Vastaanota tarjouksia ammattilaisilta
Kilpailuta Opel huolto helpommin
Jätä tarjouspyyntö Opel huollosta
Yli 100 miljoonaa euroa tarjouksia välitetty
Huolto:
Perushuolto
-Moottoriöljyn ja öljynsuodattimen vaihto
-Moottorin ilmansuodattimen vaihto
-Raitisilmasuodattimen vaihto
-Tarkastukset: Öljyjen ja nesteiden määrän tarkastus, vuotojen tarkastus, valojen toiminnan tarkastus, alustan ja pohjan tarkastus, rengaspaineiden tarkistus ja säätö.
Ilmastointi:
Ilmastointihuolto sisältäen järjestelmän tarkastuksen, kylmäaineet ja öljyt.
Kytkin:
TYÖ SYLINTERI ILMEISESTI HAJONNUT,VUOTAA NESTETTÄ KOPPAAN, TIPUTTAA LÄPI.Kytkimen vaihto sisältäen kytkinlevyn, paineasetelman, painelaakerin ja kytkinnesteet.
Jakohihna:
Jakoketjun ja asianmukaistan osien vaihto. Kestävyys huolestuttaa.
Vaihteisto:
Pakki menee päälle ilman rajoitinta - esim. aina kun laittaa ykkösen niin helposti (= lähes aina) meneekin pakki sen sijaan. Onko tämä vika, joka ei mene katsastuksesta läpi? Pystyn sitä käyttämään, mutta onko syytä korjata ja onko esti katsastukselle?
Huolto:
Haldex ölynvaihto ,tiiviste ja suodatin.
Pakoputkisto:
Imusarja ja imuputki uusittava-
Vika koodi P1101:00 intake air flow system performence
Lisävarusteet:
Opelin tehdasasenteisen Eber-lämmittimen kaukosäädin (ilmeisesti mallia EasyStart Remote) on alkanut oikuttelemaan. Vilkuttaa suurimman osan ajasta tyhjän patterin merkkivaloa, vaikka patteri on vaihdettu moneen kertaan. Riittävän kauan kun jaksaa rämpyttää, niin lopulta kyllä sitten aina toimiikin, mutta olettaisin että kaukosäätimen vaihtamisella tuosta selviäisti.
Huolto:
Määräaikaishuolto valmistajan huolto-ohjeiden mukaan.
-Auton kilometrilukema: 112000km;
-Edellinen huolto: 95000
Laakerit ja akselisto:
Jostain kuuluu ajoittain vinkumista, luulisin että takaa, mutta en ole siitäkään varma. Aina tuota ei kuulu, voi olla että se vaatii kostean alustan. Mielestäni ei sidottu jarruttamiseen, joten kuvittelen laakeriongelmaksi.
Moottori:
Autossa syttyy talvisin usein moottorin häiriövalo. Vikakoodi on aina sama, liian laiha polttoaineseos. Tuota on pari vuotta sitten tutkittu merkkihuollossa useammankin kerran ja viimeisin diagnoosi oli, että turbon letkussa on ilmavuoto, joka mahdollisesti oli aiheutunut löysällä olevasta klemmarista. Silloin korjattu vain uusimalla klemmari, mutta saatesanoilla että jos vika vielä palaa, niin turbon letku pitää vaihtaa. No vika palasi, joten tuon turbon letkun vaihto olisi varmaan ajankohtainen, jos ei asentajilla ole parempia ideoita. Kesällä toki hieman vaikea diagnosoitavakin, kun tuo valo syttyy vain tosiaan riittävän kylmällä tai vähintäänkin kostealla ilmalla
Vaihteisto:
Usein pysähtyessä / autoa sammuttaessa, auto herjaa, että vaihde ei olisi P-asennossa. Tämä korjaantuu, kun aikansa heiluttelee vaihdekeppiä, mahdollisesti käynnistää auton uudestaan ja käyttää D-asennossa ja sen jälkeen takaisin P:lle. Sinällään vaihteissa ei liene vikaa, tuo on jonkinsorttinen anturiongelma.
Kori- ja vauriokorjaus:
Terve! Astra hyvin pidetty mutta katsastuksessa tuli hylky helmasta/helmoista. Auto on aiemmin ruostesuojautettu mutta helman muovien alle ei nyt pääse näkemään. Helman muovit tulisi poistaa ja korjata mahd. vauriot ja näyttää katsastajalle ilman muoveja....
Jätä tarjouspyyntö ja vastaanota alueesi tarjoukset
Napsauta selaimessa “Salli” saadaksesi ilmoitukset uusista tarjouksista ja viesteistä.
Tiesithän, että AutoJerry on autoilijalle ilmainen palvelu!
Yli 500 000 suomalaista käyttää AutoJerryä ja säästää jopa 40% huoltokuluissa.
