AUTOFIT Herttoniemi - Helsinki

Pyydä tarjous tästä

Varaa aika


AUTOFIT Herttoniemi Helsinki

Autofit


Vapaita aikoja:

n. 2 arkipäivän sisällä

Aukioloajat

Ma-Pe: 8:00 - 16:30
La: 10:00 - 15:00
Su:

Asentajia 4

Yritys rekisteröity: 28.04.2023

AutoJerryssä vuodesta: 2024

Osoite

Mekaanikonkatu 19 B, 00880 Helsinki

Leaflet | © OpenStreetMap contributors

Y-tunnus: 3361729-3

Yrityksen nimi: 7Autohuolto oy

Pyydä tarjous tästä Varaa aika

Kuvaus

7Autohuolto AutoFitin ketjuun kuuluva täyden palvelun autohuolto ja -korjaamo. Huollamme kaikki merkit autonvalmistajien ohjeistusten mukaisesti ja merkkaamme huollot tarvittaessa sähköiseen huoltokirjaan. Käyttämämme varaosat ovat halutessasi alkuperäislaatua ja myönnämme varaosille vähintään vuoden takuun.

Asiakastyytyväisyys on toimintamme keskiössä ja pidämme huolen siitä, että kaikki asiakkaamme ovat tyytyväisiä joustavaan ja korkeatasoiseen palveluumme.

Tarvitsitpa sitten määräaikaishuoltoa, öljynvaihtoa, rengastöitä, ilmastointihuoltoa tai mitä tahansa siltä väliltä, älä epäröi kääntyä puoleemme. Autofit on luotettava autohuolto Herttoniemessä!

Palvelut ja automerkit

Näytä palvelut

Huollamme kaikki automerkit

Muut


Takuu työlle: 12 kk

Takuu varaosille: 12 kk


Kahvitarjoilu
Katsastus
Noutopalvelu
Odotustilat
Palvelemme englanniksi
Sijaisauto

Alkuperäiset varaosat
Alkuperäistä vastaavat varaosat
Asiakkaan tuomat varaosat

Käteinen
Lasku
Mobile Pay
Pankkikortti
Rahoitus tai osamaksu
American Express
Mastercard
Visa

Liikevaihtoluokka: Ei tiedossa
Henkilöstön määrä: 2 - 4 henkilöä

Rekisteröinnit

ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Työnantajarekisteri



Neamah Qusay Faaiz Neamah, Hallitus: Varajäsen
Jumah Mohammed Hisham, Hallitus: Varsinainen jäsen

Tietoa

Kokonaisarvosana

Keskiarvo 4.3 | Arvosteluja 126 kpl

Korjaamon yleisilme

Asiakaspalvelu

Hinta-arvion paikkansapitävyys



20.04.2025

Audi A3 (2014)
Huollot: Jarrut,

Muuten erinomainen palvelu ja auto tuli kuntoon suht aikataulussa.
Ainoa miinus, kun auto oli sisältä niin likainen korjauksen jälkeen. Kyseessä oli kuitenkin takajarrujen korjaus.

Huollon varannut asiakas

18.04.2025

Ford Transit (2007)
Huollot: * Muu työ *,

Huolto hoitui nopealla aikataululla ja hinta-arvio piti paikkansa.

Huollon varannut asiakas

18.04.2025

Honda Civic (2008)
Huollot: Sähkötyöt,

Erittäin hankala homma. Mittaristo piti ”repiä” irti ja toimittaa asiantuntijalle.
On ymmärrettävää, että kaikesta tästä tuli kustannuksia. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen kokonaisuteen.

Huollon varannut asiakas

09.04.2025

Opel Corsa (2002)
Huollot: Valot,

Loistava ja nopea palvelu!

Huollon varannut asiakas

09.04.2025

Ford Focus (2011)
Huollot: Huolto,

Kun tulin korjaamolle minua tervehdittiin mukavasti, tämän jälkeen asiakaspalvelija huusi melko agressiivisesti käytävällä mahdollisesti toiselle asiakkaalle. Tämä oli erittäin epämukavaa. Alunperin minua pyydettiin tuomaan auto aamupäivästä jotta voisin saada autoni mahdollisimman nopeasti takaisin. Katsastusasemalle oli tullut esti joten auto saatiin vasta iltapäivällä katsastukseen. Korjaamon piti soittaa minulle kun auto on valmis mutta jouduin itse kuitenkin soittamaan ja tarkistamaan että onko auto valmiina. Tähän aikaan korjaamo olisi enää auki 45min ja auto oli kuitenkin luvattu samalle päivälle. Kun soitin minulle vastattiin "että kyllä sen pitäisi olla valmia ja että kai se katsastuksesta meni läpi". Tämä ei ollut hirveän mukava vastaus.

