Aukioloajat
Ma-Pe: 10-18
La: -
Su: -
Asentajia 5
Perustettu: 2021
Yritys rekisteröity: 20.03.2024
AutoJerryssä vuodesta: 2024
Osoite
Halmetie 7 H3, 00730 Helsinki
Y-tunnus: 3436298-2
Yrityksen nimi: Stophub oy
Meillä autohuollot hoituvat mutkattomasti ja hyvällä tekemisen meiningillä – laadusta ja turvallisuudesta koskaan tinkimättä!
Hoidamme kaikki huollot ja korjaukset sujuvasti ja ammattitaidolla, oli autosi sitten uusi, vanhempi tai aktiivisessa arkikäytössä.
Teemme öljynvaihdot, jarrutyöt, määräaikaishuollot ja vaativammatkin vianetsinnät nopeasti ja huolellisesti.
Olemme osa AD-Autokorjaamo-ketjua, mikä takaa jatkuvasti kehittyvän osaamisen, toimivat prosessit ja luotettavan palvelun.
Käytämme työssämme laadukkaita varaosia ja nykyaikaista diagnostiikkaa, jotta autosi pysyy toimintavarmana ja turvallisena tilanteessa kuin tilanteessa.
Tervetuloa korjaamolle, jossa autoasi huolletaan ammattitaidolla ja rehdillä otteella.
Takuu työlle: 12 kk
Takuu varaosille: 6 kk
Tai osien valmistajan mukaiset takuut!
Työt, jotka ovat suoritettu asiakkaan tuomilla osilla, emme anna täyttä takuuta.
Liikevaihtoluokka: 0 - 199 999 €
Henkilöstön määrä: 0 - 1 henkilöä
Rekisteröinnit
ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Nouman Ziad, Hallitus: Varsinainen jäsen
Nouman Ziad, Toimitusjohtaja: Toimitusjohtaja
Numaan Mohamad, Hallitus: Varajäsen
Korjaamon yleisilme
Asiakaspalvelu
Hinta-arvion paikkansapitävyys
28.11.2025
Stophub
Moikka ''Kasper'' ;)
Kiitos palautteesta! Aina ei voi voittaa lotossa eikä näköjään arvosteluissakaan, mutta katsotaanpa mistä on kyse :)
Haluamme kuitenkin tuoda esille, että olemme asiasta eri mieltä. Autollesi tehtiin sovitusti huolto sekä kuntotarkastus. Tarkastuksessa löytyi useita selkeitä vikoja, kuten vetonivelen, iskunvaimentimien sekä etu- ja takajarrujen kulumat.
Pyysit meitä laatimaan raportin, jonka mukaan nämä viat olisivat aiheutuneet esimerkiksi ajamisesta mökkitietä pitkin tai muusta vastaavasta käytöstä. Myöhemmin mainitsit myös driftailusta. Selvensimme sinulle, että tällaisia vaurioita ei voida laittaa vakuutuksen piikkiin, eikä meillä ole mahdollisuutta kirjoittaa raporttia, joka ei perustu todellisiin havaintoihin.
Tämän johdosta henkilökuntamme vastaanotti sosiaalisenmedian kautta viestitse epäasiallista ja painostavaa kielenkäyttöä.
Emme kommentoi viestien sisältöä tarkemmin, mutta toteamme yleisesti, että henkilöstöämme kohtaan esitetty epäasiallinen käytös ei vaikuta työn laatuun eikä tapaamme hoitaa asiakaspalvelua.
Koska emme voineet tehdä tällaista raporttia, jätit yhden tähden arvostelun ja kirjoitit epäasiallisen kommentin. Ymmärrämme, että olet alaikäinen, joten annamme tämän asian olla siltä osin – mutta toivomme jatkossa asiallista käytöstä puolin ja toisin.
Jos haluat vielä keskustella asiasta rauhassa ja selventää tilannetta, olet tervetullut tulemaan paikan päälle huoltamolle yhdessä huoltajan kanssa. Käydään asia läpi selkeästi ja rakentavasti.
Terveisin
Stophub Oy
25.11.2025
Stophub
Pahoittelut, että kuittia ei tehty paikan päällä heti maksun yhteydessä. Tärkeintä on kuitenkin, että sait kuitin jälkikäteen.
11.11.2025
Stophub
Kiitos paljon palautteesta – tosi kiva kuulla, että kaikki sujui odotetusti ja että pystyimme auttamaan myös noissa yllättävissä löydöksissä. Tervetuloa uudelleen!
-stophub
09.11.2025
Stophub
Mahtavaa kuulla Jimi!
toivottavasti näemme uudestaan!
Ystävällisin terveisin
Stophub
09.11.2025
Stophub
Kiitos mahtavasta palautteesta!
Tervetuloa uudelleen!
Ystävällisin terveisin
Stophub
13.11.2025
Stophub
Moikka Alar,
Pahoittelut siitä, että päiväsi meni pilalle sinun auton huollon vuoksi.
Haluamme kuitenkin selventää muutamia asioita:
Se, että auto tuodaan klo 10:00, ei tarkoita, että työ aloitetaan heti. Autot otetaan työn alle saapumisjärjestyksessä ja aikataulun mukaan. Pyydämme autot tuotavaksi klo 10 siksi, että ne saataisiin yleensä valmiiksi saman päivän aikana.
Työn kestoksi arvioitiin noin 2–2,5 tuntia, mutta kuten mainitsimme, kyseessä oli arvio, ja työn kesto voi joskus venyä riippuen päivän tilanteesta.
