Kallistuksenvakaaja on pyöräntuennan osa, jonka tehtävä on tasata ja vastustaa renkaan pystysuuntaista liikettä. Vakaajatanko kulkee normaalisti autossa eurenkaalta toiselle. Se on kiinntettynä auton runkoon ja pyöräntuentaan yhdystankojen, eli koiranluiden välityksellä. Vakaatangon vaihto voi tulla aiheelliseksi esim, silloin, jos se jostain syystä vaurioituu fyysisesti tai on esimerkiksi pahasti ruostunut. Vakaajatangon vaihto on melko harvinainen toimenpide, mutta yleensä se on lähes jokaisesti autosta helposti irroitettavissa. Hintaan vaikuttaa eniten osan hinta. Joissain autoissa vakaajatanko löytyy myös taka-akselilta.
Miten hinta on arvioitu?
AutoJerryn hinta-arviot ja hintavaihteluväli perustuvat palvelussa välitettyihin tuhansiin huoltotarjouksiin.
Ne auttavat sinua saamaan käsityksen yleisimpien huolto- ja korjaustoimenpiteiden hintatasosta. Hinnaston tavoitteena ei ole kertoa sinulle 100 % tarkkaa hintaa, sillä hinta vaihtelee paljon automerkin, mallin, iän sekä varaosien tyypin ja laadun mukaan.
HUOM! Halvin ei ole aina edullisin.
Suosittelemme pyytämään AutoJerryssä tarkat tarjoukset ajoneuvoosi ja valitsemaan luotettavan palveluntarjoajan. Suosittelemme myös valitsemaan laadukkaita varaosia ja nesteitä, jotta autosi kestää pidempään.
Kilpailuta kallistuksenvakaajan vaihto ilmaiseksi
Yli 100 miljoonaa euroa tarjouksia välitetty
Huolto | Auto | Vuosimalli | Mittarilukema | Keskihinta |
---|---|---|---|---|
Näytä huoltopyyntö | Toyota Auris 1.8 Hybrid | 2014 | 94000 | 165 € |