Tampereen Huoltoykkönen Oy - Tampere

Pyydä tarjous tästä

Varaa aika


Tampereen Huoltoykkönen Oy Tampere

Autoasi


Aukioloajat

Ma-Pe: 7.30-17.00
La: suljettu
Su: suljettu

Asentajia 6

Perustettu v. 2010

Osoite

sellukatu 1, 33400 Tampere


Y-tunnus: 2336755-0

Yrityksen nimi: Tampereen Huoltoykkönen Oy

Tampereen Huoltoykkönen Oy
Pyydä tarjous tästä Varaa aika

Kuvaus

Valtuutettu Nissan merkkihuolto.
Valtuutettu Toyota merkkihuolto.
Autoasi monimerkkikorjaamo.

Huoltoykkösessä työt tehdään vankalla ammattitaidolla. Meillä on yli 30 vuoden kokemus erityisesti Nissan, Chrysler, Jeep ja Dodge-merkeistä.

Teemme myös kolarikorjaukset ja vahinkotarkastukset, kaikki vakuutusyhtiöt.

Huollamme ja korjaamme kuitenkin kaiken merkkisiä autoja laadusta tinkimättä.
Kuulumme suomen suurimpaa autokorjaamoketjuun. Autoasi-korjaamot huoltavat auton aina autonvalmistajien antamien huolto-ohjeiden mukaan. Tämä takaa sen, että autossa säilyy autonvalmistajan myöntämä takuu.

Huoltoykkösessä auton huolto on helppoa ja vaivatonta, hoidamme mm.
•Määräaikaishuollot kaikille merkeille
•Öljynvaihdot
•Vauriokorjaukset
•Katsastuskorjaukset ja katsastuskäynnit
•Vikakoodien luku
•Ilmastointilaitehuollot
•Rengastyöt
•Ohjauskulmien tarkastukset ja säädöt (4-pyöräsuuntaus)
•Varaosat
•Sijaisautot huollon ajaksi
•Lisävarusteiden asennukset
•Diagnostiikka
•Auton pesupalvelu

AUTOJERRY TARJOUKSET:
Käyttämällä tätä AutoJerry järjestelmää, saat helposti ja nopeasti tarjouksen tarvittavista korjauksista ja huolloista.
Vinkki:
Suuresta tarjouspyyntömäärästä johtuen, suosittelemme jättämään suoraan meille kohdistetun tarjouspyynnön AutoJerrystä. Näin saat varmasti tarjouksen meiltä.
Tarjouksen sisältö:
Pyrimme yleensä antamaan hyvin tarkan kustannusarvion mikäli vaan tarjouspyynnössä on annettu tarpeeksi tarkat lähtötiedot huollosta tai korjaustarpeista. Jos emme tunne auton huoltohistoriaa, emme usein pysty antamaan kuin suuntaa antavan tarjouksen. Esim. huollon sisältö tarkentuu usein kun huoltokirja on nähtävillämme.
Tarjousten vertailu:
Asiakkaan kannattaa aina verrata annettujen kustannusarvioiden tuote- ja työsisältöä tarkasti toisiinsa jotta hinta ei jää pelkäksi vertailun kohteeksi. Kallein ei ole aina huonoin vaan voi olla sisällöltään kattavin ja tarkoituksen mukaisin. Se voi olla myös laadukkaimmilla varaosilla koottu kustannusarvio.
Tarjouksen hyväksyminen:
Hyväksymällä saadun tarjouksen AutoJerry järjestelmästä, saamme tuolloin vasta teidän yhteystiedot ja olemme sen jälkeen teihin yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla. Tällöin sovitaan ajankohta, työnsisältö ym. tarkemmin.
Jos tarjoamme teille aikaa jo seuraavalle päivälle, kannattaa soittaa pikimmiten asiakaspalveluumme jotta asia tulee nopeasti hoidetuksi. Puhelimitse asian hoito tapahtuu yleensä vähän nopeammin kuin ohjelman kautta hoitaminen.
AutoJerryn arvostelut:
Arvostamme suuresti saamaamme arvostelua. Oli kyseessä sitten risuja tai ruusuja niin kaikki arvostelut ovat meille tärkeitä. Arvostelut käydään läpi ja erityisesti epäonnistumiset käsitellään aina jotta voisimme oppia tekemään asiamme vielä paremmin.
Annettu tarjous on voimassa 1 kuukauden.
*****************************************************

Palvelut ja automerkit

Näytä palvelut

Huollamme kaikki automerkit

Muut


Takuu työlle: 6 kk tai 15000 km

Takuu varaosille: 12 kk tai 15000 km

Varaosatoimittajasta riippuen 12-36kk tai 15000-100000km. Varaosatakuu.