Vaihtoautoa tarjottiin hintaan xx €/päivä, mutta ymmärryksemme mukaan et halunnut ottaa sitä käyttöön.
On kuitenkin hienoa kuulla, että olit tyytyväinen työn laatuun kiitos palautteestasi!
Otamme sen huomioon ja kehitämme jatkossa viestintäämme, jotta asiakkaalle kerrotaan vielä tarkemmin mahdollisista aikataulumuutoksista.
Ystävällisin terveisin,
Stophub Oy
09.11.2025
Stophub
Kiitos palautteesta.
Kierrätysmaksu peritään, koska vanhojen renkaiden vastaanotto ja käsittely eivät ole ilmaista palvelua.
Ne eivät ole meille “roskaa”, vaan jätettä, jonka asianmukaisesta kierrätyksestä yritys maksaa virallisille toimijoille.
Sen vuoksi maksua ei voida sisällyttää automaattisesti jokaiseen työhön, vaan se veloitetaan vain silloin, kun asiakas ilmaisee haluavansa meidän hävittävän renkaat hänen puolestaan.
Niinkuin itse toit esille, olisit voinut ottaa renkaat ja hoitaa hävityksen itse. Ei ollut kyse mistään ’pakko ostosta’.
Tämä on alalla täysin yleinen käytäntö.
Toivottavasti tämä selvensi asiaa sinulle!
Ystävällisin terveisin
Stophub
09.11.2025
Stophub
Kiitos palautteesta! Mikäli sisäpuhdistus oli jäänyt vajaaksi tai ei täyttänyt odotuksiasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin hoidetaan sisusta siistiksi !
Ystävällisin terveisin
Stophub
09.11.2025
Stophub
Ihana kuulla Barbara!
Tervetuloa uudelleen!
Ystävällisin terveisin
Stophub
09.11.2025
Stophub
Kiitos palautteesta! Mahtavaa kuulla, että kaikki sujui hyvin.
Toivottavasti näemme taas!
Ystävällisin terveisin
Stophub
09.11.2025
Stophub
Hienoa, että kaikki sujui! Auto kiittää, me kiitämme 😁
Tervetuloa uudelleen!
Ystävällisin terveisin
Stophub
09.11.2025
Stophub
Jes Tero! Mahtavaa kuulla, että olit tyytyväinen palveluumme!
Kiitos hyvästä arvostelusta!
Ystävällisin terveisin
Stophub
09.11.2025
Stophub
Kiitos hyvästä palautteesta Laura!
Tervetuloa uudelleen!
Ystävällisin terveisin
Stophub
28.10.2025
Stophub
Moikka,
Kiitos palautteestasi ja että toit asian esille. Meille asiakkaiden ja liikenteen turvallisuus on aina ensiarvoisen tärkeää, ja otamme tällaiset tilanteet todella vakavasti.
Huollossasi renkaiden vaihto tehtiin kiireellisesti toiveesi mukaisesti, ja teimme parhaamme hoitaaksemme työn nopeasti mutta huolellisesti. Jokaisen renkaanvaihdon yhteydessä pultit kiristetään momenttiin ja auto koeajetaan lyhyesti juuri sen varmistamiseksi, ettei tällaista pääse tapahtumaan.
Mainitsit, että huomasit ongelman noin 50 metrin ajon jälkeen. Meidän pihastamme tielle on suunnilleen saman verran matkaa, joten jos pultit olisivat olleet löysällä heti vaihdon jälkeen, olisimme todennäköisesti huomanneet sen koeajossa — ja jos ongelma olisi ilmennyt heti pihasta poistuttaessa, olisimme mielellämme tarkistaneet ja korjanneet tilanteen saman tien.
Pahoittelemme kuitenkin, jos tilanne on aiheuttanut sinulle huolta. Arvostamme, että toit asian esiin, ja tämä palaute motivoi meitä kiinnittämään huomiota työmme tarkkuuteen entistäkin enemmän.
18.10.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi ja mukavista sanoista! Hienoa kuulla, että palvelu tuntui luotettavalta ja kokemus oli muuten onnistunut.
Pahoittelut kuitenkin, että sisäpesun jälkeen jäi ylimääräistä “kiiltoa” pinnoille.
Hyvä että sait jäljet helposti pois ja iso kiitos kun toit asian esille, tällaisesta palautteesta opitaan ja pystytään hiomaan viimeistely vielä paremmaksi jatkossa.
Tervetuloa taas käymään, luvataan että seuraavalla kerralla auto kiiltää ilman tahmeita yllätyksiä! 🚗✨
-stophub
18.10.2025
Stophub
Kiitos palautteesta Timo! (:
-stophub
18.10.2025
Stophub
Kiitos sinulle!
Tervetuloa uudelleen (:
-stophub
02.10.2025
Stophub
Kiitos mukavasta palautteesta! Kiva kuulla, että kaikki meni nappiin. Nähdään taas kun autosi kaipaa lisähuomiota (:
-stophub
02.10.2025
Stophub
Kiitos Kari hyvästä arvostelusta!
Tervetuloa uudelleen!
-Stophub
30.09.2025
Stophub
Kiitos mahtavasta arvostelusta.
Toivottavasti nähdään uudelleen!
-stophub
30.09.2025
Stophub
Ihanaa kuulla, että vastasimme odotuksiasi.
30.09.2025
Stophub
Mukava tietää, että olet tyytyväinen lopputulokseen.!!