Huollon varannut asiakas

09.04.2025

AUTOFIT Herttoniemi

Hei,

Kiitos palautteestasi ja että otit aikaa kertoaksesi kokemuksestasi. Haluamme ensinnäkin pahoitella, että vierailusi meillä ei sujunut toivotulla tavalla. Asiakaspalvelu ja selkeä viestintä ovat meille tärkeitä, ja on harmillista kuulla, että meillä oli tässä selkeästi parantamisen varaa.

Käytävällä tapahtunut tilanne ei ole sitä, mitä haluamme asiakkaidemme kokevan, ja otamme tämän palautteen vakavasti. Pyrimme pitämään työympäristön rauhallisena ja ammattimaisena kaikissa tilanteissa.

Myös viive katsastuksessa ja puutteellinen yhteydenpito valmistumisesta ovat asioita, jotka eivät kuulu hyvään asiakaskokemukseen. Meidän olisi pitänyt informoida sinua aktiivisemmin päivän kulusta ja auton tilanteesta. Pahoittelemme myös puhelimitse annettua vastausta – sen olisi ehdottomasti pitänyt olla asiallisempi ja selkeämpi.

Toivomme, että annat meille vielä mahdollisuuden palvella sinua paremmin jatkossa. Olemme täällä auttamassa ja valmiita kehittymään jokaisen palautteen perusteella.

Ystävällisin terveisin,
7Autohuolto / AutoFIT Herttoniemi


02.04.2025

Mitsubishi ASX (2015)
Huollot: Huolto,

Hyvin se meni, ja mukava juttutuokio kaupan päälle

Huollon varannut asiakas

27.03.2025

Toyota C-HR (2021)
Huollot: Huolto,

Korjaamo ilmoitti puhelimitse jarrupalojen ruosteesta ja ehdotti niiden vaihtamista. Suostuin, koska en itse pystynyt tarkistamaan asiaa. Epäilen uudehkon auton jarrupalojen ruostumista. Tuli mieleen ylimääräinen tapa rahastaa asiakasta. Loppulasku oli suunnilleen tupla sovitusta, jarrupalojen vaihdon takia.

Huollon varannut asiakas

09.04.2025

AUTOFIT Herttoniemi

Hei,

Kiitos palautteestasi. Ymmärrämme täysin, että lisätyöt ja niistä aiheutuvat kustannukset voivat herättää epäilyksiä, etenkin silloin kun asiakas ei itse näe korjauksen tarvetta paikan päällä.

Jarrupalojen vaihtoa suosittelemme vain silloin, kun kuluma tai ruostuminen on selvästi havaittavissa ja turvallisuuden kannalta perusteltua. Uudehkoissakin autoissa voi esiintyä pintaruostetta jarruissa, erityisesti jos ajossa on ollut pitkiä taukoja tai autoa on säilytetty kosteissa olosuhteissa. Pahoittelemme, jos selityksemme eivät olleet riittävän yksityiskohtaisia tai selkeitä.

Lisätöistä pyrimme aina ilmoittamaan ja pyytämään asiakkaan suostumuksen ennen työn suorittamista – kuten tässä tapauksessa tehtiin puhelimitse. Otamme kuitenkin vakavasti huolesi ja kehitämme viestintäämme jatkossa niin, että hinta-arviot ja lisätyöt ovat mahdollisimman läpinäkyviä ja perusteltuja.

Jos haluat, voimme vielä käydä laskun ja työn läpi tarkemmin – olemme valmiita keskustelemaan asiasta kanssasi.

Ystävällisin terveisin,
7Autohuolto / AutoFIT Herttoniemi


27.03.2025

Audi A1 (2013)
Huollot: Ilmastointi,

Auto tuli kuntoon, korjaamo piti hyvin ajantasalla asian etenemisestä ja kysyi luvat lisäveloituksiin sovitun päälle.

Huollon varannut asiakas

12.03.2025

Opel Combo (2012)
Huollot: Laakerit ja akselisto, Puhdistus ja hoitopalvelut,

Pyysin autojerryssä tarjouksen, tarjous tuli nopeasti ja se oli kilpailukykyinen. Auto tuli kuntoon ja korjaamo käytti vielä sen katsastuksen jälkitarkastuksessa vaikkei siitä oltu sovittu erikseen. Palvelu 6/5, tulen käyttämään tätä korjaamoa jatkossakin.

Huollon varannut asiakas

12.03.2025

Mercedes-Benz C (2015)
Huollot: * Muu työ *,

Ajan sai super nopeasti ja erityisen hyvä asiakaspalvelu

Huollon varannut asiakas


Pyydä tarjous tästä Varaa aika

Tarvitsetko apua AutoJerryn käytössä?
Voit aloittaa palvelun käytön jättämällä
uuden tarjouspyynnön täältä >>

Jo yli 500 000 suomalaista käyttää AutoJerryä auton huoltamiseen!

Mikäli mieltäsi askarruttaa jokin, katso Asiakaspalvelu-sivumme josta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.