Peugeot Expert (2007)
Moottori:
Auto ei lähde käyntiin, yrittää startata mutta ei käynnisty. Auto ollut korjaamolla jossa autoa ei saatu käyntiin. Arvelivat sieltä että kyseessä olisi polttoainepumppu tai suutin vika.
Peugeot 206 (2012)
Huolto:
Auto ei käynnisty. Pitäisi kuljettaa huoltoon. Myös yleishuollon tarpeessa
Peugeot 307 (2004)
Vianhaku:
auto ei käynnisty. naksahtaa vain kerran
Peugeot 207 (2009)
Vianhaku:
Auto ei käynnisty. Akussa on virtaa (mitattu) ja starttimoottori käy eikä yski.
Peugeot 206 (2005)
Vianhaku:
Jäähdyttimen tuuletin ei käynnisty kun moottori kuumenee (pitäisi 92 *c->),. Tuuletin kuitenkin toimii välillä, esim. ilmastoinnin ollessa päällä..
Itselläni jäähdyttimen rele ja esivastus ( pystyin vain toisen releen vaihtamaan ).. Eli toimimaan pitäis ..
Peugeot 106 (1996)
Vianhaku:
Jäähdyttin keittää kun ajaa muutaman kilometrin. Vaihdettu termostaatti. Tarkistettu nesteen määrä. Jäähdyttimen puhallin ei käynnisty. Ilmeisesti anturi on rikki. Kojelaudassa palaa merkklvalo, kun neste ylikuumenee.
Peugeot 206 (2005)
Pakoputkisto:
Pakoputki liitoskohdasta poikki kokonaan. Pöntön ripustukset rikki. Tarvittavien osien asennus.
Vianhaku:
Auto ei käynnisty lämpimänä vaan naksuttaa vaan. Kylmänä lähtee käyntiin ongelmitta. Startti/akku/solenoidi/kaksoirele kenties? Vian varmistaminen ja korjaus.
Peugeot 206 (2002)
Moottori:
ei käynnisty avaimesta, startteri ei tunnu pyörähtävän, naksahtaa vain. työntämällä lähti käyntiin.
Luultavasti startteri pitäisi vaihtaa.
206 cc (avomalli) jos vaikutusta.
Peugeot 508 (2011)
Vianhaku:
Auto ei käynnisty, startti kyllä pyörii, mutta moottori ei lähde käyntiin.
Peugeot 508 (2015)
Vianhaku:
Ostin auto alle kuukausi sitten ja nyt ilmeni seuraavaa:
Autossa palaa adblue vikavalo ja koodi on P20E8, joka on urealinjan paine. Ureaputkistossa ei näy ilmiselvää vuotoa, eikä myöskään vuoda putkeen, koska ei savuta. Tarve korjata tämä vika mahdollisimman pian, koska auto ei käynnisty 1000km jälkeen enää. Autossa ei ole myöskään koskaan puhdistettu/vaihdettu hiukkassuodatinta, jolloin se saattaa myös mahdollisesti aiheuttaa saman vikavalon?
Tarve olisi tutkia urealinjan tilanne, tarkistaa hiukkassuodattimen tilanne ja eolys nesteen määrä ja tehdä näille korjaavat toimenpiteet tutkimustuloksista riippuen. Voi olla myös että molemmat järjestelmät pitää huoltaa/korjata riippuen antureiden näyttämästä tilanteesta.
(kumpaakaan järjestelmää ei ole huollettu/korjattu ikinä, vaikka hiukkassuodatin pitäisi vaihtaa/puhdistaa 160tkm-200tkm) ja adblue järjestelmältä on jo itsessään ihme, että se on säilynyt näin pitkään ehjänä.
Riippuen tämän asian hoitamisesta ja kustannuksista niin lähitulevaisuudessa on samaan autoon myös tarve vaihtaa kytkin ja vaihteistoöljyt. Ensimmäisen ongelman ratkaisun kustannuksista riippuen voidaan keskustella myös näiden asioiden hoitamisesta samalla.
Peugeot 308 (2008)
Huolto:
Auto ei käynnisty ja ilmastointi ei toimi. Puhaltaa lämmintä ilmaa. Viileää ilmaa ei tule.
Peugeot 307 (2004)
* Muu työ *:
Kaikki huomio valot syttyivät, radio ei toimi, ohjaustehostin lopetti toiminnan, ei käynnisty. Kaikki viat ilmestyivät samaan aikaan. Epäilen, että laturi hajonnut.
Peugeot 206 (2004)
Huolto:
Auto ei käynnisty kunnolla.
Sammutin auton ja yritin käynnistää.
Kun virta-avainta kääntää kerran kuuluu yksi naksahdus ikään kuin ei starttaisi.
Hinausauton kuljettaja tarkasti akun jännitteet ja sai auton käyntiin.
Hinausauton kuljettaja epäili että vika todennäköisesti startissa.
Peugeot 306 (2002)
Moottori:
auto starttaa, mutta ei käynnisty
Tuulilasi ja lasit:
Tuulilasin vaihto, ei lisävarusteita.
Peugeot 207 (2007)
* Muu työ *:
Virtalukko rikki. Aikaisemmin ei käynnistynyt aina. Koitin suihkuttaa PRF.ää niin nyt ei käänny avain ollenkaan. Auto on omassa pihassa.