BMW 3-Sarja (1995)
Huolto:
Auto yli kuumenee pienestä ajosta
Autossa on paljon työtä. Katsastuksessa hylätty.
Seisonta jarru riittämätön
Päästöt liian korkeat
Helmakotelo, Ruostevaurioitunut
Turvatyyny, vikavalo palaa
Moottori öljy vuoto
Kallistuksen vakaajan kiinnitys
BMW 3-Sarja (2008)
Vianhaku:
Auton co-päästöt liian korkeat kierroksilla, vianhaku ja korjaus
BMW 3-Sarja (2005)
Vianhaku:
päästöt liian korkeat ja haluaisin korjauksen
BMW 3-Sarja (2008)
Vianhaku:
Co päästöt liian korkeat. Pitää saada kohdilleen..
BMW 3-Sarja (2007)
Moottori:
Ruiskutussuuttimien uusinta. Todettu 4 sylinterin suutinvuoto ja päästöt liian korkeat. Vähintään tuon yhden suuttimen uusinta ja päästömittaus.
BMW 5-Sarja (2006)
Vianhaku:
Auton päästöt liian korkeat
BMW 3-Sarja (2008)
Moottori:
Katsastuksessa päästöt liian korkeat. Katsastusmies luuli että saattaa johtua viallisesta Lambda anturista. Pyydän tarjous vian määrittelystä ja Lambda anturin vaihtamisesta, molemmat erikseen hinnoiteltuna.
BMW 5-Sarja (1998)
Pakoputkisto:
Katsastuksessa päästöt liian korkeat todennäköisesti viallinen katalysaattori.
BMW 3-Sarja (2005)
Pakoputkisto:
Päästöt liian korkeat, jossain kohtaa putkistoa vuotoa katsurin mukaan.
Pakoputken korjaaminen sekä päästötodistuksen tekeminen
BMW 3-Sarja (2005)
Vianhaku:
Päästöt liian korkeat, vianhaku ja korjaus sekä päästötodistuksen teko
BMW 3-Sarja (2009)
Vianhaku:
Auton päästöt liian korkeat
BMW 3-Sarja (2004)
Vianhaku:
Päästöt liian korkeat, pitäisi saada kohdilleen.
BMW 3-Sarja (2008)
Katsastushuolto:
Päästöt liian korkeat ja takaiskarit välyksellisiä.
BMW 5-Sarja (2002)
Vianhaku:
Päästöt liian korkeat ja savuttaa aika paljon
BMW 5-Sarja (1996)
Vianhaku:
Päästöt liian korkeat. HC tyhjäkäynnillä 256 ja ilmeisesti saa olla 100. Ja CO-pitoisuus kierroksilla 0.63. Ja sitten käsijarru ei pidä joten kiristys taikka kaikki takajarruhilppeet vaihtoon.