Vastaanota tarjouksia ammattilaisilta
Kilpailuta Opel huolto helpommin
Jätä tarjouspyyntö Opel huollosta
Yli 100 miljoonaa euroa tarjouksia välitetty
Maalaustyöt:
Maalipinta alkuperäinen, nyt repeilee pois liuskoina. Tarvitsee vanhan poiston ja uudelleen maalauksen. Tarjoukseen erittely työn vaiheista, tarvikkeista ja työn hinnasta.
Pakoputkisto:
Imusarja ja imuputki uusittava-
Vika koodi P1101:00 intake air flow system performence
Huolto:
Määräaikaishuolto valmistajan huolto-ohjeiden mukaan.
-Auton kilometrilukema: 60000 km;
-Edellinen huolto:
Vianhaku:
Muuten toimii normaalisti mutta voimakkaasti kiihdyttäessä pätkii ja/tai joskus katoaa tehot täysin. Vika ilmenee vain voimakkaasti kiihdyttäessä noin 2000-3000rpm välillä silloin kun tarvittaisiin vääntöä. Tuntuu että saattais liittyä sytytykseen, bensiinijärjestelmän paineeseen, moottorinohjaukseen tai turbon toimintaan mahdollisesti mutu tuntumalla. Voi olla muutakin.
Ilmastointi:
Ilmastointihuolto sisältäen järjestelmän tarkastuksen, kylmäaineet ja öljyt.
Lisävarusteet:
Opelin tehdasasenteisen Eber-lämmittimen kaukosäädin (ilmeisesti mallia EasyStart Remote) on alkanut oikuttelemaan. Vilkuttaa suurimman osan ajasta tyhjän patterin merkkivaloa, vaikka patteri on vaihdettu moneen kertaan. Riittävän kauan kun jaksaa rämpyttää, niin lopulta kyllä sitten aina toimiikin, mutta olettaisin että kaukosäätimen vaihtamisella tuosta selviäisti.
Huolto:
Määräaikaishuolto valmistajan huolto-ohjeiden mukaan.
-Auton kilometrilukema: 112000km;
-Edellinen huolto: 95000
Laakerit ja akselisto:
Jostain kuuluu ajoittain vinkumista, luulisin että takaa, mutta en ole siitäkään varma. Aina tuota ei kuulu, voi olla että se vaatii kostean alustan. Mielestäni ei sidottu jarruttamiseen, joten kuvittelen laakeriongelmaksi.
Moottori:
Autossa syttyy talvisin usein moottorin häiriövalo. Vikakoodi on aina sama, liian laiha polttoaineseos. Tuota on pari vuotta sitten tutkittu merkkihuollossa useammankin kerran ja viimeisin diagnoosi oli, että turbon letkussa on ilmavuoto, joka mahdollisesti oli aiheutunut löysällä olevasta klemmarista. Silloin korjattu vain uusimalla klemmari, mutta saatesanoilla että jos vika vielä palaa, niin turbon letku pitää vaihtaa. No vika palasi, joten tuon turbon letkun vaihto olisi varmaan ajankohtainen, jos ei asentajilla ole parempia ideoita. Kesällä toki hieman vaikea diagnosoitavakin, kun tuo valo syttyy vain tosiaan riittävän kylmällä tai vähintäänkin kostealla ilmalla
Vaihteisto:
Usein pysähtyessä / autoa sammuttaessa, auto herjaa, että vaihde ei olisi P-asennossa. Tämä korjaantuu, kun aikansa heiluttelee vaihdekeppiä, mahdollisesti käynnistää auton uudestaan ja käyttää D-asennossa ja sen jälkeen takaisin P:lle. Sinällään vaihteissa ei liene vikaa, tuo on jonkinsorttinen anturiongelma.
Ilmastointi:
Ilmastointihuolto sisältäen järjestelmän tarkastuksen, kylmäaineet ja öljyt.
Öljynvaihto:
Moottoriöljyn ja öljynsuodattimen vaihto.
Kori- ja vauriokorjaus:
Terve! Astra hyvin pidetty mutta katsastuksessa tuli hylky helmasta/helmoista. Auto on aiemmin ruostesuojautettu mutta helman muovien alle ei nyt pääse näkemään. Helman muovit tulisi poistaa ja korjata mahd. vauriot ja näyttää katsastajalle ilman muoveja....
Huolto:
Määräaikaishuolto valmistajan huolto-ohjeiden mukaan.
-Auton kilometrilukema: 51000km;
Jätä tarjouspyyntö ja vastaanota alueesi tarjoukset
Napsauta selaimessa “Salli” saadaksesi ilmoitukset uusista tarjouksista ja viesteistä.
Tiesithän, että AutoJerry on autoilijalle ilmainen palvelu!
Yli 500 000 suomalaista käyttää AutoJerryä ja säästää jopa 40% huoltokuluissa.
