksetta asiaa tarkentaaksemme. Olitte ilmeisesti ulkomailla, niin asiaa ei saatu heti selvitettyä. Ensimmäiseen tarjoukseen minun olisi kenties heti pitänyt antaa erillinen hinta mainitsemienne osien asennuksesta. Oletin kuitenkin saavanne teiltä vastauksen lisätietopyyntöön nopeasti, kuten yleensä vastaavissa tilanteissa ja ajattelin tarkentaa tarjousta heti lisätiedon saatuani. Harmi, että asiasta jäi huono mieli. Pyrin tästä eteenpäin muotoilemaan alkuperäiseen tarjoukseen mahdolliset vaihtoehtoiset tilanteet.
Ystävällisin terveisin, Antti Laurila
11.01.2018
Fixus Vikakoodi
Tervehdys
Avasimme tässä toimipisteessä 9.1. Se ei kuitenkaan saisi missään tapauksessa vaikuttaa laatuun.
Huollon nollaus tosiaan unohtui ja merkintä polttoainesuodattimen vaihdosta. Otitte yhteyttä muutama tunti auton noudon jälkeen asiasta ja ehdotimmekin teille, että tulemme vielä samana iltana nollaamaan huollon kotipihallenne. Ystävällisesti tarjouduitte käymään meillä seuraavana päivänä ohiajaessanne, jossa huoltovalo nollattiin kolmessa minuutissa. Kuten jo silloin, olemme pahoillamme tästä virheestämme. Ystävällisin terveisin, Antti Laurila, mies, jonka olisi huoltovalo pitänyt nollata.
23.08.2015
Fixus Vikakoodi
Suomesta sama osa alkuperäisen merkin logolla vähän yli 800€ ja Saksasta sama osa ilman merkkilogoa yli 500€ halvemmalla. Näin se usein menee.
Antti
21.08.2015
Fixus Vikakoodi
Kiitos. Kyllä meillä joustoja löytyy.
21.08.2015
Fixus Vikakoodi
Kiitos ja tervetuloa uudestaan. Muista maalauttaa se kaari, ennen kuin pahenee.
21.08.2015
Fixus Vikakoodi
Kiitos ja tervetuloa uudestaan.
21.08.2015
Fixus Vikakoodi
Kiitos kehuista ja onneksi olkoon harvinaisen hyväkuntoisesta yksilöstä.