Kilpailuta Hummer huolto helpommin
Maalaustyöt:
Astinlautojen hiekkapuhallus ja maalaus mustaksi siten, että kestää.
Maalaustyöt:
Auton värin vaihto kiiltävästä mustasta grafiitin mustaan matta/puolikiiltävään. Auto on muotoansapuolesta nopea ja helppo teipattava koska se on ”laatikko” ja kaikki on ”Ameriikan isoa ja selkeää” eli ei tarvi pipertää.
Muutamia pieniä paikkauksia saatetaan tarvitaan konepeltiin jne. kiven hakkaamien takia.
Myös etumaski (kromia) maalataan runkovärillä. Irtoaa 4 pultilla tarvittaessa.
Grafiitin musta tarkoittaa hieman metalliseen kääntyvää mattamustaa.
Renkaat:
Renkaiden laitto vanteille ja tasapainotus.
Ohjaus:
Ohjaustehostimen öljyn vaihto, toiminnan tarkastus ja vuotojen korjaus. Liitimissä muutamia vuotoja, jotka toki saataa olla ”kroonisia ATF vuotoja”. Dexron:n tilalle jotain nykyaikaista öljyä. Manuaalin mukaan öljyä menee tyhjästä vähän alle 4 litraa.
* Muu työ *:
Hummer H2 teippaus kokonaan mattamustaksi tai 3-värimetrokuviolla (havainnekuva pyydettäessä, kun sitä ei tänne saa laitettua).
Huolto:
Pari helppoa huoltohommaa tarvittaisiin.
Öljynvaihto 5W-30 synteettinen about 5.7 litraa
Öljysuodattimenvaihto (se on jo olemassa)
Tulppien vaihto (nekin on olemassa)
Bensasuodattimen vaihto (sekin löytyy)
Peräöljyt eteen ja taakse, muistaakseni jotain 4 litraa 75W-90 synteettinen per diffi.
Eli öljyt tarvitaan, loppu on työtä.
Lisäksi pitäisi tarkistaa, että imupuolella ei ole vuotoa (tuntuu että käy vähän rikkaalla, imupuolen vuodot on tyyppivika H2:ssa).
* Muu työ *:
Yliteippaus tämän tyylisellä kuviolla: http://www.motorward.com/wp-content/images/2014/07/camo-wrap-jeeps-3.jpg.
Koko homma alusta luppuun. Runko on kohtuu helppo teipattava laatikkomaisen muodon vuoksi.
Optimointi ja lastutus:
Vortec 6000 6.0L V8 optimointi
Nelipyöräsuuntaus ja aurauskulmat.
Pyörien kulmien tarkastus ja säätö.
Ilmastointi:
Ilmastointihuolto sisältäen järjestelmän tarkastuksen, kylmäaineet ja öljyt.
Jätä tarjouspyyntö ja vastaanota alueesi tarjoukset