Volkswagen Golf (2012)
Huolto:
Öljyn merkkivalo palaa aina kun matkaa alkaa, ja silloin se ei palaa jatkuvasti, vaan ajoittain, ehkäpä 30s väliin. Sitten ehkä 15min matkaan jälkeen se loppuu. Viittaako öljypainoon? Ainakin öljyä (nyt) on, mutta tosiaan olen myös huomannut että viime 1.5v aikana olen 3 kertaa lisäännyt ehkä 0.5-1 litra verran öljyä. Eli johonkin öljy myös häviää. Kuitenkin ei tunnu että öljynvuoto olisi se pääasiallinen ongelma. Koska öljyä nyt on, mutta hälytystä kuitenkin on.
Alfa Romeo STELVIO Q4 (2017)
Vianhaku:
öljyn merkkivalo palaa jatkuvasti, öljyä on.
Ford Fiesta (2009)
Vianhaku:
Mieluiten haluaisin auton täydellisen tarkastuksen.
Mutta pääasiassa näyttää olevan kolme ongelmaa. Moottoriöljyn merkkivalo palaa, vaikka olen tarkistanut, että öljyä on riittävästi. Joskus, kun käynnistän auton, digitaaliselle taululle ilmestyy jarruongelma, joka kuitenkin katoaa nopeasti. Viimeinen ongelma johtuu moottorin ylikuumenemisesta kesällä. Jos ajan liikaa ja liian hitaasti kesällä, näen lämpömittarin lämpötilan nousevan, ja jos se saavuttaa 35 astetta tai yli, auton on jäähdyttävä, vaikka moottori olisi sammutettu.
BMW 3-Sarja (2008)
Moottori:
Autossa on liiallista öljynkulutusta, ja epäilen öljyvuotoa. Moottoriöljyn merkkivalo palaa ajoittain punaisena.
Skoda Octavia (2011)
Vianhaku:
Öljyn merkkivalo palaa. Vuotaa öljyä.
Skoda Octavia (2011)
Vianhaku:
Öljyn merkkivalo palaa. Vuotaa öljyä.