25.09.2025
Stophub
Hei,
Vastauksena jättämääsi palautteeseen haluamme selventää seuraavat asiat:
Sähköinen huoltokirja on täytetty ja toimitettu sinulle PDF-muodossa sähköpostilla, kuten itse pyysit. Tältä osin väitteesi siitä, että työ olisi jäänyt kirjaamatta, ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Ainoa viivästys koski huollon nollauksen tekemistä, ja siitäkin annettiin sinulle selkeä selitys paikan päällä. Ongelma johtui siitä, että käyttämämme laite meni vikatilaan lisenssiongelman vuoksi. Tilanne oli meistä riippumaton. Olemme siitä huolimatta pahoitelleet asiaa useaan otteeseen.
Kun laite oli jälleen toimintakunnossa, otimme sinuun heti yhteyttä, kuten olimme luvanneet. Tulit paikalle ja huollon nollaus suoritettiin, jolloin kaikki työ oli saatu valmiiksi.
Olemme siis toimineet alusta asti avoimesti ja luvanneet korjata sen, mikä teknisistä syistä jäi alkuvaiheessa kesken – ja niin myös tehtiin. Tästä huolimatta esität palautteessasi useita väitteitä, jotka eivät vastaa todellisuutta. On tärkeää ymmärtää, että kaikki viat tai viivästykset eivät johdu huolimattomuudesta, vaan joskus taustalla on tekniikasta tai ohjelmistoista johtuvia ongelmia, jotka eivät ole korjaamon hallittavissa.
Kokonaisuudessaan työ on nyt suoritettu loppuun, eikä palvelusta ole jäänyt mitään toimittamatta. Mikäli sinulla on vielä jotain konkreettista huomautettavaa, pyydämme, että tuot sen esille asiallisesti ja tosiasioihin perustuen.
25.09.2025
Stophub
Hei,
Ikävää kuulla, että käynnistäsi jäi huono kokemus. Haluamme kuitenkin oikaista palautteessasi esitetyt väitteet, jotka eivät vastaa tapahtumien kulkua.
Rengaskoneen kiinnitys
Väitteesi siitä, että rengaskone ei olisi ollut kunnolla asennettu, ei pidä paikkaansa. Kyseistä konemallia ei ole pakko pultata lattiaan, mikäli se on tukevasti ja turvallisesti kiinnitetty – kuten tässä tapauksessa oli. Mikäli sinusta tuntui työskentelyalue turvattomalta, sinulle useaan otteeseen pyydettiin ystävällisesti, ettet oleskele työalueella, mutta tästä huolimatta halusit jäädä ohjeistamaan työntekijöitämme kesken työn.
Vanteiden vaurio
Kyseessä ei ollut "rikki menneet" vanteet, vaan niihin tuli pintamaaliin naarmuja, jotka olivat täysin korjattavissa. Korjasimme ne välittömästi, veloituksetta, ja kuten itsekin sanoit silloin: "Hyvä että otatte vastuuta." Näin siis toimimme, eikä tästä ollut riitaa.
Väite uhkaavasta käytöksestä
Väitteesi siitä, että "kuusi ulkomaalaista miestä tuli karjumaan sinulle", on väärä ja erittäin asiaton. Ensinnäkin, henkilökuntamme käyttäytyi koko ajan rauhallisesti. Kun sinulle lainattiin työntekijämme BMW-auto, jotta pääsisit töihin vanteiden korjauksen ajaksi, se tehtiin hyvän tahdon eleenä – ilman veloitusta.
Vanteiden valmistuttua soitimme sinulle ja pyysimme noutamaan autosi. Puhelimessa kysyit, oliko Spencerit asennettu – vastasimme kyllä. Kun tulit paikalle, pyysimme kohteliaasti, että tankkaisit laina-auton, mutta kieltäydyit. Pyysimme myös palauttamaan auton avaimet, mutta et suostunut luovuttamaan niitä, vaan kävelit pois. Tässä vaiheessa yritimme rauhassa keskustella asiasta, mutta sinä et enää halunnut neuvotella.
Renkaiden koko ja lisätyö
Kun huomasit, että uudet renkaasi olivat eri kokoa kuin vanhat, pyysit meitä irrottamaan Spencerit. Annoimme sinulle selkeän hinnan, mutta et halunnut hyväksyä sitä ja lähdit paikalta.
Yhteenveto:
Kaikki tilanteeseen liittyvät asiat – pienet vauriot, korjaukset, laina-auto, kommunikointi ja palvelu – hoidettiin vastuullisesti ja kohteliaasti. Sinulle tarjottiin enemmän kuin velvollisuutemme vaati, ja tästä huolimatta olet päätynyt kirjoittamaan palautteen, jossa on asiattomia ja osin totuudenvastaisia väitteitä.
30.09.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi – se on meille arvokasta.
30.09.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi – se on meille arvokasta!
30.09.2025
Stophub
Suuri kiitos – tämä ilahdutti meitä kovasti!
18.06.2025
Stophub
Kiitos palautteesta ja mahtava kuulla, että asiakaskokemuksesi oli onnistunut!
Toivottavasti nähdään jälleen. Tervetuloa (:
-stophub henkilökunta
12.06.2025
Stophub
Hei,
Kiitos palautteestasi.
Haluamme selventää, että vaikka auto tuodaan meille sovittuun aikaan, se ei tarkoita, että korjaus alkaa juuri sillä hetkellä. Tässä tapauksessa edellispäivän työ viivästyi osatoimitusongelman vuoksi, ja nosturi oli vielä käytössä. Tämän vuoksi aikataulu siirtyi.
Kierrejousien piti saapua klo 11, mutta toimituksessa oli viivettä, mikä siirsi korjauksen aloitusta. Tämän viivästyksen syy oli osatoimittajassa, ei meissä – ja asia myös kerrottiin sinulle paikan päällä.
