Aukioloajat
Ma-Pe: 7.00 - 17.00
La:
Su:
Asentajia 6
Perustettu: 2009
Yritys rekisteröity: 10.08.2020
AutoJerryssä vuodesta: 2015
Osoite
Espoontie 8, 02770 Espoo
Y-tunnus: 3151108-1
Yrityksen nimi: Autosta Oy
Olemme täyden palvelun autohuolto ja rengasliike Espoon keskuksessa. Meiltä saat määräaikaishuollot ja korjaukset kaikille merkeille sekä kaikki rengaspalvelut.
Asiantunteva ja rehti suomalainen autohuolto lähellä sinua. Huollamme ja korjaamme kaikki automerkit.
Meiltä renkaat ja vanteet sekä rengaspalvelut. Tarjoamme sinulle kilpailukykyiset hinnat ja laadukasta työn jälkeä.
Takuu työlle: 6 kk tai 15000 km
Takuu varaosille: 36 kk
Varaosatakuu tuotekohtainen 12-36kk.
Sijaisauton hinta: alk. 25 €
Liikevaihtoluokka: 1 000 000 - 1 999 999 €
Henkilöstön määrä: 2 - 4 henkilöä
Rekisteröinnit
ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Työnantajarekisteri
Blomberg Virpi Marita, Hallitus: Varajäsen
Nieminen Jussi Santtu Tapio, Hallitus: Varsinainen jäsen
Nieminen Jussi Santtu Tapio, Toimitusjohtaja: Toimitusjohtaja
Nieminen Jussi Santtu Tapio, Oikeutetut: Oikeutettu
Korjaamon yleisilme
Asiakaspalvelu
Hinta-arvion paikkansapitävyys
25.04.2019
Autosta Oy
Hei,
Kiitos palautteestanne!
Työnvastaanottaja joka puhelimessa vastaanotti varauksen autonne määräaikaishuollolle oli ymmärtänyt, että jarrupalojen kunto tarkistetaan ja jos vaihdon tarvetta on, niin asiasta ilmoitetaan.
Määräaikaishuollon yhteydessä autonne jarrupalat tarkistettiin ja etujarrupaloja oli autossanne jäljellä noin 30% eli noin kolmannes.
Tarvetta palojen vaihdolle ei siis vielä ole ja niillä kyllä vielä pinnan puolesta vielä ajelee hieman pidemmänkin aikaa, tilanne on syytä tarkistaa viimeistään esimerkiksi talvirenkaiden vaihdon yhteydessä.
Autoa noudettaessa työnjohtaja oli kertonut, että etujarrupaloja tosiaan on tuo kolmannes jäljellä ja välitöntä tarvetta ei vaihdolle ole, mutta haittaakaan siitä ei ole, vaikka ne lähiaikoina jo vaihtaisi. Lähiaikoina sanalla oli tässä tapauksessa tarkoitettu lähikuukausien aikana.
Pahoittelemme tapahtunutta ja aiheutunutta epäselvyyttä asian suhteen!
T:AH-Auto Oy
15.01.2019
Autosta Oy
Hei Seppo, kiitos palautteestasi!
Meillä ei tosiaan ole varastoiduista renkaista kaikista valmistusvuosia kirjattu järjestelmään, josta johtuen esimerkiksi puhelimessa ei tietoa ole heti annettavissa.
Valmistusviikko ja vuosi tietysti kysyttäessä selvitetään ja ilmoitetaan ennen renkaiden asennusta tai sovitun mukaisesti aiemminkin.
Asentajamme tarkistavat renkaiden asennusvuodet ennen asennusta ja mikäli renkaat ovat yli 2 vuotta vanhoja, niin asiasta ilmoitetaan automaattisesti ennen asennusta, ellei asia tietysti ole jo valmiiksi tiedossa ja näin ollen kirjattu työmääräykseen.
