BMW 3-Sarja 320i mk1 Sähkötyöt

Huoltopyyntö: BMW 3-Sarja 320i mk1
Automaatti | 2008 | 110.000 km
Moottorikoodi N43-B20A


Pyyntö jätetty: 06/2020
Huolto viimeistään: 07/2020
Kilometrit: 110.000
Vuosimalli: 2008
Kategorioita: Lasinnostimen vaihto, BMW 3-Sarja
Alue:
Muuta: BMW huolto Vantaa, Lisätietoa


BMW asiakkaan antama kuvaus:

Sähkötyöt:
Sensorin vaihto/korjaus.

AJONEUVOTIEDOT | TAPAHTUMATIEDOT
Rekisteritunnus: VZV-860 | Aika: 2020-06-11 16:45:27
Merkki: BMW |
Malli: 320i Avoauto (AE) 2ov 1995cm3 A |
Vuosimalli: 2008 |
Moottorikoodi (Tec Doc): N43 B20 A |
================================================================================
OBD-TESTAUS
Auton vikamerkkivalo (MIL) ei pala.
Autostasi löytyi 3 päästöihin liittyvää vikakoodia:
P0597 Lämmittimen termostaatin ohjainpiiri / auki
P2273 Lambdatunnistimen signaalin esijännitys/juuttunut rikkaalle (lohko 2
tunnistin 2)
P114c

Toimintavalmiustestin osatestit:
ok Sytytyshäiriö (Ecu id = 232)
ok Polttoainejärjestelmä (Ecu id = 232)
ok Peruskomponentti (Ecu id = 232)
ok Katalysaattori (Ecu id = 232)
ok Happianturi (Ecu id = 232)
ok Happianturin lämmitin (Ecu id = 232)
ok Peruskomponentti (Ecu id = 236)
================================================================================
JÄRJESTELMÄTESTAUS
Järjestelmäkyselyjä, joihin vastasi yksi tai useampi ohjainlaite, tehtiin 34 kpl.

Testattavan auton mallisarjassa saattaa olla vaihtoehtoisia järjestelmiä ja
mikäli auton todellista järjestelmää ei voida varmasti tunnistaa, tehdään kyselyt
mallisarjan kaikille järjestelmävaihtoehdoille. Tulkinnassa tulee ottaa huomioon vain
auton todelliset järjestelmät. Esimerkiksi Moottori-järjestelmiä voi olla
listattuna useita, mutta tulkinnassa huomioidaan vain auton oikean moottorikoodin
mukainen järjestelmä.

Ohjainlaitteista luetut vikakoodit järjestelmittäin:

Järjestelmä: Moottori, N46 MT/AT Motronic MV1746/MV946
2AF9 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 7
2EF5 Termostaatin säätökäyrästöohjattu jäähdytys, aktivointi 225
2AF4 Typpioksidianturi, sähköinen 25
2AF2 Typpioksidianturi, lambda lineaarinen 25
2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 2
2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö 27
30DA Typpioksidianturi, signaali 28
2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus 25
2AF6 Typpioksidianturi, lambda binäärinen 11

Järjestelmä: Moottori, N54 MT/AT Siemens MSD81
2AF9 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 7
2EF5 Termostaatin säätökäyrästöohjattu jäähdytys, aktivointi 225
2AF4 Typpioksidianturi, sähköinen 25
2AF2 Typpioksidianturi, lambda lineaarinen 25
2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 2
2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö 27
30DA Typpioksidianturi, signaali 28
2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus 25
2AF6 Typpioksidianturi, lambda binäärinen 11

Järjestelmä: Moottori, N51 MT/AT Siemens MSV80.1
2AF9 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 7
2EF5 Termostaatin säätökäyrästöohjattu jäähdytys, aktivointi 225
2AF4 Typpioksidianturi, sähköinen 25
2AF2 Typpioksidianturi, lambda lineaarinen 25
2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 2
2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö 27
30DA Typpioksidianturi, signaali 28
2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus 25
2AF6 Typpioksidianturi, lambda binäärinen 11

Järjestelmä: Moottori, N45 MT/AT Motronic MVS946/EKB945
2AF9 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 7
2EF5 Termostaatin säätökäyrästöohjattu jäähdytys, aktivointi 225
2AF4 Typpioksidianturi, sähköinen 25
2AF2 Typpioksidianturi, lambda lineaarinen 25
2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 2
2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö 27
30DA Typpioksidianturi, signaali 28
2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus 25
2AF6 Typpioksidianturi, lambda binäärinen 11