Mitä muihin osiin tulee: emme painostaneet sinua ostamaan mitään. Meidän velvollisuutemme on tuoda esiin, jos näemme kuluneita tai vaurioituneita osia, kuten iskunvaim
entimet ja jousenlaakerit, jotka voivat aiheuttaa uusien jousien rikkoutumisen. Jos emme tätä mainitsisi, ja vaurio tapahtuisi, vastuu kaatuisi meille. Siksi kerroimme asiasta myös tekstiviestillä – ei myynnin vuoksi, vaan asiakkaan informoimiseksi ja vastuun selkeyttämiseksi.
Pahoittelemme, jos kokemus oli sinulle negatiivinen.
12.06.2025
Stophub
Hei,
Kiitos viestistäsi.
Liikkeemme aukeaa arkisin klo 10:00, ja tämä tieto on näkyvillä sekä netissä että liikkeen ovessa. Aukioloaika on myös todennäköisesti mainittu puhelinkeskustelun yhteydessä, mutta pahoittelemme, jos siihen on tullut epäselvyyttä.
Ikävää kuulla, että jouduit odottamaan hetken autossa – arviolta 5–15 minuuttia – ennen kuin pääsit jättämään auton. Ymmärrämme, että se ei ole ideaali tilanne.
Valitettavasti parkkitilaa pihassa on rajallisesti ja joskus voi olla hankala löytää merkittyä ruutua. Jos muistan oikein, autosi oli kuitenkin jätetty aivan nosto-oven eteen, eli huollon kannalta se ei aiheuttanut ongelmaa.
Pahoittelut tästä väärinkäsityksestä – otamme palautteen huomioon ja pyrimme viestimään jatkossa mahdollisimman selkeästi.
12.06.2025
Stophub
kiitos arvostelusta !
12.06.2025
Stophub
Hei,
Kiitos palautteestasi.
Pahoittelemme, jos asiointisi kanssamme ei vastannut odotuksiasi.
Haluan kuitenkin selventää tilannetta huoltomerkinnän ja viestinnän osalta. Sähköisen huoltokirjan osalta sovittiin, että merkintä tehdään seuraavan huoltokäynnin yhteydessä, joka oli varattu 11.6.2025 klo 10:00 takajarrupalojen ja taka-alatukivarsien helasarjan vaihtoa varten. Valitettavasti et saapunut kyseiselle huoltoajalle, eikä meille tullut myöskään peruutusilmoitusta.
Olemme tarkistaneet viestihistorian, emmekä ole valitettavasti saaneet viestiäsi koskien huoltokirjan merkintää. Mikäli viestisi ei ole tavoittanut meitä, pahoittelemme tapahtunutta – se ei missään nimessä ole ollut tarkoitus. Pyrimme aina vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin mahdollisimman nopeasti.
Jos haluat, teemme huoltomerkinnän sähköiseen huoltokirjaan edelleen ilman erillistä veloitusta. Ota meihin yhteyttä, niin järjestetään sinulle uusi aika.
Otamme palautteesi vakavasti ja käytämme sitä toimintamme kehittämiseen. Toivomme mahdollisuutta korjata tilanne ja palvella sinua jatkossa paremmin.
09.06.2025
Stophub
Hei,
Kiitos palautteestasi.
Hienoa kuulla, että huolto ja korjattavat osat saatiin hoidettua ripeästi ja hyvin – erityisesti kun kyse oli turvallisuuteen liittyvistä asioista.
Mitä tulee sisätilojen siivoukseen, pahoittelen, jos lopputulos ei vastannut odotuksiasi. Voin keskustella asiasta sisätilojen siivouksesta vastaavan henkilön kanssa, jotta voimme jatkossa varmistaa tasaisemman laadun.
Haluan kuitenkin muistuttaa, että sisätilojen siivous sisältyy palveluumme kaupan päälle, eli se ei ole maksullinen lisäpalvelu. Siihen sisältyy:
Auton imurointi
Pintojen pyyhintä
Kumi- tai kangasmattojen pesu
Penkkien kevyt imurointi
Tämä ei kuitenkaan ole perusteellinen "syväpuhdistus" – esimerkiksi penkkien pesu tai jokaisen nurkan tarkka puhdistus eivät kuulu tähän kevyeen siivoukseen. Lopputulos voi myös vaihdella hieman sen mukaan, missä kunnossa auto on ollut tuotaessa. Kokemuksemme mukaan suurin osa palautteesta koskee tilanteita, joissa auto on ollut ennestään varsin likainen tai kulunut.
Kiitos vielä palautteestasi – otamme sen vakavasti ja käymme asian läpi henkilöstön kanssa, jotta voimme parantaa palveluamme entisestään.
09.06.2025
Stophub
Hei,
Kiitos palautteestasi ja mukava kuulla, että auto meni katsastuksesta läpi!
Aika oli varattu auton tuomiselle meille sovittuun aikaan, mutta on hyvä huomioida, että tämä ei automaattisesti tarkoita, että auto otetaan välittömästi työn alle. Korjaamon arjessa voi tulla eteen tilanteita, joissa esimerkiksi toinen ajoneuvo on nosturilla työn alla, eikä sitä voida kesken kaiken siirtää – esimerkiksi jos autosta puuttuu rengas tai jokin muu osa, joka estää sen laskemisen alas.
Jos muistan oikein, sinulle oli varattu aika klo 16.00, ja saavuit paikalle noin 30 minuuttia ennen omaa aikaasi, toivoen, että auto otettaisiin heti työn alle ja valmistuisi saman tien. Vaikka saavuit etuajassa, pyrimme silti palvelemaan sinua niin nopeasti kuin mahdollista sen hetkisten resurssien ja tilanteen puitteissa.
