Carall Oy - Vuorela

Kilpailuta huollot ilmaiseksi


Carall Oy Vuorela


Vapaita aikoja:

2-3 arkipäivän sisällä

Aukioloajat

Ma-Pe: 11-18 (sovitusti 7/24)
La: Automyynti 11-14
Su: Sovittaessa muutkin ajat.

Asentajia 1

Perustettu: 2013

Osoite

Katekuja 6 , 70910 Vuorela


Y-tunnus: 2581701-7

Yrityksen nimi: Carall Oy

Carall Oy
Kilpailuta huollot ilmaiseksi tästä

Carall Oy palvelee sinua alueella Vuorela

Löydä paras autohuolto paikkakunnalla Vuorela

  • Vastaanota ilmaiseksi alueesi korjaamoiden tarjoukset
  • Nopeuta vertailua ja valitse paras autohuolto helpommin!

Aloita tästä

Yli 100 miljoonaa euroa tarjouksia välitetty

Kuvaus

Vain vikakoodien lukua.

Palvelut ja automerkit

Näytä palvelut

Huollamme kaikki automerkit

Muut


Takuu työlle: 24 kk tai 20000 km

Takuu varaosille: 12 kk tai 20000 km

Osalle tuotteista jopa 36kk takuu, mutta vähintään 6kk takuu osille ja työlle aina vähintään 12kk takuu asennusvirheen varalta. Osatakuut eivät koske asiakkaan tuomia osia! Käytetyille osillekin annamme 3kk takuun.


Langaton verkko asiakkaille
Noutopalvelu
Odotustilat
Palvelemme englanniksi
Sijaisauto

Noutopalvelun hinta:
20€ Kuopion alueella

Sijaisauton hinta: 20€/päivä


Alkuperäiset varaosat
Alkuperäistä vastaavat varaosat
Tarvikevaraosat
Käytetyt varaosat
Asiakkaan tuomat varaosat

Käteinen
Lasku
Rahoitus tai osamaksu

Liikevaihtoluokka:
Henkilöstön määrä:

Rekisteröinnit



Tietoa

Kokonaisarvosana

Keskiarvo 4.5 | Arvosteluja 17 kpl

Korjaamon yleisilme

Asiakaspalvelu

Hinta-arvion paikkansapitävyys

Ei vielä tarpeeksi arvosteluja



06.04.2016

Mercedes-Benz E (1995)
Huollot: Ruostesuojaus,

Huoltamo, joka ajatteli autoni parasta. Kokenut asentaja.

Huollon varannut asiakas

15.03.2016

Renault Megane (2004)
Huollot: Jakohihna,

Olipa kyllä kaikin puolin positiivinen kokemus autohuollosta.

Puheliain huoltomies ikinä ja sain jokaiseen kysymykseen niin kattavan selityksen, että ei jäänyt pienintäkään epäselvyyttä siitä, mitä huolto piti sisällään. Sijaistautokin järjestyi helposti.

Suosittelen!

Huollon varannut asiakas

13.03.2016

Ford Focus (2009)
Huollot: Huolto,

HYVÄÄ
+ huoltoaika löytyi nopeasti jo seuraavaksi päiväksi
+ lopullinen hinta oli tarjouksen mukainen ja melko edullinen
+ huollon sijainti
+ yrittäjä on hyvin ystävällinen ja ilmeisen ammattitaitoinen
+ palvelu on perusteellista ja hyvää, jos on aikaa odottaa (minulla ei valitettavasti ollut)