Noudatamme autoalan kuluttajaneuvottelukunnan (AUNE)
laatimat ja kuluttaja-asiamiehen tarkistamat
moottoriajoneuvojen ja niiden osien korjausehtoja.


Hinauspalvelu
Kahvitarjoilu
Katsastus
Lainapyörä
Langaton verkko asiakkaille
Noutopalvelu
Odotustilat
Palvelemme englanniksi
Rengashotelli
Sijaisauto
Vakuutusyhtiöiden valtuuttama vauriokorjaamo

Noutopalvelun hinta:
50

Sijaisauton hinta: Alk. 20€


Alkuperäiset varaosat
Alkuperäistä vastaavat varaosat
Tarvikevaraosat
Käytetyt varaosat
Asiakkaan tuomat varaosat

Käteinen
Lasku
Pankkikortti
Rahoitus tai osamaksu
Diners Club
Mastercard
Visa
Kokonaisarvosana

Keskiarvo 4.4 | Arvosteluja 31 kpl

Korjaamon yleisilme

Asiakaspalvelu

Hinta-arvion paikkansapitävyys



09.05.2018

Peugeot 5008 (2011)
Huollot: Ilmastointi,

Kaikki toimi hyvin.

Huollon varannut asiakas

15.04.2018

Nissan Primera (2006)
Huollot: Jarrut,

Asiallinen paikka. Jarrupalojen lisäksi oli tarve vaihtaa myös levyt, mikä onnistui mukavasti samalla käynnillä. Tästäkin sain hyvin paikkansa pitävän ja kohtuullisen hinta-arvion. Myös odottelutila oli viihtyisä!

Huollon varannut asiakas

22.03.2018

Dodge Caliber (2007)
Huollot: Valot,

Isäni menehtyi reilu vuosi sitten ja samaan aikaan kariutui myös pitkä parisuhteeni. Jäin ensimmäistä kertaa ihan yksin autoni kanssa. Olen kovasti jännittänyt korjaamoon menemistä, että puhunko ihan tyhmiä ja höylätäänkö minua linssiin.

Turhaan pelkäsin! Ihan mahtavaa asiakaspalvelua ja hassut äänitehosteiset selitykseni auton vioista otettiin hymysuin vastaan ja vieläpä ymmärrettiin, hih.

Kiitos ihanasta palvelusta. :)

Huollon varannut asiakas

24.03.2018

Tampereen Huoltoykkönen Oy

Kiitos aivan ihanasta palautteesta Pauliina ...kiitos vielä kerran. Tämän takia tätä tehdään ja on kiva tehdä, että kokemus olisi aina näin iloinen ja myönteinen. Tähän palautteeseen pyritään jatkossakin.


21.03.2018

Toyota Avensis (2009)
Huollot: Jarrut,

Asiallinen, hinta-arvio pysy kohdallaan, kaikki toimi kuten piti.

Huollon varannut asiakas

20.03.2018

Nissan X-trail (2004)
Huollot: Laakerit ja akselisto,

Sekä hinta-arvio että aikataulu arvio venyi ja paikui. Pahinta oli että hinnan korotukset ja aikataulun venymiset tuli palasina eikä mikään pitänyt paikkaansa.

Huollon varannut asiakas

24.03.2018

Tampereen Huoltoykkönen Oy

Hei.
Kiitos palautteesta.
Hinta-arvio on annettu teidän kuvauksen perusteella, mutta autoa meillä fyysisesti ei ole arviota antaessa ollut paikalla eli se on tehty teidän kirjoituksen perusteella, niin kuin kaikki muutkin AutoJerryn tarjoukset ja ajateltu että mitään isompaa yllätystä ei tule arvioon. Auton tultua meille korjaukseen on huomattu että nyt työ ei ole normaali anturin vaihto. Teihin on oltu yhteydessä puhelimitse korjauksen edetessä ja kerrottu, että työ vaatii lisätyötä -ja kustannuksia sekä olette ne hyväksyneet ja antaneet luvan korjauksen jatkamiselle kuntoon asti.
Olen todella pahoillani, että kommunikointimme, yhteydenpitomme teihin ja hyväksyntänne korjaukselle eivät antaneet ymmärrystä korjauksen loppuhinnalle ja laajuudelle, jonka kuitenkin puhelimitse hyväksyitte. T- Huoltoykkönen


01.03.2018

Toyota Carina II (1992)
Huollot: Pakoputkisto,

Hyvin pidettiin ajan tasalla huollon etenemisestä.