Ymmärrämme, että sinulla oli kiire saada mutteri kiristettyä ennen katsastusta, ja teimme parhaamme, että työ saatiin hoidettua mahdollisimman nopeasti. Vaikka kyse oli näennäisesti pienestä toimenpiteestä, korjaustyöt eivät aina ole yksinkertaisia – taustalla voi olla useita muuttujia, jotka vaikuttavat työn aloitukseen ja kestoon.
Lopulta työ saatiin kuitenkin tehtyä sovitusti odottaessa, ja olemme iloisia, että pystyimme auttamaan ajoissa. Haluamme myös muistuttaa, että vastaavissa tilanteissa tilanne olisi todennäköisesti ollut samankaltainen muissakin korjaamoissa – aivan kuten ravintolassakaan pöytävaraus ei tarkoita, että ruoka olisi valmiina saapuessasi.
Toivottavasti tämä avaa hieman näkökulmaa tilanteeseen. Kiitos vielä käynnistä ja tervetuloa uudelleen!
09.06.2025
Stophub
Kiitos arvostelusta ja palautesta!
09.06.2025
Stophub
kiitos palautesta!
03.06.2025
Stophub
Kiitos paljon palautteestasi! Hienoa kuulla, että olit tyytyväinen asiakaspalveluumme ja työn laatuun. On meille tärkeää, että lisätyöt käydään selkeästi läpi ja työt tehdään sovitusti ja ripeästi. Olet lämpimästi tervetullut asioimaan kanssamme myös jatkossa!
-stophub oy
02.06.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi.
Ikävä kuulla, että kokemuksesi meillä käynnistä ei vastannut odotuksia. Haluamme kuitenkin tuoda esiin muutaman tärkeän seikan selvennykseksi:
Autokorjaamoalalla – aivan kuten katsastusasemillakin – eri työntekijöillä voi olla eri tarkkuus ja lähestymistapa asioiden tarkistamiseen. Meillä oli esimerkiksi hiljattain asiakas, jonka edellisvuoden katsastuksessa huomautettiin etuakseliston osista, mutta seuraavana vuonna eri katsastusasemalla todettiin kaiken olevan kunnossa. Tämä ei tarkoita, että kumpikaan olisi välttämättä väärässä – kyse on inhimillisestä arviosta, joka voi vaihdella.
Toisessa tapauksessa asiakas toi autonsa meille jarruhuoltoon, ja havaitsimme siinä yhteydessä poikki olleen raidetangon. Auto oli hyväksytty katsastuksessa vain viikkoa aiemmin. Tämä osoittaa, että katsastus ei aina takaa kaiken olevan kunnossa, aivan kuten mekaanikkokin voi joskus arvioida tilanteen eri tavalla kuin toinen.
JOS EMME OLISI MAININNEET SINULLE HUOLLOSSA HAVAITSEMIAMME MAHDOLLISIA VIKOJA, JA NE OLISIVAT MYÖHEMMIN TULLEET ESIIN ESIMERKIKSI KATSASTUKSESSA TAI TIEN PÄÄLLÄ ONGELMANA, USKOMME, ETTÄ PALAUTE OLISI OLLUT PÄINVASTAINEN: ETTEI TYÖMME OLE OLLUT RIITTÄVÄN PERUSTEELLISTA JA ETTÄ OLEMME VAARANTANEET TURVALLISUUTESI.
Pahoittelemme, jos sinulle jäi tunne, että sinulta olisi veloitettu turhaan. Tarkoituksemme on aina asiakkaan turvallisuus ja auton pitkäikäisyys – ei ylimääräinen veloittaminen. Otamme palautteesi vakavasti ja kiinnitämme jatkossa entistä enemmän huomiota siihen, miten esitämme mahdolliset viat ja niiden kiireellisyyden.
Toivotamme sinulle turvallisia kilometrejä, ja olemme käytettävissä, mikäli haluat vielä keskustella asiasta tai saada lisäselvitystä.
12.06.2025
Stophub
Hei,
Kiitos viestistäsi.
Auto tuotiin meille epäiltynä vesipumpun viasta (tämä oli alkuperäinen tarjouspyyntösi ja meidän antama tarjous vesipumpun vaihdolle.) Tarkastuksessa selvisi, että vuoto ei johtunut yksin vesipumpusta, vaan termostaattiyksiköstä, joka sisältää vesipumpun, termostaatin ja hihnan. Nestevuoto johtui nimenomaan tästä kokonaisuudesta, joka vaihdettiin. Tässä tilanteessa ei olisi ollut järkevää vaihtaa vain vesipumppua – silloin vuoto olisi jatkunut.
Kuten mainitsit, osa maksoi 409 €, mutta työn laajuus ja osien vaihto aiheuttivat lisäkustannuksia, mikä on täysin normaalia silloin, kun alkuperäisestä arviosta poiketaan auton todellisen kunnon perusteella. Kaikki tiedot osista, hinnoista ja työstä lähetettiin sinulle WhatsAppissa, ja sait myös kuvat vaihdetuista osista. Hyväksyit työn viestitse ennen sen jatkamista.
Vaikka olet myöhemmin poistanut hyväksyntäviestin WhatsAppista, se ei poista sitä faktaa, että hyväksyntä on meillä tallessa ja voidaan tarvittaessa palauttaa esiin, mikäli asia etenee kuluttajaviranomaiselle.