PARANNETTAVAA
- luvatussa aikataulussa ei pysytty parin joustonkaan jälkeen, vaan yrittäjälle tuntui olevan täysin mahdotonta ymmärtää asiakkaan puhetta ja kelloa: olin heti aluksi sanonut, että minulla on menoa klo 16 ja siksi huolto luvattiin valmiiksi klo 15. Kello 14.45 yrittäjä soitti ja kertoi, että on hakemassa oikeaa ja Kuopiossa ilmeisen harvinaista moottoriöljyä (Fordiin!) ja että huolto on valmis klo 15.15. Puhelimen lokitietojen mukaan tämän asian sanominen kesti yrittäjältä 4 minuuttia ja 31 sekuntia. Kyse lienee kulttuurieroista. Olen itse tottunut asiakaspalvelussakin täsmälliseen ja jäykän asialliseen ja niukkaan viestintään (joo, olen Tampereelta, mutta se ei ole minun vikani). Tämän yrittäjän puheenparsi taas jätti varjoonsa kaikki parodiat savolaisesta retoriikasta: puheripulista ei meinannut tulla loppua millään ja lopulta poistuin liikkeestä maksulappu kädessäni klo 16.02 kesken lauseen. Vaikka totesin mielestäni melko kohteliaasti, että nyt minun on todellakin mentävä, tunsin itseni hieman huonokäytöksiseksi, mutta vielä huonompaa käytöstä minulta oli myöhästyä seuraavasta tapaamisesta.
- maksukortit eivät kelpaa maksuvälineinä tässä huollossa. En tiedä onko tämäkin kulttuurikysymys, mutta tapaus on ensimmäinen 30-vuotisen autoilu-urani aikana. Vähintäänkin odottaisin, että asiasta olisi mainittu jossakin tai jotenkin ennen maksuhetkeä.
- mitään erittelyä tehdystä työstä ja käytetyistä aineista, tarvikkeista tai osista en ole vielä saanut ja huollosta on nyt kulunut reilut kaksi viikkoa. Ensin minua kehotettiin tulla itse hakemaan kyseinen paperi huollosta, ikään kuin puutteiden korjaaminen olisi asiakkaan tehtävä. Kun kehotin laittamaan paperin postiin, yrittäjä kysyi kelpaako se skannattuna sähköpostiin. Vastasin kysymykseen myöntävästi, mutta erittely ei ole vieläkään saapunut. Asia on suorastaan surkuhupaisa siksi, että yrittäjä kyseli minulta hyvin tarkkaan mitä autolle on aiemmin tehty. En osannut suoraan vastata, mutta autoa viedessäni yhdessä totesimme, että asiat käyvät erinomaisen tarkasti selville merkkiliikkeen huoltolaskujen erittelyistä, jotka olivat mukanani. Luulisin hänen siis ymmärtävän erittelyjen tärkeyden. Nyt minulla ole mitään muistilistaa tai kirjallista todistetta siitä mitä autolleni on tehty vai onko tehty mitään.
- myös minulle suositeltiin aktiivisesti jarruremonttia ja vaikka mitä lisätöitä, joten jouduin tekemään hieman hommia, että alkuperäisessä toimeksiannossa (120 000 km määräaikaishuolto) pysyttiin.

Huollon varannut asiakas

07.03.2016

Nissan Almera (2003)
Huollot: Öljynvaihto,

Palvelualttiutta runsaasti.

Huollon varannut asiakas

06.03.2016

Ford Focus (2006)
Huollot: Huolto,

Erilainen vaihtoehto tavalliselle autokorjaamolle! Hyvä ja asiantunteva huoltamo Kuopion keskustassa. Erittäin joustavat aikataulut luovutusten ja noutojen suhteen. Asiakkaalle viestitään perusteellisesti mitä ollaan tekemässä ja miksi.

Oma huoltoni muuttui huomattavasti työläämmäksi kuin mitä sen alunperin piti olla, kun kuvioihin tulivat vuosihuollon lisäksi mm. jarrut ja ilmansuodattimet. Lisätöiden tarve kuitenkin viestittiin perusteellisesti, tehtävistä lisätöistä sovittiin erikseen ja lopuksi vielä näin vaihdetut ja huonokuntoiset osat autoa noutaessani. Käytetyt osat pääsääntöisesti merkkiosia ja öljyt ym. merkin omia.

Ford-tietämystä löytyi todella runsaasti ja en usko että asiantuntijuus rajoittuisi tähän yhteen merkkiin. Alustavasti sovittua sijaisautoa ei lopulta ollut (tilapäisesti) tarjolla, mutta tätä paikkasivat joustavat luovutusajat ja sijainti aivan Kuopion keskustassa.

Huollon varannut asiakas

04.03.2016

Peugeot 407 (2005)
Huollot: Ilmastointi,

Yksityiskohtaisin suoritettujen huoltotoimenpiteiden läpikäynti autoa noudettaessa mihin olen koskaan törmännyt. Kaikin puolin hyvää ja joustavaa palvelua.

