Pyyntö jätetty: 04/2019
Huolto viimeistään: 04/2019
Kilometrit: 175 000
Vuosimalli: 2007
Kategorioita:
Vaihteistoöljyn vaihto,
BMW 3-Sarja
Alue: Lapua
Muuta:
BMW huolto Lapua,
Lisätietoa
Vaihteisto:
Vaihdelaatikko luistaa 1 ja 2 vaihteilla aika paljo ja ehkä pikkuse nykäsee ku lakkaa se luisto. Tuntuu perus turbiinin luistolta mutta vaa turhan pitkään jatkuu. Sitte jos oikee kaua o ajellu hitaasti nii tulee sellane paha haju luultavasti sieltä vaihelaatikosta. Nyt huomasin että ku kiihyttää täysiä nii 3 ku vaihtaa 4 nii ensi laatikko ottaa vähäse ja sitte ottaa kokonaa kiinni eli ensi vähäse alkaa laatikko pitää ja sitten nykäsee vasta kunnolla kiinni. Muilla vaihteilla en sitä huomannu. Onkohan teillä ollu vastaavia autoja ja tapauksia? Mitähän nuitte vaihelaatikkojen korjaus maksaa ja mikä niissä yleensä on vikana?