Lisäksi olet itse varannut jatkoajan tarkastukselle:
6.6.2025 klo 10:00
Lisäksi olet itse varannut jatkoajan tarkastukselle 6.6.2025 klo 10:00. Autosi tuotiin meille uudelleen tarkistettavaksi, kun vaimosi toi sen paikalle ja sinäkin olit mukana. Tarkastus tehtiin veloituksetta, vaikka vika ei johtunut meistä. Tarkastuksen yhteydessä voit itse todeta, ettei autosta löytynyt lainkaan jäähdytysnestevuotoa. Ainoastaan ilmastointinesteessä AC kun sen pitää päällä, joka ei vaikuta auton toimintaan.
Olit myös pahoillasi aiemmista kommenteistasi ja mainitsit, että ne johtuivat tunnekuohusta. Haluamme todeta, että asia on hoidettu meidän osaltamme asianmukaisesti, eikä jatkotoimia ole tarpeen.
27.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi.
Ikävä kuulla, että jousen asennuksessa oli huomautettavaa katsastuksessa. Auto on kuitenkin sen verran iäkäs, että joitakin pieniä säätöjä voi joskus ilmetä. Jousien vaihdon jälkeen teimme koeajon, eikä auton toiminnassa havaittu mitään poikkeavaa.
Olisit totta kai voinut olla meihin yhteydessä heti katsastuksen jälkeen – olisimme tarkistaneet tilanteen välittömästi. Mikäli kyseessä olisi ollut selkeästi meidän virheemme, olisimme ilman muuta korvanneet katsastusmaksun ja mahdollisen uusinnan.
Toivomme jatkossa mahdollisuutta korjata asiat suoraan paikan päällä, jos epäselvyyksiä ilmenee. Meille on tärkeää, että asiakas on tyytyväinen sekä työn jälkeen että asiakaspalveluun.
-stophub oy
23.05.2025
Stophub
Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi!
23.05.2025
Stophub
Kiitos hyvästä arvostelusta!
20.05.2025
Stophub
Kiitos lisäpalautteestasi. Ymmärrämme hyvin, että jarrupalojen ja -levyjen vaihdon hinta (350 €) vaikutti korkealta. Hintamme perustuvat kokonaiskustannuksiin, joihin sisältyvät paitsi työn osuus myös varaosat, takuu, työkalut sekä muut kiinteät kulut. Ymmärrämme kuitenkin, että selkeämpi erittely työstä ja osista olisi ollut hyödyllistä, ja otamme tämän huomioon jatkossa viestinnässämme. Arvostamme rehellistä palautettasi – se auttaa meitä kehittymään.
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos paljon palautteestasi! Hienoa kuulla, että kaikki sujui odotusten mukaisesti ja että olit tyytyväinen sekä työn hintaan että palveluun. Tervetuloa uudelleen, mikäli voimme olla jatkossa avuksi!
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Hienoa kuulla, että huolto sujui luotettavasti ja sovitulla hinnalla. Tällaiset viestit lämmittävät mieltä – tervetuloa uudelleen, kun tarvetta ilmenee!
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos paljon palautteestasi! Mukava kuulla, että koit palvelumme avuliaaksi ja selkeäksi. Meille on tärkeää, että lisätyöt ja kustannukset käydään läpi etukäteen – hienoa, että se toimi kohdallasi. Tervetuloa uudelleen!
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos paljon mukavasta palautteestasi! Ilo kuulla, että sekä korjaamo että henkilökunta tekivät hyvän vaikutuksen. Tervetuloa jälleen, kun voimme olla avuksi!
- stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos paljon palautteestasi! Ilo kuulla, että kaikki toimi!
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi! Hienoa kuulla, että huollon tarpeet tarkistettiin huolellisesti ja että saitte loputkin asiat hoidettua samana päivänä. On ilo palvella asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti ja tehokkaasti. Tervetuloa uudelleen!
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi! Hienoa kuulla,
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi! Hienoa kuulla että auto tuli kuntoon ja toimi niinkuin pitäis.
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Hienoa kuulla, Kiitos palautteestasi!
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos paljon palautteestasi! On todella mukavaa kuulla, että kokonaisuudessaan kokemus oli hyvä ja että viestintä lisätöistä sujui selkeästi ja asiallisesti. Arvostamme, että otit yhteyttä ja jaoit kokemuksesi – tervetuloa uudelleen, jos voimme olla avuksi!
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi ja pahoittelut kokemastasi. Auton sisäsiivouksen laatu ei selvästikään vastannut odotuksia, eikä näin pitäisi käydä. Lisäksi harmillista kuulla, että lisätöiden kustannukset ylittivät puhelimessa annetun arvion – pyrimme aina olemaan hinnoittelussa läpinäkyviä ja selkeitä. Otamme palautteesi vakavasti ja käsittelemme asian tiimimme kanssa, jotta vastaavaa ei tapahdu jatkossa. Halutessasi voimme vielä tarkemmin selvittää asiaa, jos otat meihin yhteyttä suoraan.
- stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos paljon palautteestasi!
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos paljon palautteestasi! Hienoa kuulla, että olit tyytyväinen palveluun ja että hinta-arvio piti paikkansa. Tervetuloa uudelleen, autamme mielellämme jatkossakin!
-stophub oy
05.05.2025
Stophub
Kiitos kivasta palautteesta,
Tervetuloa uudelleen!
02.05.2025
Stophub
Kiitos arvostelusta,
Tervetuloa uudelleen!
02.05.2025
Stophub
Kiitos arvostelusta,
Tervetuloa uudelleen !
30.04.2025
Stophub
Kiitos hyvästä palautteesta! Tervetuloa uudelleen !