Järjestelmä: Moottori, N43 MT/AT Siemens MSD802
2AF9 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 7
2EF5 Termostaatin säätökäyrästöohjattu jäähdytys, aktivointi 225
2AF4 Typpioksidianturi, sähköinen 25
2AF2 Typpioksidianturi, lambda lineaarinen 25
2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 2
2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö 27
30DA Typpioksidianturi, signaali 28
2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus 25
2AF6 Typpioksidianturi, lambda binäärinen 11

Järjestelmä: Moottori, N53 MT/AT Siemens MSD81
2AF9 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 7
2EF5 Termostaatin säätökäyrästöohjattu jäähdytys, aktivointi 225
2AF4 Typpioksidianturi, sähköinen 25
2AF2 Typpioksidianturi, lambda lineaarinen 25
2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 2
2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö 27
30DA Typpioksidianturi, signaali 28
2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus 25
2AF6 Typpioksidianturi, lambda binäärinen 11

Järjestelmä: Moottori, N52 MT/AT Siemens MSV70/MSV80
2AF9 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 7
2EF5 Termostaatin säätökäyrästöohjattu jäähdytys, aktivointi 225
2AF4 Typpioksidianturi, sähköinen 25
2AF2 Typpioksidianturi, lambda lineaarinen 25
2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 2
2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö 27
30DA Typpioksidianturi, signaali 28
2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus 25
2AF6 Typpioksidianturi, lambda binäärinen 11

Järjestelmä: Moottori, S65 MT/AT Siemens MSS60
2AF9 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 7
2EF5 Termostaatin säätökäyrästöohjattu jäähdytys, aktivointi 225
2AF4 Typpioksidianturi, sähköinen 25
2AF2 Typpioksidianturi, lambda lineaarinen 25
2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus 2
2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö 27
30DA Typpioksidianturi, signaali 28
2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus 25
2AF6 Typpioksidianturi, lambda binäärinen 11

Järjestelmä: Moottori, EKPS (EKPS-polttoainepumpun ohjaus:) Diagnoosi
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Vaihteisto, EGS/SMG (Vaihteisto) Diagnoosi
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Käynnistyksenesto, Ajonestolaite CAS (Auton sisäänpääsyjärjestelmä)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Käynnistyksenesto, Ajonestolaite DWA (Varkaudenestojärjestelmä)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Rajoittimet, Turvatyyny Diagnoosi
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Jarru, DSC/DXC (Dynaaminen ajovakauden hallinta)Rengaspaineen valvonta MK 60
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Ilmastointi, Ilmastointi IHKA/IHKR (IHKA/IHKR: Ilmastointi)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Mittaristo, Instrument (Mittaristo) Diagnoosi
A559 Virransyöttö MPM-rele

Järjestelmä: Monitoiminto, Keskirunko FZD (Katon toimintokeskus)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Monitoiminto, Keskirunko CTM (Aukeavan katon ohjausmoduuli)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Monitoiminto, Keskirunko SMBF (Istuinmoduuli, matkustaja)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Monitoiminto, Infotainment CID (Keskustietonäyttö)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Monitoiminto, Infotainment CON (iDrive-monitoimiohjain)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Monitoiminto, Infotainment TCU/ULF (Puhelimen ohjausmoduuli)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Monitoiminto, Infotainment CCC-ANT (Auton viestintätietokone - Antennin viritin)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Monitoiminto, Keskirunko PDC (Pysäköintutkajärjestelmä)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Monitoiminto, Infotainment RAD2/M-ASK/CCC-GW (Radio - yhdyskäytävä)
(Ei vikakoodeja)

Järjestelmä: Monitoiminto, Keskirunko JBE (Liitäntärasia)
A6CF AUC-tunnistin katkonainen


Tarjousten hintoja

Keskihinta 106 €

Vaihteluväli - €


Kilpailuta oma huoltosi tästä

Mikä on AutoJerry?

  • Kilpailuta huollot, korjaukset ja renkaat
  • Säästä jopa satoja euroja
  • Yli 500 000 suomalaista käyttäjää
  • 1700 korjaamoa
  • Ilmainen palvelu

Kilpailuta BMW huollot tästä

Tarvitsetko apua AutoJerryn käytössä?
Voit aloittaa palvelun käytön jättämällä
uuden tarjouspyynnön täältä >>

Jo yli 500 000 suomalaista käyttää AutoJerryä auton huoltamiseen!

Mikäli mieltäsi askarruttaa jokin, katso Asiakaspalvelu-sivumme josta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.