Huollon varannut asiakas

28.02.2018

Toyota Prius (2008)
Huollot: Huolto,

Kaikki meni niin kuin sovittiin. Jopa paripäivää ennen huoltoa soitettu lisätyö oli työmääräyksessä.

Huollon varannut asiakas

09.01.2018

Seat Ibiza (2003)
Huollot: Renkaat,

Hyvä palvelu, kahvia odotellessa

Huollon varannut asiakas

15.12.2017

Toyota Avensis (2008)
Huollot: Öljynvaihto,

Kaikki toimi niin kuin pitikin. Suosittelen. 👍

Huollon varannut asiakas

14.12.2017

Toyota Auris (2013)
Huollot: Huolto, Pakoputkisto,

Kusettivat hinnassa törkeästi. Huollon hinta oli määritetty tarjouksessa, mutta huoltoon kuuluvat asiat oli kuitenkin veloitettu erikseen vielä tämän hinnan päälle. Lisäksi sijaisauto maksoi n. tuplasti enemmän kuin tarjouksessa oli määritelty.

Huollon varannut asiakas

08.01.2018

Tampereen Huoltoykkönen Oy

Hei Jussi.
Olen pahoillani ettemme mielestäsi onnistuneet huollon hinnoittelussa.
Tässä on pyytämäsi tarjous huollosta:
Määräaikaishuolto valmistajan huolto-ohjeiden mukaan.
-Auton kilometrilukema: 90000 km;
-Edellinen huolto: 61459km 29.3.2016
Sekä pakoputken tarkastus ylim.äänestä.
Annoimme 387€ tarjouksen teille määräaikaishuollosta joka loppulaskussa oli 395€ eli tarjous piti muutamaa euroa vaille sovitun. Lisäksi käytimme autonne katsastuksessa jota ei ollut tarjouksessa josta tulevat pakolliset viranomaismaksut 38€. sekä vaihdoimme lisätyönä oik.jarruvalopolttimon sekä täytimme lasinpesuneste säiliön. Nämä lisätyöt oli varmaankin sovittu autoa tuodessa. Ainut missä meillä on käynyt virhe olimme ottaneet teiltä sijaisautosta 39€ vaikka sovittu oli 20€. Erotuksen palautamme teille mielellämme ja tästä pyydämme nöyrimmin anteeksi. Pyydetyn tarjouksen kustannusarvio on linjassa loppulaskuun. Huollon ylittävät eurot ovat lisätyötä, jotka eivät sisälly tarjoukseen. T. Huoltoykkönen


30.09.2017

Nissan Qashqai (2012)
Huollot: Jarrut,

Hyvä palvelu

Huollon varannut asiakas

31.08.2017

Volkswagen Golf (2011)
Huollot: Ilmastointi,

Tehtiin mitä sovittiin, sovittuun hintaan, sovitussa ainataulussa. Nopea vastaus tarjouspyyntöön, jossa vakiotekstien lisäksi arvio vian korjauksesta.

Huollon varannut asiakas

23.08.2017

Dodge Charger (2008)
Huollot: Laakerit ja akselisto,

Hienosti tehty huolto ja jälkikatsastus

Huollon varannut asiakas

16.08.2017

Nissan Primera (2000)
Huollot: Huolto, Öljynvaihto,

Toimiva ja joustava palvelu.

Huollon varannut asiakas

02.08.2017

Toyota Verso (2013)
Huollot: Huolto,

Kaikki ihan ok. Aikataulu vähän petti, mutta eipä ollut kiirettä.

Huollon varannut asiakas

05.06.2017

Renault Megane (2007)
Huollot: Ilmastointi,

Tästä on tullut mun vakiokorjaamo. Asiakaspalvelu on asiallista, huoltoajat kohtuullisia ja kaikessa tekemisessä tuntuu olevan reilu meininki. Kertaakaan ei oo tullut mitään hintaylläreitä. Helppo suositella.

Huollon varannut asiakas

15.05.2017

Honda Civic (2006)
Huollot: Huolto, Ilmastointi,

Nopeaa ja homma toimi. Hinta-arvion kanssa tuli vähän pulmaa, mutta asia saatiin ratkaistua ja palautuksen pitäisi olla pian tilillä joten siinä ei sen kummemmin tullut vääntöä. Aikaa kysyttyäni jouduin vielä uudestaan kysymään kun ei vastattu, mutta tämän jälkeen aika saatiin sovittua nopeasti.