30.04.2025
Stophub
Kiitos hyvästä arvostelusta!
20.05.2025
Stophub
Kiitos hyvästä palautteesta! Tervetuloa uudelleen!
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi! Hienoa kuulla, että palvelu oli ystävällistä ja hinta piti paikkansa. Pahoittelemme, että auton sisäpuolella oli rasvan hajua ja avain jäi likaiseksi. Näillä pienillä asioilla on tosiaan suuri merkitys, ja otamme palautteesi vakavasti. Varmistamme, että huomiomme kiinnitetään myös auton siisteyteen ja pieniin yksityiskohtiin jatkossa. Kiitos, että toit asian esiin – se auttaa meitä parantamaan palveluamme entisestään.
-stophub oy
24.04.2025
Stophub
Hei netta, maksaessasi valtakunnallisella yrityskortilla maksupäätteemme kysyy sinulta hyväksytkö sitä vai et. Maksupääte palvelumme Flatpay, joka meillä on käytössä veloittaa valtakunnallisilla yrityskorteilla tehtyjen maksutapahtumien palvelumaksut suoraan kortin käyttäjältä.
Tämä ei ole suoranaisesti meistä riippuva asia.
Kiitos palautteesta ja annamme palautetta flatpay palvelulle.
Asensimme autoosi VELOITUKSETTA uuden tarvittavan suodattimen sovitun työn ohessa, josta ilmoitimme sinulle ja kerroit haluavasi maksaa sen vaikka kerroimme sinulle että ei ole tarpeen.
Toivottavasti kokemuksenne korjaamolla oli muutoin onnistunut. Aurinkoista kevättä.
-stophub
24.04.2025
Stophub
Kiitos mukavasta palautteesta, tervetuloa uudelleen! (:
-stophub henkilökunta
20.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi, ja pahoittelemme, että kokemuksesi StopHubissa ei ollut odotustesi mukainen. Otamme palautteesi vakavasti ja haluamme vastata esittämiisi huoliin.
Ensinnäkin, pahoittelemme, että sisäpesu ei ollut tehty kunnolla. Sisätilojen siivous kuuluu aina huoltopakettiimme, ja ymmärrämme, että tämä jäi tällä kertaa puutteelliseksi. Tulemme käsittelemään asian tiimimme kanssa, jotta tällaiset tilanteet vältetään jatkossa.
Mitä jarrujen tarkastukseen tulee, huollon yhteydessä ei tullut esiin mitään huomautettavaa, mutta ymmärrämme, että tämä on ollut hämmentävää, kun toisen korjaamon tarkistuksessa jarrut todettiin huollettaviksi. Pyrimme aina huolellisuuteen ja läpinäkyvyyteen työssä, ja jos tämä jäi epäselväksi, pahoittelemme sitä.
Vettonivelen suojakumin osalta voimme vakuuttaa, että emme olleet väärässä siinä, että suojakumi oli huomattu vaurioituneeksi ja sen mahdollinen vuoto oli ilmoitettu. On toki mahdollista, että toisen korjaamon tarkastus ei havainnut ongelmaa samassa vaiheessa, mutta emme koskaan ilmoita virheellisiä vikoja tarkoituksella.
Ymmärrämme, että nämä kokemukset ovat herättäneet epäilyksiä, ja pahoittelemme, että tilanne ei mennyt niin kuin olisi pitänyt. Olemme sitoutuneet parantamaan palveluamme ja varmistamaan, että asiakkaamme saavat aina luotettavaa ja reilua palvelua. Toivomme, että voimme tulevaisuudessa palvella sinua paremmin, mikäli päätät antaa meille toisen mahdollisuuden.
-stophub oy
20.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi!
-stophub oy
19.04.2025
Stophub
Kiitos hyvästä arvostelusta.
Tervetuloa uudelleen! ⭐️
19.04.2025
Stophub
Kiitos hyvästä arvostelusta! Tervetuloa uudelleen :)
-stophub henkilökunta
20.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi!
20.05.2025
Stophub
Kiitos arvostelusta!
19.04.2025
Stophub
Kiitos Juuso arvostelusta!
Tervetuloa uudelleen!!
-stophub
20.05.2025
Stophub
Kiitos palautteestasi. Pahoittelemme, että autosi ei läpäissyt katsastusta huollon jälkeen. On kuitenkin tärkeää huomioida, että huoltamamme osat ja suositellut toimenpiteet perustuvat tarkasti autosi kuntoon ja valmistajan suosituksiin. Jos katsastuksessa on havaittu uusia ongelmia, ne eivät välttämättä liity suoraan huollossamme tehtyihin toimenpiteisiin. Katsastuksen vaatimukset voivat olla tiukempia tai erillisiä huoltotoimenpiteistä, ja välillä voi ilmetä uusia ongelmia, jotka eivät olleet havaittavissa huollon aikana.
Mikäli tarvitset lisäselvitystä, voimme tarkistaa auton tilanteen uudelleen ja keskustella mahdollisista jatkotoimenpiteistä. Olemme aina valmiita auttamaan, mutta on tärkeää ymmärtää, että katsastus ei ole suoraan riippuvainen huollon tekemistä osanvaihdoista.
-stophub oy
20.04.2025
Stophub
Kiitos Joonas mukavasta arvostelusta! (:
Tervetuloa uudelleen.
-stophub henkilökunta
04.04.2025
Stophub
Kiitos mukavasta palautteesta! Tervetuloa uudelleen.
04.04.2025
Stophub
Kiitos hyvästä arvostelusta!
Tervetuloa uudelleen
04.04.2025
Stophub
Kiitos hyvästä arvostelusta, tervetuloa uudelleen!