Huollon varannut asiakas

02.03.2016

Volkswagen Bora (2000)
Huollot: Jarrut,

Hinta-arvio ylittyi reippaasti mutta täysin perustellusti. Jarruja täytyi korjata paljon oletettua enemmän. Sain todella hyvin väliaikatietoja ongelmasta ja niiden korjaamisesta ja mitään ylimääräistä ei tehty kysymättä minulta. Oikein hyvä asiakaspalvelu ja nuorelle naiselle jäi ensimmäistä kertaa olo että huoltomies ei huijaa tai rahasta liikaa. Lisäksi auto käytiin katsastamassa ilman lisäkuluja. Jos joku miinus pitää kirjata niin jouduin tuulettamaan autoa tupakan hajun vuoksi.

Huollon varannut asiakas

02.03.2016

Carall Oy

Pahoittelemme tupakanhajusta. Jos voimme niin teemme veloituksetta ammattilaitteilla sisätilan täydellisen pesun lattiasta kattoon. Tarkennamme jatkossa toimintaamme, ettei vastaavaa enää tapahdu.


29.02.2016

Hyundai Elantra (2003)
Huollot: Jarrut, Ohjaus,

Tulen jatkossakin käyttämään Carall -korjaamoa. On erittäin ystävällinen ja nopea palvelu, edullinen ja lähellä työpaikkaani. Voin vilpittömästi suositella muillekin.

Huollon varannut asiakas

24.02.2016

Volkswagen Golf (2005)
Huollot: Jarrut, * Muu työ *,

Mukava ja asiantunteva äijä, hinta-arvio piti paikkaansa (tai oli halvempi kuin tarjous).

Soitti muutaman kerran päivän aikana ja varmisti aina, että onko okei jos teen näin ja näin.

Plussat vielä nopeasta ajasta ja siitä että sai samanpäivän aikana työn valmiiksi.

Huollon varannut asiakas

24.02.2016

Citroen C4 (2005)
Huollot: Jarrut,

Huollon varannut asiakas

19.02.2016

BMW 5-Sarja (2011)
Huollot: Jousitus ja iskunvaimentimet,

Todella ammattimaisesti hoidettu. Teki arvion käytännössä ilmaiseksi, jonka jälkeen etsi halvemman varaosan.

Huollon varannut asiakas

09.02.2016

Volkswagen Jetta (2007)
Huollot: * Muu työ *,

Hinta-arvio piti täsmälleen vaikka työ vei odotettua pitempään. Asiallinen palvelu.

Huollon varannut asiakas

12.12.2015

Skoda Superb (2009)
Huollot: Jousitus ja iskunvaimentimet,

Ammattitaitoista kokemuksen mukanaan tuomaa palvelua. Jos tahdot välttää kasvottomia merkkiliikkeitä, valitse Carall.

Huollon varannut asiakas

28.09.2015

Peugeot 308 (2010)
Huollot: Jakohihna,

Ammattitaitoinen ja asiantunteva palvelu. Hintatarjous piti ei lisätyölaskutuksia. !!

Huollon varannut asiakas

14.09.2015

Renault Laguna (2002)
Huollot: Jakohihna,

Asiallista ja reilua palvelua. Vaikka huollon hinta nousikin tarjouksesta, oli se muihin huoltoliikkeisiin verrattaessa edelleen edullisin. Hyvä yhteydenpito ja asiakaspalvelu!

Huollon varannut asiakas

14.09.2015

Carall Oy

Autoon tehtiin lisätöinä apulaitehihnan , kiristimen sekä ohjainrullan vaihto niiden huonon kunnon vuoksi ja vaihdettiin kampiakselin etupään stefa koska oli vuotanut öljyä jakopäähän ja auton alustaan. Olemme pahoillamme ettemme pystyneet sisällyttämään lisätöitä tarjoukseemme.


31.08.2015

Ford Focus (2002)
Huollot: Jakohihna,

Täyden kympin palvelu! Mukava ja ammattitaitoinen työntekijä. Kaikki oli mietitty ja tehty asiakkaan parhaaksi. Suosittelen!

Huollon varannut asiakas

05.08.2015

Opel Astra (2001)
Huollot: Jakohihna,

Asiallinen ja asiantunteva huoltamo!

Huollon varannut asiakas


Kilpailuta huoltosi tästä

Tarvitsetko apua AutoJerryn käytössä?
Voit aloittaa palvelun käytön jättämällä
uuden tarjouspyynnön täältä >>

Jo yli 500 000 suomalaista käyttää AutoJerryä auton huoltamiseen!

Mikäli mieltäsi askarruttaa jokin, katso Asiakaspalvelu-sivumme josta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.