Aukioloajat
Ma-Pe: 09:00-18:00
La: Suljettu
Su: Suljettu
Asentajia 3
Perustettu: 2023
Yritys rekisteröity: 16.05.2025
AutoJerryssä vuodesta: 2023
Osoite
Seljankuja 3, 04260 Kerava
Y-tunnus: 3536067-1
Yrityksen nimi: Maestro Motors Oy
Tervetuloa Maestro Carille Keravalle!
Kokeneet mekaanikkomme hoitavat työt ammattitaidolla ja varmuudella. Huollamme ja korjaamme autoja merkistä ja mallista riippumatta. Meille tärkeintä on tyytyväinen asiakas, joten rakennamme luottamusta sekä pitkäaikaisia asiakassuhteita.
Meiltä löydät:
- Alustaremontit
- Määräaikaishuollot
- Öljynvaihtohuollot
- Ilmastointihuollot
- Rengastyöt
- Rengashotellin
- Hitsaukset
- Sähkötyöt
- Vianetsinnät
- Katsastusremontit
- Nelipyöräsuuntaukset
- Moottori- ja sähköviat
- Vikakoodien luku ja testaus
Erityisosaamistamme ovat:
- Jakoketjun vaihdot
- Jakopäänhihnan huollot
- Kytkimen ja vauhtipyörän vaihdot
- Moottoriremontit
Tule käymään ja anna Maestron huolehtia autostasi!
Takuu työlle: 12 kk tai 15000 km
Takuu varaosille: 12 kk tai 15000 km
Ei takuuta käytettyille osille.
Tavaratoimittaja/varaosavalmistaja myöntää uudelle varaosille takuun, jonka pituus vaihtelee 6-36kk. Varmista takuun pituus korjauksen yhteydessä.
Asiakas vastaa omien tuomien osien sopivuudesta autoon, sekä mahdollisista varaosa takuu reklamaatioista ja niistä aiheutuvista kustanuksista.
Sijaisauton hinta: Ilmainen ensimmäinen päivää, sen jälkeen 25 €/päivä.
Liikevaihtoluokka: Ei tiedossa
Henkilöstön määrä: 0 - 1 henkilöä
Rekisteröinnit
ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Shepel Rodion, Hallitus: Varajäsen
Shepel Rodion, Toimitusjohtaja: Toimitusjohtaja
Shepel Olena, Hallitus: Varsinainen jäsen
Shepel Olena, Varatoimitusjohtaja: Varatoimitusjohtaja
Korjaamon yleisilme
Asiakaspalvelu
Hinta-arvion paikkansapitävyys
04.10.2025
Maestro Car
Hei,
Haluaisimme täydentää ja selventää tilannetta liittyen tähän korjaukseen.
Kyseinen auto tuotiin meille hinausautolla moottorivian vuoksi. Asiakkaan pyynnöstä moottorin kunto tarkistettiin, ja todettiin, että jakohihna on katkennut. Tämän seurauksena männät ovat osuneet venttiileihin ja vaurioittaneet moottorin sisäosia laajasti. Korjauksen laajuuden vuoksi moottorin täydellinen vaihto oli tarpeen.
Asiakkaan kanssa sovittiin moottorin vaihdosta takuulla. Työ viivästyi, koska korjauksen aikana havaittiin lisävikoja, joista ilmoitettiin asiakkaalle ja pyydettiin erikseen hyväksyntä ennen jatkotoimia.
Lisäksi asiakkaalle tarjottiin sijaisauto, jota hän sai käyttää veloituksetta korjauksen aikana. Tämä järjestely tehtiin hyvän palvelun varmistamiseksi eikä siitä veloitettu erikseen.
On totta, että korjauksen yhteydessä mekaanikkomme vahingossa aiheutti pienen painauman auton konepeltiin. Emme pyrkineet salaamaan asiaa, vaan kerroimme siitä asiakkaalle auton luovutuksen yhteydessä ja tarjosimme kaksi vaihtoehtoa: korjaamme vaurion omalla kustannuksellamme tai annamme alennuksen työn hinnasta. Asiakas hyväksyi alennuksen.
Auton luovutuksen jälkeen asiakas otti yhteyttä ja kertoi moottorin tärinästä. Tutkimme asian ja havaitsimme polttoainejärjestelmässä toimintahäiriön, joka aiheutti epätasaisen käynnin. Korjasimme vian, vaikka se ei kuulunut takuun piiriin, koska meille on aina tärkeää hyvä työnjälki ja työn vieminen kunnialla loppuun. Tässä tapauksessa päätimme tulla asiakkaalle vastaan noin 200 euron arvosta. Tärinä poistui ja mittausarvot palautuivat normaaleiksi.
Noin 500 km ajon jälkeen autoon ilmestyi moottorin vikavalo. Asiakas toi auton meille uudelleen, ja teimme hänelle maksuttoman diagnostiikan. Tällöin havaitsimme, että vikakoodi (P0420) liittyi kuluneeseen katalysaattoriin, joka on täysin normaali kulutusosa noin 160 000 km ajomäärällä, eikä liity meidän tekemään moottorinvaihtoon.
Selitimme asian asiakkaalle ja tarjosimme vaihdon, mutta hän päätti vaihtaa katalysaattorin toisessa korjaamossa. Tämän jälkeen vikakoodi ei kuitenkaan poistunut, ja asiakas palasi meille esittäen uusia väitteitä. Tarkistimme auton vielä kerran maksutta, jälleen kerran asiakkaan suuntaan joustaen ja hyvää tahtoa osoittaen.
Totesimme, että ongelma liittyi todennäköisesti katalysaattorin vaihtotyöhön, joten neuvoimme häntä ottamaan yhteyttä siihen korjaamoon, jossa vaihto oli tehty.
Asiakas saapui toimistollemme, alkoi nauhoittaa keskustelua ja uhkasi valituksella KKV:lle. Olemme toistuvasti selittäneet, että moottori toimii normaalisti eikä siinä ole vikakoodeja – tämän ovat myös muut huoltoliikkeet, kuten Motonet, vahvistaneet. Lisäksi olemme todenneet, että kyseinen vikakoodi liittyy katalysaattorijärjestelmään, eikä se kuulu moottorin tai meidän tekemän työn takuuseen. Myöskään katalysaattorin vaihto toisessa korjaamossa ei kuulu vastuumme piiriin.
Olemme valmiita käsittelemään asian KKV:n tai riippumattoman asiantuntijan kautta, jos asiakas niin haluaa. Ehdotimme puolueetonta tarkistusta merkkihuollossa, ja asiakkaan mukaan tarkistus tehtiin myöhemmin Hedin Automotivella. Ainoa mainittu huomio heidän raportissaan, jonka asiakas toimitti meille, koski hieman korkeaa öljyn määrää, joka myöhemmin todettiin vain noin +100 ml normaalitasoa korkeammaksi. Tämä ero on teknisesti merkityksetön eikä sillä ole vaikutusta moottorin toimintaan tai kestävyyteen. Pyysimme asiakkaalta täydellistä raporttia mahdollisista virheistä tai moottorivaurioista, mutta emme ole saaneet sellaista.
Kaikki meidän suorittamat työt on tehty ammattimaisesti ja dokumentoitu. Olemme toimineet avoimesti ja hyvää asiakaspalvelua noudattaen myös tilanteissa, joissa olemme tehneet asiakkaalle ylimääräistä työtä veloituksetta.
Ystävällisin terveisin,
Maestro Car