Aukioloajat
Ma-Pe: 08.00-17.00
La: Suljettu
Su: Suljettu
Asentajia 10
Perustettu: 2010
Yritys rekisteröity: 09.09.2013
AutoJerryssä vuodesta: 2024
Osoite
Takoraudantie 2, 00700 Helsinki
Y-tunnus: 2569158-1
Yrityksen nimi: Gill&Gill Oy
Pyydä tarjous tästä Varaa aikaOlemme 10 hengen perheyritys, kokeneen tiimimme avulla löydämme aina kustannustehokkaan ratkaisun, jotta matkasi jatkuu sujuvasti. Kaikilla töillämme on täysi takuu, ja tehdastakuut säilyvät. Laaja varaosavalikoimamme ja nopeat toimitukset mahdollistavat usein korjauksen jo samana päivänä. Meillä on joustavan hintainen varaosavalikoima, josta voitte valita juuri teille sopivat osat. Tarjoamme autoilijoille luotettavia ratkaisuja kaikkiin ajoneuvojen vikoihin – olipa kyse mekaanisista, sähköisistä tai peltitöistä.
Takuu työlle: 6 kk tai 10000 km
Takuu varaosille: 6 kk tai 10000 km
Kaikilla tekemillämme töillä on täysi takuu, ja tehdastakuut säilyvät.
Noutopalvelun hinta:
0
Sijaisauton hinta: 0
Liikevaihtoluokka: 200 000 - 399 999 €
Henkilöstön määrä: 2 - 4 henkilöä
Rekisteröinnit
ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Työnantajarekisteri
Gill Darshan Singh, Hallitus: Varsinainen jäsen
Gill Balvir Kaur, Hallitus: Varajäsen
Korjaamon yleisilme
Asiakaspalvelu
Hinta-arvion paikkansapitävyys
16.04.2025
Autoks
Kiitos paljon palautteestasi! On hienoa kuulla, että olit tyytyväinen palveluumme. Arvostamme suositustasi ja toivotamme sinut tervetulleeksi uudelleen, jos tarvitset apua jatkossakin.
04.04.2025
Autoks
Kiitos palautteestasi. "Olemme pahoillamme, että koette asian näin. Pyrimme aina läpinäkyvään ja rehelliseen toimintaan sekä pidämme asiakkaamme ajan tasalla korjaustöistä ja kustannuksista. Mikäli teillä on kysyttävää tai koette epäselvyyksiä, otamme mielellämme asian uudelleen käsittelyyn ja selvitämme tilanteen yhdessä."
31.03.2025
Autoks
Kiitos palautteestasi. "Olemme pahoillamme, että koette asian näin. Pyrimme aina läpinäkyvään ja rehelliseen toimintaan sekä pidämme asiakkaamme ajan tasalla korjaustöistä ja kustannuksista. Uusasiakasalennusta saitte osan vian diagnoosi hinnasta alennus muodossa. Mikäli teillä on kysyttävää tai koette epäselvyyksiä, otamme mielellämme asian uudelleen käsittelyyn ja selvitämme tilanteen yhdessä."
13.03.2025
Autoks
"Pahoittelemme, että kokemuksenne ei vastannut odotuksianne. Autonne saapui meille katsastushylkynä, ja korjasimme sekä katsastimme sen hyväksytysti. Luovutushetkellä autossa ei ollut vikoja. Korjausaika ja kustannukset määräytyvät auton vaurioiden ja tarvittavien toimenpiteiden mukaan, ja pidämme asiakkaamme aina ajan tasalla työn edistymisestä. Mikäli koette, että jokin ei mennyt sovitusti, olette tervetulleita olemaan meihin yhteydessä, niin voimme käydä tilanteen yhdessä läpi."
15.04.2025
Autoks
Kiitos palautteestasi. Hei,
Ikävä kuulla kokemuksestasi. Auto oli tuotaessa jo vaurioitunut – sylinterin kierteet oli aiemmin rikki ja yritetty korjata. Näytimme teille jäljet, jotka eivät olleet uusia.
Tulpat, jotka toimivat, tilasitte itse ja haimme ne pyynnöstänne. Kaikki tehtiin avoimesti ja luvallanne.
Emme koskaan veloita tai tee töitä ilman asiakkaan suostumusta. Olemme myös yrittäneet tavoittaa teidät tilanteen selvittämiseksi.
Haluamme edelleen sopia asian ja palvella teitä reilusti.
Ystävällisin terveisin,
Autoks
15.04.2025
Autoks
Kiitos palautteestasi. Harmi, ettei kokemuksesi vastannut odotuksia. Ota meihin yhteyttä, niin löydämme sinulle parhaan ratkaisun!
27.02.2025
Autoks
Kiitos palautteestasi. Harmi, ettei kokemuksesi vastannut odotuksia. Ota meihin yhteyttä, niin löydämme sinulle parhaan ratkaisun!
26.02.2025
Autoks
Kiitos palautteestasi. Harmi, ettei kokemuksesi vastannut odotuksia. Ota meihin yhteyttä, niin löydämme sinulle parhaan ratkaisun!
10.02.2025
Autoks
Hei Tarmo, Kiitos palautteestasi. Kuten keskustelimme, ilmoitimme työn hinnan etukäteen. Lisävalon kiinnitys ei ollut asianmukaisesti tehty, ja sen turvallinen kiinnitys ei ollut mahdollista ilman lisätöitä, joten päädyimme poistamaan sen.
Jos haluat vielä keskustella asiasta tarkemmin, voit ottaa meihin yhteyttä.
10.02.2025
Autoks
Kiitos paljon palautteestasi! On hienoa kuulla, että olit tyytyväinen palveluumme. Arvostamme suositustasi ja toivotamme sinut tervetulleeksi uudelleen, jos tarvitset apua jatkossakin.