28.03.2025
Stophub
Pahoittelut, että sinulle jäi huono asiakaskokemus. Asiakkaana myös saamien tarjousten läpilukeminen on tärkeää. Jos tarjouksesta herää kysymyksiä kannattaa ne varmistaa huoltoliikkeeltä ennen tarjouksen hyväksymistä. Saattaa tarjouksesta joskus tippua pieni seikka pois sillä käytämme osittain automaattisia tarjous pohjia kun teemme tarjouksia kymmenittäin päivittäin.
Kaikki rengaspaineet tarkistettiin, ne ovat kunnossa.
27.03.2025
Stophub
Kiitos kivasta palautteesta, tervetuloa uudelleen !
20.05.2025
Stophub
Kiitos kivasta palautteesta, tervetuloa uudelleen !
19.03.2025
Stophub
Hei! Kuitti pohja on tulostettu todennäköisesti alkuperäisten töiden pohjalta, otathan yhteyttä asiakaspalveluun niin kirjataan uusi kuitti (:
20.05.2025
Stophub
Kiitos hyvästä arvostelusta!
Tervetuloa uudelleen
27.03.2025
Stophub
Kiitos mahtavasta palautteesta !
20.05.2025
Stophub
Kiitos paljon ihanasta palautteestasi! Hienoa kuulla, että palvelu, aikataulu ja hinta vastasivat odotuksiasi. Tällainen palaute merkitsee meille paljon – tervetuloa uudelleen, autamme mielellämme jatkossakin!
-stophub oy
14.03.2025
Stophub
Kiitos arvostelusta! Tervetuloa uudelleen!
-Stophub- autokorjaamo
14.03.2025
Stophub
Thank you for the great review!
-Stophub
11.03.2025
Stophub
Hei Jarkko, ikävää että sinulle jäi huono mieli.
Tarjouksemme (ja huoltopyyntösi) ei vastannut todellista korjaus/huolto tarvetta ja olitte sitä mieltä, että meidän olisi pitänyt kustantaa todellinen tarpeellinen korjaustyö meidän pussista. Polttimon vaihto ei ole saman hintaista kun umpion vaihto.
Hyvä että autosi on saatu kuntoon ja katsastuksesta läpi!
Ystävällisin terveisin
Stophub- henkilökunta
10.03.2025
Stophub
Hei Heidi!
Viimeisessä sinulle lähetetyssä viestissä on kerrottu, että voit tulla viikolla mikä päivä vaan käymään korjaamolla, siihen ei tarvitse erikseen varata aikaa !
Selvitetään mikä mittaristossasi voisi olla häikkänä, nopeusmittarin toimivuudessa tuskin on yhteyttä normaalin määräaikaishuollon kanssa, mutta selvitetään!
Tervetuloa !
11.03.2025
Stophub
Tervetuloa uudelleen !
11.03.2025
Stophub
Kiitos Arja palautteesta!
11.03.2025
Stophub
Kiitos mukavasta palautteesta !
Tervetuloa uudelleen!
Ystävällisin terveisin
Stophub- henkilökunta
14.03.2025
Stophub
Kiitos Klaus mahtavasti palautteesta ! Tervetuloa uudelleen!
-Stophub- henkilökunta
01.03.2025
Stophub
Kiitos palautteesta ! Mahtavaa kuulla ja toivottavasti nähdään uudestaan!
Ystävällisin terveisin
Stophub- henkilökunta
28.02.2025
Stophub
Hei Jan, kiitos palautteestasi ! Pahoittelemme asiakaskokemustasi aamulta, olimme varaosien haussa!
Tapanamme on ensin kysyä asiakkaalta haluaako hän suoritettavaksi ylimääräisiä korjauksia/huoltoja ennen kuin käytämme työaikaa varaosien etsimiseen ja laskelmien tekemiseen, jota asiakas ei olisi halunnut suorittaa. Olisimme hinnat sinulle ilmoittanut pikimmiten, jos olisit ollut kiinnostunut jarrujen vaihdosta, mutta ymmärrän tietty myös sinun puolesi.
Jos sisäputsaus oli jäänyt tekemättä tai oli puutteellinen, ota yhteyttä niin laitetaan se asia kuntoon !
Ystävällisin terveisin
stophub- henkilökunta
16.02.2025
Stophub
Hei.
Kiitos palautteesta! Kasvaamme teidän avulla ja olemme kiitollisia rakentavasta kritiikistä!
07.02.2025
Stophub
Kiitos hyvästä arvostelusta, tervetuloa uudelleen!
06.02.2025
Stophub
Kiitos hyvästä arvostelusta, tervetuloa uudelleen!
01.02.2025
Stophub
Hei Aune! Kyllä tämä on meillä mahdollista! Isot pahoittelut, on varmasti käynyt unohdus sinun kohdallasi. Olethan arkena yhteydessä asiakaspalveluumme niin katsotaan asia kuntoon! Ystävällisin terveisin Stophub- autokorjaamo
06.11.2024
Stophub
Hei Kerli! Olemme pahoillamme sinulle aiheutuneesta harmista. Tarjouksessa tai tarjouspyynnössä ei ollut mainintaa TPMS varusteesta, eikä asia tullut puheeksi missään vaihdon yhteydessä. Meidän korjaamollamme ei valitettavasti löydy laitetta tätä laitetta, joilla tpms sensorit voi ohjelmoida. Suoritimme kaiken mitä tarjouksemme sisälsi hintaan joka tarjouksessa oli. Kuitti kopion voi noutaa korjaamolta halutessa, jos hukkasit edellisen.