Saab 9-3 (2008)
Jarrut:
Pallat kuluneet.
Nelipyöräsuuntaus:
Ohjaus puoltaa hieman.
Saab 9-3 (2008)
Nelipyöräsuuntaus:
Pyörien kulmien tarkastus ja säätö. Auto puoltaa oikealla ja ratti tärisee jonkin verran. Vian etsintä.
Saab 9-5 (2008)
Nelipyöräsuuntaus:
Pyörien kulmien tarkastus ja säätö. Ratti puoltaa nyt oikealle kun ajaa suoraan. Mikäli esim. raidetankojen päissä huomataan väljyyttä säätötyön aikana niin työtä ei tehdä loppuun vaan sitten korjataan nuo välykset ensin, mutta ne sovitaan erikseen.
Saab 9-3 (2006)
Nelipyöräsuuntaus:
Pyörien kulmien tarkastus ja säätö. Ajaessa puoltaa vasemmalle.
Saab 9-5 (2008)
Nelipyöräsuuntaus:
Pyörien kulmien tarkastus ja säätö. Puoltaa rajusti vasemmalle ajaessa
Saab 9-3 (2002)
Nelipyöräsuuntaus:
Ratti puoltaa oikealle ja renkaat tärisee kun ajaa yli 100
Saab 9-3 (2005)
Vianhaku:
Auto natisee edessä oikella kun autoa ”pompottaa” jouset/iskarit? Kovassa vauhdissa auto puoltaa kummallekkin sivulle. Töyssyissä kolisee edessä sekä alkaa joskus puoltamaan töyssyn jälkeen.
Saab 9-3 (2008)
Nelipyöräsuuntaus:
Pyörien kulmien tarkastus ja säätö.
Puoltaa oikealle ja ratti vinossa
Saab 9-3 (2008)
Nelipyöräsuuntaus:
Puoltaa ajaessa oikealla. Pyörien kulmien tarkastus ja säätö.
Saab 9-3 (2007)
Huolto:
Määräaikaishuolto valmistajan huolto-ohjeiden mukaan.
-Auton kilometrilukema: 235 000km;
-Edellinen huolto: 220 000
Ohjaus:
Kiihdyttäessä puoltaa oikealle. Ohjaus tuntuu jäykältä.
Saab 9-3 (2007)
Nelipyöräsuuntaus:
Autoni hieman täristää pienillä nopeuksilla ja jkv puoltaa.
Saab 9-3 (2005)
Renkaat:
Koko: 215/55 - 16" Kesärenkaat. Yhdessä renkaassa ei kestä rengaspaineet, vaan pikku hiljaa päästää jostain pois, viikossa puoli baria pois...Vuoto? uusi rengas? Muut renkaat on ok niille ei tarvi mitään. Auto myös puoltaa jonkun verran jompaan kumpaan suuntaan, sillekkin voisi tehdä tarjouksen eriteltynä jos sille haluan samalla jotain tehdä!
Saab 9-5 (2006)
Nelipyöräsuuntaus:
Ohjaus puoltaa oikealle, rengas kuluu toiseltareunalta. Pyörien kulmien tarkastus ja säätö.
Saab 9-5 (2003)
Nelipyöräsuuntaus:
Auto puoltaa oikealle vaikka tie on suora, kun irroittaa kädet ratista. On jo nelipyöräsuunnattu , mutta silti puoltaa. Taakse kaikki puslat vaihdettu. Eteen oik. alapallonivel vaihdettu.
Saab 900 (1984)
Kytkin:
Kytkimen tuntuma vaihtelee, irrottaa vasta kun poljin on melkein pohjassa tai välillä ei ollenkaan. Kytkin on hydraulinen. Ilmaa/vuotaa?
Laakerit ja akselisto:
Toisen vetonivelen suojakumin vaihto.
Moottori:
Käsikäyttöinen ryyppy jäykkä, ei mene kokonaan pois päältä.
Nelipyöräsuuntaus:
Pyörien kulmien tarkastus ja säätö. Puoltaa oikealle, ratti vähän vinossa suoraan ajaessa.