Huollon varannut asiakas

09.01.2017

Nissan Micra (2008)
Huollot: Akku,

Hyvä ja nopea palvelu.

Huollon varannut asiakas

10.12.2016

Hyundai Sonata (2008)
Huollot: Huolto,

Hyvä palvelu ja huollon hinta oli kohtuullinen ja mitä sovittiin. Suosittelen.

Huollon varannut asiakas

07.12.2016

Volvo S60 (2013)
Huollot: Akku,

Hei,toin autoni huoltoon sovitusti klo 8 aamulla. Sovimme asiakaspalvelussa, että haen auton klo 12. Kun menin hakemaan autoani klo 12, ei se ollut vielä valmis. Sain uuden aika-arvion että autoni on valmis klo 16 mennessä. Auto valmistui iltapäivällä ennen klo 16. Vaikka huollosta meni enemmän aikaa mitä Huoltoykkösessä oli arvioitu, annettu hinta-arvio piti paikkansa. Olisin toivonut, että kun huolto myöhästyi että siitä olisi laitettu minulle tekstiviesti. Kun tulin klo 12 noutamaan autoani, minulla oli kiire työpaikalleni takaisin ja olin liikkeellä kävellen. Huoltoykkösen johtaja antoi minulle ystävällisesti kyydin takaisin työpaikalleni, kiitos siitä !

Huollon varannut asiakas

28.11.2016

Nissan Almera (2000)
Huollot: Huolto,

Pääsääntöisesti homma sujui mallikkaasti. Huollon aikana ilmeni tarvetta lisätöille, joihin kysyttiin lupa puhelimitse. Hinta oli kilpailukykyinen.

Huollon varannut asiakas

23.10.2016

Nissan Qashqai (2010)
Huollot: Sähkötyöt,

Homma tuli siististi tehdyksi juuri luvatulla hinnalla

Huollon varannut asiakas

23.10.2016

Nissan Primera (2004)
Huollot: * Muu työ *, Nelipyöräsuuntaus,

Tehtiin mitä pitikin ja vähän ylimääräistä.

Huollon varannut asiakas

23.10.2016

Volvo V70 (2000)
Huollot: Kytkin,

Edullinen. Hyvä palvelu.

Huollon varannut asiakas

05.07.2016

Nissan Almera (2002)
Huollot: Huolto,

-Nopea yhteydenotto
-Tarkka ja edullinen hinta-arvio

Huollon varannut asiakas

25.02.2016

Nissan Primera (2005)
Huollot: Öljynvaihto,

Huolto meni odotusten mukaisesti. Asiakaspalvelu toimi hyvin!

Huollon varannut asiakas

10.11.2015

Nissan Note (2006)
Huollot: Renkaat,

Perus renkaanvaihto henkilöautoon kesti 55 minuuttia vaikka auto vietiin sovittuna aikana eikä ruuhkaa ollut. Tuli kuitenkin vaihdettua, hinta oli kuten sovittu ja renkaiden pesun yhteydessä sai puhtaat pussit renkaille.

Huollon varannut asiakas

10.11.2015

Tampereen Huoltoykkönen Oy

Hei.
Kiitos palautteesta.
Olen pahoillani, jos odottavan aika tuntui pitkältä. Mekaanikon työleimaukset olivat 29 min.
Autoa harvoin saadaan minuutilleen otettua sisälle, siellä voi esimerkiksi edellinen työ venyä ja tietysti laskun käsittely vie aina myös omanaikansa.
Yritetään kuitenkin tehostaa toimintaamme.
Pahoittelut vielä kerran.

T. Pasi Virtanen


28.06.2015

Nissan Micra (2011)
Huollot: Huolto, Ilmastointi,

kallein, mutta yksilöi tarjouksen sisällön, tästä iso plussa.

Huollon varannut asiakas

23.04.2015

Mercedes-Benz C (1993)
Huollot: Öljynvaihto, Renkaat,

Asianmukainen kohtelu ja homma toimi erittäin hyvin. Kiitokset herroille.

Huollon varannut asiakas

13.04.2015

Volvo S40 (2000)
Huollot: Renkaat,

Ei toisaikseksi ole vielä tarpeeksi kokemusta arvosteluun. Renkaanvaihto toistaiseksi meni hyvin.

Huollon varannut asiakas

19.03.2015

Toyota Avensis (2008)
Huollot: Lohkolämmitin,

Annettu hinta piti paikkansa ja palvelu oli nopeaa.

Huollon varannut asiakas