Rengasalan yhteisenä näkemyksenä on, että käyttämättömiä ja asianmukaisesti varastoituna olleita renkaita voidaan myydä uusina renkaina, jos ne ovat enintään 5 vuotta aiemmin valmistettuja. Asiasta tarkemmin saa tietoa esimerkiksi: http://www.autonrengasliitto.fi/fi/renkaan-ikaantyminen/
Työnjohtaja kertoi, että olitte puhelimessa valmistusvuodesta puhuneet ja sopineet, että asia tarkistetaan renkaista ja kerrotaan teille samassa yhteydessä kun tuotte autoanne kyseisten renkaiden asennukseen. Ajan olitte jo valmiiksi sopineet saman puhelun yhteydessä seuraavaksi päiväksi.
Näin oli myös tehty eli työnjohtaja oli kertonut renkaiden valmistusviikon ja vuoden (43/2017) teille kun toitte autonne kyseisten renkaiden asennukseen.
Olitte tässä yhteydessä myös sopineet pienestä lisäalennuksesta jo valmiiksi annetun alennuksen lisäksi.
Pyrimme kehittämään varastointitietomme sellaisiksi, että renkaiden valmistusviikko ja vuosi saadaan järjestelmässämme näkymään kaikilta osin ja olisi näin ollen annettavissa nopeasti esimerkiksi annettaessa tarjouksia puhelimitse.
Terveisin
AH-Auto Oy
27.09.2017
Autosta Oy
Hei Minsu,
Kiitos palautteestasi!
Valitettavasti oli käynyt niin, että eri työnjohtaja oli antanut tarjouksen täällä Auto Jerryssä kuin joka soittaessanne oli vastannut puhelimeen.
Emme näe puhelimella soitettaessa suoraan sitä, että tilattu työ koskee sovelluksessa annettua tarjousta. Tarjous asia selvisikin vasta siinä vaiheessa kun nouditte autoanne. Laskuhan kyllä korjattiin sitten samantien tarjouksen hintaa vastaavaksi ja veloitettu summa oli sama kuin tarjouksessa annettu.
Pahoittelemme epäselvyyttä! Pyrimme parantamaan sekä kehittämään toimintatapamallejamme vastaavien tilanteiden ehkäisemiseksi.
Oikein hyvää syksyn jatkoa!
T: AH-Auto Oy
27.09.2017
Autosta Oy
Hei Juuso,
Kiitos palautteestasi!
Tässä oli tosiaan työnjohtaja tehnyt ratkaisun työn jatkamisesta perustuen kanssanne käytyyn puhelinkeskusteluun varausta tehtäessä.
Työnjohtaja oli käsittänyt puheistanne niin, että auton ohjauskulmat laitetaan kuntoon, koska kulmat olisi saatava auton katsastusta varten kuntoon ja mikäli arvoja ei kohdalleen saa, niin teille soitetaan.
Työnjohtaja oli yrittänyt soittaa teille ongelmasta ja vaikkei hän teitä tavoittanut, niin hän oli tehnyt päätöksen jatkamisesta, koska puhelimessa oli myös jo keskusteltu mahdollisten lisätöiden tuntiveloituksesta sekä kerrottu, ettei esimerkiksi kaikissa autoissa ole mainittuja camber + caster säätöjä ja tällöin niitä voi kokeilla säätää eri tavoin, mutta se on mainittua lisätyötä eikä kuulu annettuun tarjoukseen.
Puhelilokiemme mukaisesti olitte tosiaan yrittänyt soittaa meille takaisin päin, mutta tuohon puheluun emme olleet ehtineet vastata, vaan työnjohtajamme oli tavoittanut teidät myöhemmin päivällä kun mainittu säätö oli jo tehty.
Kokonaisuudessaan kaiken kaikkiaan lisätyötä oli tullut 1,75h josta oli kanssanne sovittu tuo 50% laskutus johtuen ilmaantuneesta epäselvyydestä teidän ja työnjohtajan välillä.
Pahoittelemme tapahtunutta! Pyrimme parantamaan sekä kehittämään toimintatapamallejamme vastaavien tilanteiden ehkäisemiseksi.
Oikein hyvää syksyn jatkoa!
T:AH-Auto Oy